פנסי ערפל.

פנסי ערפל.

מאזדה מביאה את דגמי ה3 בלי הפנסי ערפל הקטנים למטה. (יש הרי אורות ערפל בפנסים הקידמיים). ראו תמונה. מישהו מכיר מקום בארץ שמוכר כאלה ומתקין אותם? אם כן, יש למישהו מושג כמה כסף דבר כזה אמור לעלות? בנתיים אני שואל לידע כללי. תודה.
 

be_roo

New member
אורות ערפל בפנסים הקדמיים?

אתה מבלבל אורות ערפל עם אורות גבוהים, אין קשר בין השניים. התקנת פנסים מחייבת אישור של משרד הרישוי.
 
אוקיי...

כנראה שבילבלתי בין שניהם. אז אוקיי, יש אורות גבוהים אבל אין אורות ערפל. אז יש פרוצדורה להתקין כאלה בארץ? (במאזדה 3 ספציפית). זה בעייתי לקבל אישור על פנסים כאלה ממשרד הרישוי? יש מקום שמוכר כאלה מקוריים של מאזדה בישראל?
 

© DrorZi

New member
סתם לידע כללי, קיים כזה מצב

ב 307 האורות ערפל נמצאים בתוך הצובר הראשי של הפנסים (כן גם דרך גם מעבר גם איתות וגם ערפל בתוך גוף תאורה אחד ראשי.
דרור זי.
 

smanmaa

New member
אין דבר כזה בחיים שיהיה פנסי ערפל

באורות יהיו בתוך הפנס המרכזי הקידמי. בוא אני אסביר לכם איך עובדים הפנסי ערפל. הפנסים ממוקמים בתחתית המכונית,כמה שיותר צמוד לכביש, בגלל שהפנסים מאירים מלמטה לכיוון למעלה, כלומר לתוך הערפל. תקשיבו למה הפנסי ערפל לא יכולים להאיר לתוך הערפל מהפנס הקידמי המרכזי. שהערפל מתקרב לכביש הוא הופך ממצב גז למצב נוזל ע"י פגיעה בכביש,עכשיו נוצר בין הכיבש לבין הערפל (שעוד לא פדע בכביש),נוצרים כמה סנטימטרים בין הכביש לערפל אין שם כלום כלמור אין ערפל ואז ככה הפנסי ערפל יכולים להאיר מחוץ לערפל אל תוכו. 2 דקות על פנסי ערפל (-:
 

lior218

New member
האם זה ודאי?

זה בדוק שאחד משלושת גופי התאורה שם הוא אור ערפל? כי באסטרה גם קיימים 3 (4 כולל איתות) גופי תאורה שונים אבל ה"שלישי" הוא אור חנייה.
 

galisko

New member
כן זה בדוק

לי יש 307 ושם יש את הפנסי ערפל בתוך הפנס.(בדגם הפשוט XR זה לא קיים)
 

© DrorZi

New member
דור קודם היה כזה, אבל הם החזירו

אותם למטה עכשיו, בטח כמה אנשים התלוננו שזה נראה לא שווה כשלא רואים אותם בטמבון למטה אז מה זה נותן...
דרור זי.
 

eyal1112

New member
כולכם טועים לצערי....

מה שאתם הראתם זה 3 מצבים שיש לכל אוטו 1) אור חניה 2) אור דרך 3) אור גבוה פנסי ערפל לרוב נמצאים בחלק התחתון בפגוש של הרכב ודבר נוסף זה לא חוקי לנסוע עם פנסי ערפל אלא רק כשיש ערפל (250 ש"ח קנס!!!)
 

רפי לין

New member
אורות ערפל קדמיים בפונטו ספייס

בדגמי פונטו ספייס בהם יש אורות ערפל קדמיים הם נמצאים בתוך יחידת הפנסים הקדמיים כלומר יש ביחידה אתות, אור חנייה, אור מעבר (נמוך) אור דרך (גבוה) ואור ערפל. בברכה - רפי לין
 
למעלה