פליז אולי אתם תעזרו לי "לך אל המדב"

פליז אולי אתם תעזרו לי "לך אל המדב"

שלום לכולם, שמחתי לראות שיש פורום כזה, במיוחד שאני מחפש שיר ישן, ולא מצליח לאתר אותו, השיר הוא "לך אל המידבר השבילים יובילו, חיפשתי בכמה חנויות דיסקים, ולא מצאתי ואף לא בתוכנות ההורדה, האם מישהו יודע באריזה דיסק רצוי דיסק אוסף נמצא השיר הזה? בתודה מראש אבי נועם
 

tiramisu1

New member
יש אוסף נהדר בשם

שם תמצא את השיר "למדבר" (של חיים חפר וסשה) ועוד שירים רבים ויפים. האוסף בהוצאת מדיה דיירקט. מומלץ בחום לכל מי שעדיין אין לו אוסף מכובד של שירי תש"ח והסביבה. פרטים נוספים באתר של מדיה דיירקט.
 

tiramisu1

New member
כמובן ! "הרעות" איך זה קרה ?!?

כנראה בגלל שהקלדתי את ההודעה הזאת אולי 5 פעמים, מסיבות טכניות.
 

שקדי

New member
יין ישן.........

בתקליט הויניל המונח כעת בידי השמאלית מופיע השיר בביצוע שלישית ערבה אריק לביא שמעון ישראלי וצבי בורודו יחד עם עוד רבים וטובים בביצועם אורחה במדבר הינבא אל הרוח שרקיה בוקרי לכיש ועוד ועוד...אין לי מושג אם התקליט יצא על תקליטור
 

ramil

New member
אבל למה להיות עצוב?...

תאר לעצמך שהיו מוציאים את כל התקליטים הישנים על דיסקים - 1. היית צריך להחליף את שם המשפחה. 2. "מאיר דיסקים" נשמע פחות סקסי, ביננו. 3. דיסקים תופסים פחות מקום - זה אומר יותר אבק בבית! 4. ויותר רצפה חשופה שצריך לשטוף. 5. לכולם היו דיסקים של שירים ישנים ואתה היית פחות מיוחד. 6. עד שמצאת זקן אחד שיודע לתקן את הפטיפון שלך, לא חבל? 7. העטיפות של הדיסקים יותר קטנות מתקליטים. 8. כל התענוג של להפוך צד היה נגוז. 9. הדיסקים היו מתערבבים עם הדיסקים למחשב.
 
../images/Emo6.gif

 

גרי רשף

New member
איפה ורד ו כשצריך אותה?..

..בטח הלכה למדבר ושכחה לחזור! יש דיסק אוסף של אילקה רווה (האיש, הבס והחליל) הכולל ביצוע שלו לשיר.
 

ורד ו

New member
שמחה לראות שהפנמתם והסתדרתם

בלעדי... הייתי במופע באולם דוהל (ולא אמפי ווהל כפי שקישקשתי מקודם) לרגל קריאת רחוב בתל אביב ע"ש עמנואל זמיר. הופיעו שלווה ברטי, יזהר כהן ולילית נגר!!! הנחיה - גן אלמדור. האולם היה מ-פ-ו-צ-ץ כולל מליון אנשים על המדרגות ובעמידה ואחר כך יצאו מהאולם בריקודים. אך איזה שירים... רק עופר כלף היה חסר לי שם להשלמת המופע.
 

פּלפּל

New member
איפה נמצא הרחוב החדש?

שמח שהיה מלא באנשים. מקווה שכולם נהנו!
 

ורד ו

New member
לא בתקוה אלא בשכונת המשתלה

ליד ארגוב ווילנסקי (הבוקר פגשתי את שרה'לה זמיר ושאלתי אותה.)
 
למעלה