פלמוניו חביב..גש הלום.. היי ידיד יקר.. מה עם אי סי קיו? מחזרת אחריו נואשות.. והוא לא באון רוצה לשמוע מה שלום.. למה אין אור בחלון? שתרים את השלטר אולי? אור