פסטיבל אמנויות במה בטבע

פסטיבל אמנויות במה בטבע../images/Emo91.gif

סוף סוף יש פסטיבל שלא מיועד רק לרוחניקים למיניהם. בעוד שבועיים בערך, בשישי שבת 23-24 ביוני, בקיבוץ חורשים, ייערך פסטיבל 'במוזה' בפעם הראשונה. זהו פסטיבל אמנויות במה, המערב מוסיקה, מחול, תיאטרון וצבע. כדאי לכם לבוא ליומיים מרתקים של חגיגה אמנותית (וסליחה אם זה נשמע פלצני) יהיו מופעים וסדנאות של מוסיקה, מחול, תיאטרון (אמרתי את אלה כבר?) ואמנויות קרקס. תהיה במת הופעות מרכזית, סדנאות למתחילים ולבעלי נסיון, במת אימפרוביזציה, תיאטרון רחוב, מסיבות, מתחם להורים ולילדים (עד גיל 12 חינם), מופעי אש, תערוכת איפור וגוף, בריכת שחיה, ובעיקר יהיה פנאן. לפרטים ומכירת כרטיסים במכירה מוקדמת 054-4592238
 

Ne§t£A Gi®L

New member
../images/Emo32.gifחייבת עזרה!../images/Emo108.gif

במסגרת חגיגות סיום בצפר, יש לי 3 מסיבות סיום.הראשונה, הטכס הרשמי והמופע, שהיו אתמול. מיד אחרי זה פרשנו כל השכבה לאפטר באיזה דאנס בר. היום יש לנו מסיבת כיתה. מחר יש לנו מסיבה, במועדון המטרוק. זה לא נשף, זו פשוט..מסיבה. אני לא יודעת אם להשקיע או לא, ואם כן, איך השמלה הזו? ...הדוגמא מקרוב. אם לא אהבתן- למה לא, ומה הייתן לובשות?
 

סקססית

New member
שכחתי להגיד..

נראה לי יהיה לך יותר נוח עם איזה גופיה, חצאית/מכנס קצר ונעל נוחה. בכל זאת מסיבה.. צריך להתפרע
.
 

Ne§t£A Gi®L

New member
ראשון../images/Emo108.gif

אבל רוקדת ברחובות, ונמצאת שם די הרבה. תודה היא נורא נורא נוחה. אבל נראה לי שאני באמת אלך על משהו פחות פורמלי...
 

GiRRRL

New member
לדעתי..

אם זו מסיבה במועדון עדיף שתלבשי משהו שיהיה לך יותר נוח לזוז בו כמו חצאית/שורטס וחולצה חמודה
 
יותר מדי מושקע לטעמי

מועדון זה... מועדון, לא צריך לדפוק שמלה. תלבשי משהו די פשוט אבל היפה והעיקר- נוח.
 

M r s J o n e s

New member
משהו בה לא מסתדר לי.

אני הייתי לובשת שמלה בכיף,מסיבה אחרונה עם השכבה,למה לא לדפוק הופעה? את נראית מעולה והשמלה מחמיאה אבל לא התלהבתי מההדפס. מה הייתי לובשת?משהו צמוד וסקסי.ואת נראת כמי שאין לה בעיה להתלבש ככה[ואני לא אומרת את זה במובן השלילי חלילה..] אז תפגיזי אותה בהופעה.
 
למעלה