פניתי לתפוז לפני כשבועיים ע"מ לנהל את הפורום

the breezer

New member
פניתי לתפוז לפני כשבועיים ע"מ לנהל את הפורום

שלום לחברי הפורום, אני מעוניין לשתף אתכם בנעשה מאחורי הקלעים בנוגע לבחירת מנהל\ת חדש\ה לפורום. לפני כשבועיים פניתי בטופס ההצטרפות לניהול הפורום, במקביל נוצר דו שיח עם מנהלת האשכול - לי גיל, שוחחנו גם דרך המייל בו נתבקשתי לתת פרטים נוספים. קצת על פועלי יש לי נסיון רב בניהול פורומים באינטרנט (חלקם כאן בתפוז) משנת 1999, וכמו כן ידע ונסיון מעשי רב בנושא הריפוי עם החוצנים. קצת על עצמי : בן 32, מטפל הוליסטי, בוגר מכללת 'צבר' במסלול שיאצו, בוגר "שרה מתוקי" ברייקי מאסטר ומתקשר-מטפל כעשור, אוטודידקט ומגיע מתחום עיסוק של מערכות מידע. כתבתי מאמרים רבים בתחום התקשור על גבי הרשת, ומאמרים רבים שהועלו על הכתב תוך כדי תקשור,הן כמאמרים עצמאיים והן כחלק מסדרה. אני רואה את עצמי כחלק מקבוצה שפועלת יחד להמשיך את דרכו של אדריאן דביר ז"ל ושוקדת בימים אלה על כתיבת ספר חדש שיהווה המשך לפיתוח המודעות לנושא. בתפוז ניהלתי פורומים מאוד גדולים בתחומי היהדות והמחקר האקדמי בהם ("ביקורת המקרא", "נטעים ומסורת יהודית"), פורומים אלה הביאו לתפוז עשרות אלפי גולשים וכניסות בחודש. לכאורה כל הנתונים התאימו כמו כפפה ליד עד שנתבשרתי כי כרגע חל עיכוב בבחירת מנהל לפורום וכי "יש מועמדים קודמים לתפקיד". לרוב, פורום נשאר ללא מנהל עד 15-10 ימים, לטעמי תפוז מנסים לסגור את הפורום על ידי הוצאה של החברים בו אל הפורומים השכנים כגון -עבמי"ם וחוצנים-שידידי "המאמין" עושה שם עבודת קודש ואל פורום "תקשור והתפתחות רוחנית". לטעמי אין מקום כלל לפזר את הפורום הנ"ל ואת משתתפיו, זהו פורום חשוב שעוסק בנושא שבארצנו הקטנטונת עדיין נמצא בחיתוליו, ואילו יש בהחלט מקום לפורום הנ"ל לצד הפורומים השכנים, לאו דווקא כפורום עם נטיה ייעוצית כפי שהיה בעבר ע"י גלי אלא פורום שבראש ובראשונה יסביר את מהוות הטיפול, מהו טיפול, שיטות טיפול, מכאניקה של טיפול, טכנולוגיה ועתידנות תקשורית, מי הם המטפלים, למה הם מטפלים, מהו תקשור בכלל?, איך מתקשרים?, איך נפתחים לתקשור עם חוצנים?, מה הם עושים כאן לעזאזל?, מדוע המדיה הזו קיימת בכלל?, מה עושים עם התקשור והמידע המתקבל? מבחינתי - מהות הפורום הינה פיתוח של דיונים סביב שאלות רבות וחשובות שחלקן בהחלט עוזרות להבין שורשים של מידע גולמי מצד אחד ומצד שני היכולת להיפתח לנושא ולתחום הטיפול בו. אני חושב שזה הזמן להודיע לתפוז שאכן יש מקום לפורום הנ"ל. אם ברצונכם לפנות ולהביע דיעה - אתם מוזמנים לעשות זאת כאן, ובמסרון אישי ל-LI GIL האחראית על הפורום מטעם תפוז. תודה.
 
להנהלת תפוז

אנו מבקשים ממכם לא לסגור את הפורום, ולתת לו את ההזדמנות הראויה לו. עד כה הפורום התנהל מחוץ לנושא שאליו יועד, ועסק כמעט לחלוטין בעיצות רוחניות וניבוי עתידות. אנחנו יודעים שחברנו THE BREEZER יעשה עבודה מעולה בפורום, ואנחנו גם כאן כדי לגלגל את הפורום ולהעלות בו נושאים חשובים שבהם אנו מתעסקים יום יום. סגירת הפורום תהיה טעות, כיוון שהפורום לא קיבל את ההזדמנות שלו עדיין, ואני לא מחשיבה את הפורום שנוהל ע"י גלי עד כה לפורום שעוסק בנושא ריפוי ע"י חוצנים. אנא תנו מקום לנושא זה! תודה רבה
 

hamamin

New member
תודה על המחמאה--מאחל לך להתמנות למנהל

בקרוב. באמת יש חוסר גדול בפורום ריפוי עם חוצנים, שמדבר על הריפוי ועל החוצנים. [הפתעת אותי לגמרי] כל טוב ובהצלחה לך ולפורום המעניין הזה. אמנון אפרת.
 

הימאי1

New member
אכן לדעתי בחירתו של BREEZER

לניהול הפורם תיהיה מבורכת ומועילה נחוץ אדם שמיתמצא בתחום על כן אאחל לך בהצלחה.
 
אני לא חיפשתי זאת, למעשה...

