פליטות והתהפכויות

תאי17

New member
פליטות והתהפכויות

בגיל 4 חודשים הנונית שלי גילתה את ההתהפכות (מהגב לבטן) ומאז היא קוראת לי כל הזמן להפוך אותה חזרה (גם באמצע הלילה...) ומה אם היא מתהפכת ונרדמת על הבטן? להפוך אותה חזרה? לתתלה לישון כל הלילה על הבטן?-מפחיד. ובנושא פליטות- עד לפני שבועיים היא בקושי היתה פולטת ולאחרונה- שבועיים אחרונים כל הזמן פולטת- מה יכולה להיות הסיבה לכך? האמת שזה התחיל מאז ה´קפיצה הגדולה´ שלה. יכול להיות שיש לי הרבה חלב ושהיא יונקת יותר מידי? אמא של נונית
 

הילהל

New member
עד כמה שידוע לי

הרופאים אומרים לא להפוך בשלב שהם מתהפכים לבד. לגבי הפליטות, אולי היא כבר זזה יותר אחרי ההנקה, ופחות סבלנית לתת לך לעזור לה עם גרפסים?
 

לאה_מ

New member
יש הרבה יתרונות לשינה על הבטן

ולא צריך כל כך לחשוש מזה. אם היא ישנה טוב, עזבי אותה. השכיבה על הבטן מחזקת את חגורת הכתפים שלה, דבר שיש לו חשיבות להתפתחות המוטורית שלה בעתיד.
 
אצלנו זה הפוך ../images/Emo8.gif

איתמר ישן מאז גיל 3 חודשים על הבטן... נכון הנחיות אבל ככה הוא ישן הכי טוב.... ולאחרונה הוא מתעורר כשהוא מוצא עצמו על הגב, אז אני הופכת אותו שוב לבטן והפשוש נרדם
 
תשקיעי במוניטור לטובת השקט הנפשי...

כל עיניין ה-על הגב זה בגלל תסמונת מוות בעריסה ומוניטור נשימתי בא לתת על זה מענה!
 

לאה_מ

New member
שקט ומוניטור זה הפכים...

מהנסיון שלי בייבי סנס זה מכשיר מאד רועש - כל הזמן הייתי שוכחת לכבות את המכשיר כשהוצאתי את עומר מהמיטה, ואז איך שהייתי מתיישבת ומחברת אותו לציצי המכשיר הארור היה מתחיל לצפצף בהיסטריה, שלא לדבר על שתי אזעקות שוא שהיו לנו, עד שהצלחתי לשכנע את בן זוגי היקר להעיף את הדבר המעצבן הזה ולזכות סוף סוף בקצת שקט.
 

תאי17

New member
אף רופא לא ממליץ על הבייבי סנס

ויותר מכך - זה מכניס את ההורים לחרדות מיותרות. ואני עדיין לא שמעתי על אף מקרה שזה הציל חיים אלא על מקרים שזה המשיך לפעול כאשר הרימו את התינוק- המובייל, המאוור וכו´ נתנו לחיישנים תחושה של נשימה.
 
למעלה