פסיכולוגיה ?! עבודה ?! מה ??

  • פותח הנושא *may*
  • פורסם בתאריך

*may*

New member
פסיכולוגיה ?! עבודה ?! מה ??

זאת הייתה התגובה שלי כשאמרו לי שאני צריכה לעשות עבודה מעצבנת בפסיכולוגיה על משהו שאני בוחרת (החלטתי על הדימוי העצמי בסופו של דבר). עכשיו אני צריכה את עזרתכם- הכנתי כמה שאלות ואני אשמח מאוד אם תענו עליהן. :)-) נכון שיש לי חיוך יפה?). אז ככה : דרג/י את התשובה במספר מ-1 עד 5 כאשר: 1= לא מסכים/ה בכלל 2= לא מסכים/ה 3= מסכים/ה בערך 4= מסכים/ה 5= מסכים/ה מאוד. 1.את/ה מרגיש/ה בנוח ללכת בחדר מלא אנשים זרים? 2.את/ה מתנדב/ת לעיתים קרובות לעזרה לאנשים הזקוקים לה יותר ממך? 3.את/ה תמיד כנה ואומר מה שאת/ה חושב/ת ומרגיש/ה בשיחות עם אנשים אחרים ? 4.את/ה מגיב/ה לעיתים קרובות בדיון על נושא רגיש לך ? 5.ישנן פעמים שאת/ה מרגיש/ה צורך להגן על מה שהרגע אמרת או עשית, לרצות את החברה? 6.כמה פעמים בערך עשית דיאטה עד היום? מי שרוצה יכול לשלוח את התשובות באימייל או באייסיקיו כי ממש ממש לא אכפת לי מה עונה כל אחד, העיקר זה שתענו ויהיו לי תשובות. תודה רבה רבה רבה. :) מעיין.
 

אפצ~י

New member
היי- את!

אפשר לקבל את מספר האי סי? :) ... תתקרבי קצת...עוד קצת נכון שהחיוך שלנו דומה?? B-p
 

*may*

New member
מן הסתם..

אפשר גם לכתוב את התשובות כאן כמובן. לא כתבתי את זה כי חשבתי שזה מובן מאליו (לא?) חוץ מהפורום - אם מישהו רוצה לשלוח לי באייסיקיו או באימייל- הוא מוזמן. :)
 

מי-אני

New member
here u go kid

בבקשה הנה תשובות 1. 5 2. 4 3. 4 4. 4 5. 2 6. לא עשיתי דיאטה.אני רזה מטבעי. יום טוב ובהצלחה. *מי אני*
 

Super giRl

New member
תשובות..

1-1 2-3 3-2 4-4 5-3 6-0 - אין לי את החוזק הנפשי בשביל דיאטה
 

autumn

New member
מה לא אעשה למען המדע?

:) טוב אז לא הולך ככה - תשובות - :) 1. 2 2. 4 3. 3 4. 4 5. 2 6. 0 - :) אני אומרת שאני אעשה... גם אני צריכה חוזק נפשי בשביל זה יחי הסימטריות! :) יאללה ביי
 

kit k@t

New member
עונה לך

הרי לך התשובות 1-3 2-4 3-5 4-5 5-2 6-לא עשית אני עצלנית מידי אבל אני עושה כפיפות בטן מקווה שעזרתי קאט
 

Black Star

New member
אוקיי אז ככה ;-)

מה, שאני לא אעזור לך, נשמה? :) הנה התשובות שלי... 1. 5 (מקווה שהבנתי נכון את השאלה..) 2. 2 3. 3 4. 4 5. 4 6. אני בדיאטה רוב עד כל הזמן מאז כיתה ח`, בערך... ככה זה בחיים ;-) מקו``ש יעלי.
 

kirk hammet

New member
טוב ...

אז בגלל שאנוכי אדם נעים , נח ושתמיד שש לעזור לבריות באשר-הן (כן , תתפלאו !) אז אני כמובן אענה על השאלון הזה ואקדיש שלוש דקות מזמני היקר (מאוד יקר , אני מתקרב למוות בקצב של שישים דקות בשעה.) בשבילך ובשביל המדע. 1- 3 2- 4 3- 3 4- 3 5- 3 6- אפס ולא ממש מתכנן לעשות כל עוד אני מרגיש נח במצבי הנוכחי (אה , וגם כי אני אוהב מאוד לאכול כמו שצריך) אין בעד מה.
 
למעלה