פסטה?? והפעם לא עם רוטב עגבניות

פסטה?? והפעם לא עם רוטב עגבניות

רוצה להכין פסטה (איטריות) אבל לא עם רוטב עגבניות ובכלל לא עם עגבניות (בעלי סובל מעט מצרבות ונאמר לו להמנע כמה שיותר מעגבניות) סלט פסטה זה כבר נדוש מידי אצלנו... אז מה עוד אפשר? משהו לא מסובך מידי אפשרי? ובאותה הזדמנות חוץ ממוקפץ יש עוד משהו לאטריות נודלס? תודה מראש!
 

דקלים

New member
מה לגבי רוטב פסטו, פטריות, כרישה ו-

גבינה, תרד ושמנת? כל אחד בנפרד כמובן?
 
פטריות לא בחשבון אצלנו... אבל...

אפשר לקבל איזשהו מתכון לגבי משהו ממה שכתבת (סליחה מראש על הבורות..) לא מנוסה בזה... אבל נשמע טעים... משהו קל יש? תודה!!
 

Bavmorda

New member
במחבת לשים כשליש כוס שמן זית,

לזרוק בפנים שתי קוביות של בזיליקום קפוא , או פטרוזיליה (כמובן שעדיף טרי
). לערבב שהקוביות יתפרקו ויתערבבו טוב טוב במשך שתי דקות. להוסיף שום לפי הטעם לעוד דקה ולכבות את האש. לשפוך מעל הפסטה ויחד עם גבנית פרמז'ן מגורדת.....
יאמי. (המתכון של אחשל
)
 

ToryMaster

New member
המממ

קצת שמן זית, קצת לימון, קצת תבלינים שאוהבים. טעים
.
 

pirge

New member
רוטב אגוזים לפסטה\ניוקי

100 גרם אגוזי מלך טחונים דק כף חמאה 2\1 כוס יין לבן יבש מיכל שמנת מתוקה קורט אגוז מוסקט מלח ופלפל מחממים במחבת חמאה ומשחימים בה מעט את האגוזים. מוסיפים יין ומצמצמים את הרוטב לחצי.. מוסיפים שמנת, אגוז מוסקט מלח ופלפל. מבשלים עוד 5 דקות תוך ערבוב על אש קטנה במקום האגוזים אפשר לשים פטריות חתוכות.
 

pirge

New member
רוטב טונה אדום לפסטה-מ ע ו ל ה

16:14 | 08/01/05 רוטב טונה ועגבניותו pirge ו שמן זית - 3 כפות 2 שיני שום קצוצים. קופסה רסק עגבניות קטנה 2 עגבניות בשלות קצוצות 2 קופסאות טונה בשמן עשבי תיבול (פטרוזיליה, או כוסברה. מלח פלפל שחור כפית צ'ילי ממיסים שמן ומטגנים את השום הקצוץ דקה. מוסיפים רסק עגבניות ומטגנים תוך ערבוב 5 דקות. מוסיפים את העגבניות הקצוצות . התבלינים. מנמיכים להבה ומבשלים כ-15 דקות. מוסיפים את הטונה למחבת ומבשלים ביחד עוד כ-10 דקות. מוסיפים עשבי תיבול ויוצקים על הפסטה המוכנה. אפשר לפזר גבינת פרמזן מגוררת על כל מנה. אפשר לטגן על חמאה אם צריך מוסיפים לרוטב עוד מים.
 
בטח שאפשר בלי עגבניות

למרות שרוטב עגבניות פשוט בסיסי הוא הכי טעים בעיניי. כמה הצעות: 1. לטגן בצל, פטרוזיליה קצוצה ושום כתוש. הרבה פטרוזיליה, אפשר גם עלי סלרי קצוצים, לטגן היטב. להוסיף אפונה קפואה ולבשל היטב תוך שמוסיפים כל פעם מעט מים עד שהאפונה רכה, לתבל במלח ומעט פלפל שחור. אפשר גם עלי בזיליקום טריים קצוצים. לזה להוסיף אטריות מסוג פטוצ'יני או טליאטלה שבושלו במים רותחים מלוחים. מעדן. 2. להרתיח פסטה במים עם מלח, כשמוכנה לשים בקערה, להוסיף מעט שמנת מתוקה טריה, שמן זית ופרמז'ן מגוררת. פשוט וטעים. ללקק את האצבעות. 3. הכי פשוט : "AGLIO,OLIO E PEPERONCINO": שמן זית, שום ופלפל חריף במחבת לשים שמן זית, לטגן בתוכו שן שום או יותר, לפי הטעם האישי, לטגן גם פלפל חריף קטן יבש או יותר, שוב- לפי הטעם האישי. לתוך השמן הזה להוסיף ספגטי שבושלו במים רותחים עם מלח. טעים. 4. סוג של PASTA PRIMAVERA : חתכי לקוביות את כל הירקות שאת אוהבת ויש לך בבית: חצילים, קישואים, פלפל ירוק, גמבה וכו' לטגן את הכל היטב. לירקות האלו להוסיף מעט שום כתוש או מטוגן או בצל מטוגן או שניהם יחד- כמו שאת אוהבת ולהמליח. להוסיף לתירקות המטוגנים את הפסטה שכבר בושלה במים עם מלח. טעים טעים. אפשר גם לעשות את זה עם אורז, ואם מוסיפים זעפרן- יוצא משהו כמו פאייה ספרדית. בתיאבון
 
נזכרתי בעוד משהו

מהמטבח הונציאני:עם שעועית. לבשל שעועית אדומה, כמו שאת אוהבת - כאילו שאת מכינה מרק שעועית. אח"כ לטחון את הכל בבלנדר ולרוטב הזה להוסיף את הפסטה שבושלה כבר במים, לבשל יחד עם השעועית עוד 2-3 דקות.
 
למעלה