פליפה קולומבו(פליפה מעונות 5-7) בטלנובלה חדשה

INBALUSHY

New member
פליפה קולומבו(פליפה מעונות 5-7) בטלנובלה חדשה

זו למען האמת טלנובלה יחסית חדשה היא עדיין משודרת בארגנטינה קוראים לה למד אותי לחיות פלי מגלם את האח של הכוכב הראשי אם אתם מעוניינים לעוד פרטים תמונות ועוד על הטלנובלה ועל פליפה,קמילה,לואיסנה ובנחמין אתם מוזמנים להיכנס לפורומים הבאים בפורום הישראלי לארווי תמצאו המון מידע תמונות וסרטונים אפילו תמונות נוסטלגיות של השחקנים ופרקים בלעדיים מקטנטנות עונות 3-7(לא כל הפרקים) אם מישהו מסתבך עם ההרשמה בפורום של ארווי הוא מוזמן לפנות אליי בהודעה פרטית
 
../images/Emo187.gif../images/Emo113.gifתודה../images/Emo13.gif

אני אשמח אם תוכלי גם לפרסם פה קצת עידכונים בנוגע לשחקנים...
 

ofer3255

New member
למה הכל בספרדית?

אם זה הפורום הישראלי לארווי למה הכל בספרדית? עקבתי אחרי ההוראות ומילאתי הכל אבל הוא כל הזמן מוחק לי את הסיסמה וכותב משהו ואני לא מבין מה הוא רוצה. Debes rellenar tu ocupación El nombre de usuario contiene caracteres invalidos solo se permite letras, numeros, espacios y -_. מישהו יכול לתרגם?
 

shiran232

New member
כתוב שאתה צריך למלא את העיסוק שלך

ושהשם משתמש שלך לא תקין-מותר רק אותיות, מספרים ורווחים
 

ofer3255

New member
תודה...

את יכולה לפרש לי מה כתוב שם בעיסוק? כי חוץ מהאחרון אני לא מבין כלום ואין לי מושג מה לסמן חחח.. שאני לא יסמן סתם איזה משהו.
 

ofer3255

New member
עזרה

טוב סתם רשמתי עיסוק כלשהו ( השני אם אני לא טועה). הבנתי את הראשון שזה תלמיד ואני לא והאחרון אני גם לא ( אני לא ממש זוכר מה היה). נרשמתי והכל והתחברתי אבל אחרי שאני מתחבר הוא כותב לי לכתוב את השם משתמש וסיסמה שלי מחדש, למרות שהוא כאילו כותב לי הודעה שהתחברתי בהצלחה. מישהו יכול לעזור לי?
 

INBALUSHY

New member
הסיבה שזה בספרדית היא...

מי שאישרו לי את הפורום לרישמי אלה בנות אורוגוואיות שמנהלות את הפורום הבינלאומי של ארווי ושל פליפה והן בקשר ישיר איתם ארווי גם מודעים לקיומו של הפורום ויש להם את הכתובת זו הסיבה
 
הפורום שלך רק הזכיר לי

כמה אני מתגעגעת לקטנטנות.. מצטרפת לשאלה שכבר שאלו למטה- למה הפורום בספרדית אם זה הפורום הישראלי? תודה בכל מקרה.. פורום טוב. =]
 

ofer3255

New member
את יכולה לעזור לי בהתחברות?

שום דבר לא נשלח לי למייל לאישור אוו משהו כזה, למרות שהוא כתב שנרשמתי בהצלחה. גם ניסיון ההתחברות שלי נראה כאילו הצליח, אך אחרי שהוא כותב שהתחברתי בהצלחה הוא מחזיר אותי לעמוד שבוא צריך להתחבר. אין לי מושג מה לעשות כי אני לא מבין כ"כ ספרדית. לגבי השפה: הבנתי את הסיבה, אך למה לא יכלו לעשות תרגום אוו משהו כזה להרשמה?
 

INBALUSHY

New member
זה פשוט

אתה צריך לכתוב בתיבה העליונה את שם המשתמש שלך ובתחתונה את הסיסמה וללחוץ על login
 

ofer3255

New member
זה מה שאני עושה

רק שהוא מחזיר אותי לאותה תיבה שוב ושוב, אחרי שהוא כותב לי שהתחברתי בהצלחה ( נראה לי שהוא כותב את זה, אני לא ממש מבין ספרדית).
 

ofer3255

New member
הסתדרתי

בכל זאת כל הנושאים בספרדית, אז לא יודע כ"כ אם אני יכנס לשם הרבה. תודה בכל מקרה.
 
למעלה