ואךף התלבטתי כשהילה טל ברנויה מנהלת פורום תקשור עם מלאכים הציע לי שאקח את ניהול הפורום, אך משנענתי בחיוב...היא אמרה שמהנהלת הפורומים יפנו... משהיה שקט מצדם פניתי אני לברר..ונענתי שתקשור עם חוצנים גם הוא עומד בפני שינוי ושהם שוקלים לעשות משהו חדש... לכאן אני בעיקר מציצה..אך שם עונה לשאלות הפונים.. אני לא יודעת מה מתוכנן אך כן סומכת על כוחם של ישויות שאינן בגוף ואף על מעורבותם של החוצנים בנעשה פה..בפורומים, כאמצעי להעברת הידע לציבור הרחב, והפצת מודעות לנושא התקשור..שהשינוי יתגלה כשינוי לטובה!!!
 

the breezer

New member
גם לי נאמר שהולכים להיות 'שינויים' בפורומים

לא נאמר לי מהו השינוי ולכן אני חושב שישנה חובה מוסרית להשאיר את הפורום הספציפי הזה פעיל כפורום בפני עצמו ולא לשלבו עם פורומי תקשור אחרים.
 

העין3

New member
אולי בכלל אין מקום לשני פורומים של תקשור???

למה צריך גם תקשור עם חוצנים וגם עם מלאכים ??? אפשר לאחד את הפורומים לפורום אחד פעיל ... אני מאמין שהוא יהפוך מהר מאוד לפורום פעיל וגועש... ולגבי הניהול ... אני בטוח שהנהלת תפוז יעשו את הדבר הנכון !!! לא חשוב מי מנהל יותר חשוב מי החברים בפורום ואילו נושאים עולים אחת לשבוע לפחות.... ואם בניהול עוסקים כאן אז אני גן מוכן לקבל על עצמי את ניהול הפורמים החדשים... ולספר על עצמי אני לא חושב שצריך
. יום נפלא .
 

hamamin

New member
עין3 יקר---

יש הבדל בין תקשור עם מלאכים לבין בתי חולים מרחפים במימד מקביל עם ציוד אלקטרוני רב מימדי.... פה מדובר בריפוי פיסי\אסטרלי ואתה עוסק ביעוץ רוחני\נפשי. ממש נושאים שלא כדאי לערבב אותם לסלט גדול. כל טוב לך. [לא יאמר אדם שיבחו בפניו ובכל זאת--אין כמוך]
 

the breezer

New member
בדיוק כפי שתניח שצריכים שני פורומים לטכנאים

האחד פורום לטכנאי מזגנים והשני פורום לטכנאי PC. מה הקשר בין שניהם?, אין שום קשר מלבד העובדה ששניהם נכנסים תחת מטריית 'הטכנאות'. הקושי של תפוז בלהבין את הצורך העמוק בהפרדה בין הפורומים לא זר לי, אני נתקל רבות באנשים החושבים שאני 'מדבר' עם 'מלאכים \ שדים \ יצורים \ לפרקונים אירים' וכיו"ב. הצורך בקיום הפורום נובע בדווקא משום שיש קושי בהבנה המופרדת, ודווקא משום שיש עניין ביציקת תוכן המבוסס על לוגיקה, מחקר, תפיסה, פיתוח מודעות והיפתחות לנושא, וכמובן - העברת המדיה עצמה כמדיה לגיטימית לצד מדיות התקשור הנוספות. איך כתבה פעם ברברה מרסניאק? (אחת מהמתקשרות המוערכות עלי) “You are living in a time when opportunities for self-empowerment, expanded awareness, and spiritual growth appear to be unlimited.” — The Pleiadians.
 
זה לא בדיוק אותו הדבר...

לא מעט מטפלים נעזרים בסוגים שונים של ישויות אור. זה כולל מדריכים רוחניים (שיכולים להיות בני-אדם לשעבר, תושבי פלנטות אחרות לשעבר או אחרים), מלאכים, תושבי פלנטות אחרות (חוצנים) שמגיעים בגופים אנרגטיים, מאסטרים למיניהם, חיות-טוטם וכו'. לדעתי, בהחלט יש מקום לכולם בפורום אחד, שיעסוק בריפוי בעזרת ישויות אור. (בדיוק כפי שבפורום חלל ולוויינים עוסקים גם בפלנטות, כוכבים, מטאורים, אסטרואידים, כוכבי-שביט ושאר גורמים ותופעות שקשורות לגלקסיה הזו ואחרות, וגם במשימות של NASA ו- ESA, בשיגור חלליות, בתחנות חלל ובלוויינים -- יש מרחב להכל ואין סתירה בין הדברים).
 

the breezer

New member
הרשי לי לחלוק נחרצות

מאחר והפורום אינו רק פורום 'ייעוצי' או 'טיפולי' הרי שאין מקום לחבר בין הדיסיפלינות השונות. זה בדיוק כמו לעשות סלט פירות מרכיבים שונים. מסכים איתך שיש מכנה משותף כל שהוא, אך הוא דל ורש כשהמדובר בסגמנט של ריפוי עם חוצנים, וטוב לנישה הזו להישאר בנישתה.
 

העין3

New member
אולי בכלל אין מקום לשני פורומים של תקשור???

למה צריך גם תקשור עם חוצנים וגם עם מלאכים ??? אפשר לאחד את הפורומים לפורום אחד פעיל ... אני מאמין שהוא יהפוך מהר מאוד לפורום פעיל וגועש... ולגבי הניהול ... אני בטוח שהנהלת תפוז יעשו את הדבר הנכון !!! לא חשוב מי מנהל יותר חשוב מי החברים בפורום ואילו נושאים עולים אחת לשבוע לפחות.... ואם בניהול עוסקים כאן אז אני גן מוכן לקבל על עצמי את ניהול הפורמים החדשים... ולספר על עצמי אני לא חושב שצריך
. יום נפלא .
 
למעלה