פסיכולוגית אחת לשני אחים

SHIRITA13

New member
פסיכולוגית אחת לשני אחים

כבר זמן מה שאני מחפשת פסיכולוג/ית עבור שני הבנים שלי. שוחחתי עם כמה, לגבי תדירות, מחירים וכו´. היום דיברתי עם עוד פסיכולוגית שאמרה לי שלא נראה לה נכון לטפל בשני אחים (בטיפולים שונים). לא ממש הבנתי מהם סיבותיה, וגם לא יכולתי לשאול כי זו היתה שיחת טלפון קצרצרה עם מישהי שאני לא מכירה אבל רציתי לשאול את גרא ואת מי שמבין: האמנם? האם זה שיקול שעלי לקחת? 2 פסיכולוגים ל - 2 אחים?
 

גרא.

New member
כדאי מאד לכבד את שיקול דעתה של

הפסיכולוגית עימה דיברת.אם לא נראה לה נכון לטפל בשני האחים,סיבותיה עימה.ואיני חושבת שהיא צריכה להסביר לך מדוע.כך היא נוהגת,זה הסגנון שלה. ומבחינתי,היא דווקא הגיבה בצורה הוגנת וישרה,ולא קפצה מיד על המציאה.. יתכן שמבחינה לוגיסטית נוח לך יותר שפסיכולוג אחד יטפל בשני בנייך.ולכן אם תתמידי לחפש,יתכן שתמצאי פסיכולוג או פסיכולוגית שייענו לבקשתך.
 

marcelo majlin

New member
תגובה

אני חושב שלא יהיה אתי ונכון מבחינת מקצועית שמטפל אחד יטפל בשני אחים כמו שמטפל אחד אטפל במשהו נןסף באותה משפחה זה יוצר בעיות של תחרות בין האחים על המטפל מה הוא אמר מה למי וכו.. שבסופו של דבר פוגעים בקשר הטיפולי אז אני מאוד ממליץ על אף הבעיות הלוגיסטיות שכל אחד ילך למטפל שלו יש אופציה נוספת שזה טיפול משפחתי אבל אז כל המשפחה שותפה לטיפול בהצלחה מרסלו
 

chafayki

New member
ועוד משהו

בנוסף, לעיתים אחד מהילדים עשוי לחשוב שהמטפלת "הסכימה" איתו על טענה שיש לו כלפי אחיו (הסכימה בעצם הקשבתה, אפילו), ולומר זאת לאחיו, ובכך לשבש את יחסי אחיו עם המטפל.
 

SHIRITA13

New member
מכיון שהבעיה היא לא בין האחים

אלא בקשר לאחותם, האם מבחינה טיפולית תהיה זו שגיאה לקחת את שניהם לאותה פסיכולוגית?
 

dolores

New member
ובכל זאת...

את כותבת כי הבעיה אינה בין האחים אלא בינם לבין אחותם, בכל זאת את לא יכולה להיות בטוחה שלא יעלו במהלך הטיפול גם סוגיות אחרות וביניהן גם הקשר בין האחים. וגם במקרה וזה לא יהיה מהלך הדברים, עדיין קיימות כל האפשרויות מפניהם הזהירו אותך כבר חברי פורום שהגיבו לפני. אל תתיאשי בחפשוים! בהצלחה!!!
 
למעלה