פלמוניו חביב..גש הלום..

אורמור

New member
פלמוניו חביב..גש הלום..

היי ידיד יקר.. מה עם אי סי קיו? מחזרת אחריו נואשות.. והוא לא באון רוצה לשמוע מה שלום.. למה אין אור בחלון? שתרים את השלטר אולי? אור
 

יץחק שן

New member
יפה יפה

גם לי זה קרה לפני יומים אני חושב שזו יותר בעיה של השרת כי דרך שרת אחר הצלחתי להיכנס בי ויום נפלא
 
למעלה