פיתוח רכבות – מוסר השכל יפני

מצב
הנושא נעול.
פיתוח רכבות – מוסר השכל יפני

פיתוח רכבות – מוסר השכל יפני
בשונה מהמקובל בעולם המערבי, בבירת יפן פועלת רשת מסועפת של רכבות נוסעים ציבוריות ופרטיות, המספקת רמת שירות גבוהה ומקיימת את עצמה באופן כלכלי, ללא תמיכות ציבוריות. האם ניתן לחקות בישראל את הצלחת רשת הרכבות של טוקיו?

פיתוח רכבות – מוסר השכל יפני
 
כשיהיו לך בישראל כמות האנשים שיש בטוקיו

פיתוח רכבות – מוסר השכל יפני
בשונה מהמקובל בעולם המערבי, בבירת יפן פועלת רשת מסועפת של רכבות נוסעים ציבוריות ופרטיות, המספקת רמת שירות גבוהה ומקיימת את עצמה באופן כלכלי, ללא תמיכות ציבוריות. האם ניתן לחקות בישראל את הצלחת רשת הרכבות של טוקיו?

פיתוח רכבות – מוסר השכל יפני
כשיהיו לך בישראל כמות האנשים שיש בטוקיו
אני בטוח שלא נצטרך סובסידיה לרכבת (ובכלל לתחבורה ציבורית)
 
זה לא הכמות, זה הצפיפות.

כשיהיו לך בישראל כמות האנשים שיש בטוקיו
אני בטוח שלא נצטרך סובסידיה לרכבת (ובכלל לתחבורה ציבורית)
זה לא הכמות, זה הצפיפות.
לא שבישראל אנחנו מתקרבים לצפיפות של טוקיו אבל זה לפחות אפשרי תיאורטית. לגודל האוכלוסיה לא נגיע אף פעם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה