פליז שמישהו יענה !!

מיטל+

New member
פליז שמישהו יענה !!

טוב אז רציתי לדעת אם יש לך מושג אם עוד קימים גרעיני נחל אם כן יש עוד דתיים ???
 
כן יש! - ולא רק ...

אם את ממש רוצה ללכת אז יש לי כמה אפשריות להציע לך ( בעצם שניים) 1>ללכת לברר ב`` בני עקיבא`` - יש שם אחלה אנשים עם ראש פתוח לפחות אחא שאני אכרתי, שם תוכלי להכיר אנשים לפני השירות , דרך קלה יותר . 2> אם את לא רוצה דרך תנועת נוער אני יכולה להתקשר ולברר באגף הנוער של הנח``ל הם יפנו אותך ( אם קיים ) לקבוצה עם אנשים כמוך ומשם הדרך ארוכה . 3 > מי שמעונין נפתח גרעין `` אחרי `` מממולץ ! אז מי שמעונין שיגיד .
 

מיטל+

New member
תודה ו...

תודה אני סהכ עוד מעט מסיימת שביעית אז יש לי קצת זמן פשוט חשבתי שהמפגשים מתחילים ביא אז ניראה לי שהם מתחילים ב יב נכון ? בכל אופן מתי ניראה לך כדאי להתקשר מפגר להתקשר עכשיו נכון ? אגב הצו שלי הוא בחופש ...
 
תתחילי לברר

תראי , אם את הולכת דרך תנועת נוער אז נראה לי שהם מתחילים בכיתה י``א את תהליך הגרעין ( ככה זה היה אצלי לפחות ) ולא לא מפגר בכלל להתקשר עכשיו ההפך זה רק יכין אותך יותר . אז בהצלחה ותתחילי לברר.. נ.ב אם זו לא חוצפה לשאול למה בברצונך ללכת לגרעין ?
 

מיטל+

New member
מצטערת על האיחור אני בדף השלישי מהס

למה אני רוצה ללכת לגרעין ? טוב אז אחותי היתה והיא נהנתה אבל אחרי זה היא עזבה להיות מורה חיילת כולם המשיכו איזה היאחזות או ממשהו כזה .. בכל אופן אז ממה שהיא סיפרה זה אחלה חוץ מזה שזה עם קיבוץ ואנשים נורמלים אני מקווה אז למה לא ? מקסימום זה לא יראה לי אני רוצה משקית חוויה ... ץודה על העיתענינות ..
 
למעלה