פסיכומטרי, SAT בגרויות וכל מה ש
שלום לכם, יש לי שאלה קצת מורכבת..... יש לי ממוצע בגרויות מאוד גבוה וגם עשיתי פסיכומטרי של דצמבר, אני שוקלת אפשרות ללמוד בארה"ב עוד שנה וחלק משהאנשים אומרים לי שאפשר להתקבל שפ לאוניברסיטה ע"פ ציוני בגרות, חלק אומרים לי שאפשר ע"פ ציון פסיכומטרי ויש שאומרים שהם מחייבים SAT כדי להתקבל..... יש מישהו פה שאולי מבין קצת בתחום ויודע על סמך מה אפשר להתקבל? אגב מדובר על לימודי תואר ראשון תודה מראש
שלום לכם, יש לי שאלה קצת מורכבת..... יש לי ממוצע בגרויות מאוד גבוה וגם עשיתי פסיכומטרי של דצמבר, אני שוקלת אפשרות ללמוד בארה"ב עוד שנה וחלק משהאנשים אומרים לי שאפשר להתקבל שפ לאוניברסיטה ע"פ ציוני בגרות, חלק אומרים לי שאפשר ע"פ ציון פסיכומטרי ויש שאומרים שהם מחייבים SAT כדי להתקבל..... יש מישהו פה שאולי מבין קצת בתחום ויודע על סמך מה אפשר להתקבל? אגב מדובר על לימודי תואר ראשון תודה מראש