פסטיבל הזוכים 1981

SimsY

New member
פסטיבל הזוכים 1981

אתם שהיה בנורבגיה פסטיבל שבו הזמינו את כל הזוכים לשיר שוב את השירים שהם שרו איתם ? טוב הנה לכם הזוועה - הציגו את הזוכה מארוויזיון 1973 ואז אן מארי דויד עלתה לבמה בשיער בלונדיני גולש אבל מסולסל כזה ! ולבשה ג´ינס כאילו יש לה זוג רגליים מדהימות
איזה מפחיד זה היה 2: טרי ווגן שנתן את הפרשנות בשביל הטלוויזיה הבריטית אמר בפירוש נדמה לי ב 65 בפירוש במילים שלו This .. Gay Festival was won in 1965 by ..... 3: כהללוויה עלו לשיר בפסטיבל הזה - הם עלו בהרכב שלהם ב 1981 (ז"א - עם לאה לופטין! לא עם גלי עטרי) כן נכון אני יודע שגלי עטרי הסתכסכה עם שלמה צח והחליטה לעזוב את הלהקה אבל =עדיין= ! - ההופעה המנצחת הייתה חלב ודבש עם גלי עטרי - לא עם לאה לופטין! לכן זה ממש לא היה אותו הדבר למרות זאת ההופעה הייתה צריכה להיות עם ההרכב של =אז= כי לא עם כך הם זכו ב 1979 ! טוב אלה הדברים - תגובות אני וואן ?
 

אהוד_

New member
כן, יש לי את זה בוידאו

זה נקרא EUROVISION GALA ועוד משהו מצחיק, להקת אלף בית ויזהר כהן ותוף כדי הריקוד ראובן ארז אחד המללוים (הגבוה עם השעיר החלק) התחלק וכמעט התרסק לרצפה...!!!
 

SimsY

New member
שאלה קטנה

ארוויזיון GALA מה הקשר ? GALA זה הרי בספרדית עד כמה שאני יודע אתה בטוח שככה קוראים לזה - כי נדמה ששמעתי שם אחר
 

איליה.

New member
גם ברוסית אומרים гала

מתוך הלקסיקון הלועזי-עברי של אלקלעי: גלה (gala - הוד, פאר, איטלקית) הוד; הצגה חגיגית, הצגת פאר, קונצרט חגיגי
 

פרפר 2002

New member
השם של זה היה

Songs of Europe. זה שודר גם בארץ, ובתרגום לעברית קראו לזה "אירופה שרה". Eurovision Gala זה שם של משהו אחר - תקליט כפול שיצא באותה שנה (1981) עם כל השירים הזוכים מאז שהאירוויזיון התחיל ועד אז.
 
אגב, זה מה שהפל אותי למושבע.....

..... ראיתי את אירוויזיון 1981 ואהבתי, (במיוחד את השיר הזוכה) ולכן כשהיה את "פסטיבל הזוכים" (ששידרו בדרא"פ בשישה חודשי איחור), הקלטתי וחרשתי את הקסטה. ומאז אני מהלל את התחרות.
 

Eurogirl

New member
היי, מישהו יכול לספר לי

מה זה בעצם הפסטיבל הזה? לא בדיוק הבנתי, אבל זה נשמע משהו נחמד! יש סיכוי שיעשו דבר כזה עוד פעם?
 
בקיץ 1981 התאספו רוב זוכי התחרות

באיזה עיר נידחת בנורבגיה (המדינה שזכתה בהקשר השלילי של הרבה 0 נקודות - המדינה בה אירוויזיון בחיים לא יתקיים - דאז ). הארוע היה במין -אמפי תאתרון בחוץ וירד גשם בצהריים (אז הבמה הייתה רטובה. הנחו את הטקס סבא ג´יפטו (במבתא בלטי-מובן) ואיזה בובה מעצבנת שכל שלוש מיים החליפה שפה (לא שהאנגלית היתה כל כך ברורה- גם ככה לא יכלו להבין). הראו קליפ של כמה שניות מאותה זכיה (ארכיון) ואז הופיע הזוכים בביצוע חי לאותו שיר זוכה. (בליווי תזמורת חיה) מי שלא הגיעו היו : אבבא (1974), וירקי לאנדרוס (1972), גלי עטרי (1979) הוחלפה בלאה לופטין, אחת מרקדניות האלףבית (1978), סלומה (ספרד 1969). את ההקלטה אז התלחתי רק מ 1965, אז לפני אותה שנה אינני בטוח מי בא ומי לא. בסוף הארוע כולם עלו שוב לבמה, וקיבלו הרבה פרחים מהבמה )
 
למעלה