פיתוח מנחת בר לב בגליל המערבי

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
פיתוח מנחת בר לב בגליל המערבי

פיתוח מנחת בר לב בגליל המערבי
הודעת דובר משרד התחבורה מיום ה- 12 לחודש מאי של שנת 2002. ----------------------------------------------------- כמליון שקל יושקעו בפיתוח מנחת המטוסים בפארק התעשיות בר לב שליד כרמיאל, כל הודיע היום 12/5/2002 שר התחבורה, ד´´ר אפרים סנה, במהלך ביקור במועצה האזורית ´´משגב´´ שבגליל המערבי. --------------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית: כאן שאלה: על-פי הודעת הדובר, המינחת אמור לעודד את תפעול מפעל ציקלון שנימצא באיזור. מה עושה מפעל זה כיום ללא מינחת? כיצד הוא משפץ מטוסים ללא מינחת במקום? האם אין זה מוגזם להשקיע סכום גדול כל כך עבור אנשי עסקים אשר יהנו "ממוניות אוויר" ? כמה אנשי עסקים מוטסים כבר יש בישראל? לא עדיף להשקיע את הכסף בשיפור התחבורה הציבורית? תשתיות כבישים? רכבת וכ"ו? מה דעתכם בנושא?
 

nitsansh

New member
יש אנשים שטסים מראש-פנה

פיתוח מנחת בר לב בגליל המערבי
הודעת דובר משרד התחבורה מיום ה- 12 לחודש מאי של שנת 2002. ----------------------------------------------------- כמליון שקל יושקעו בפיתוח מנחת המטוסים בפארק התעשיות בר לב שליד כרמיאל, כל הודיע היום 12/5/2002 שר התחבורה, ד´´ר אפרים סנה, במהלך ביקור במועצה האזורית ´´משגב´´ שבגליל המערבי. --------------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית: כאן שאלה: על-פי הודעת הדובר, המינחת אמור לעודד את תפעול מפעל ציקלון שנימצא באיזור. מה עושה מפעל זה כיום ללא מינחת? כיצד הוא משפץ מטוסים ללא מינחת במקום? האם אין זה מוגזם להשקיע סכום גדול כל כך עבור אנשי עסקים אשר יהנו "ממוניות אוויר" ? כמה אנשי עסקים מוטסים כבר יש בישראל? לא עדיף להשקיע את הכסף בשיפור התחבורה הציבורית? תשתיות כבישים? רכבת וכ"ו? מה דעתכם בנושא?
יש אנשים שטסים מראש-פנה
קראתי פעם על אנשים שגרים בגליל ובגולן, ובאים לעבודה בת"א במטוס מראש-פנה. אני מניח שגם באילת יש כאלה.
 

oren*

New member
קשה להעמיד את הדברים זה מול זה,

פיתוח מנחת בר לב בגליל המערבי
הודעת דובר משרד התחבורה מיום ה- 12 לחודש מאי של שנת 2002. ----------------------------------------------------- כמליון שקל יושקעו בפיתוח מנחת המטוסים בפארק התעשיות בר לב שליד כרמיאל, כל הודיע היום 12/5/2002 שר התחבורה, ד´´ר אפרים סנה, במהלך ביקור במועצה האזורית ´´משגב´´ שבגליל המערבי. --------------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית: כאן שאלה: על-פי הודעת הדובר, המינחת אמור לעודד את תפעול מפעל ציקלון שנימצא באיזור. מה עושה מפעל זה כיום ללא מינחת? כיצד הוא משפץ מטוסים ללא מינחת במקום? האם אין זה מוגזם להשקיע סכום גדול כל כך עבור אנשי עסקים אשר יהנו "ממוניות אוויר" ? כמה אנשי עסקים מוטסים כבר יש בישראל? לא עדיף להשקיע את הכסף בשיפור התחבורה הציבורית? תשתיות כבישים? רכבת וכ"ו? מה דעתכם בנושא?
קשה להעמיד את הדברים זה מול זה,
בכל זאת, מיליון שקל הם שום דבר לעומת עשרות המיליונים שמשקיעים בגשר אחד בתל אביב. דווקא בתקופה הזו, כשתיירות חוץ שואפת לאפס, טוב מאוד שעושים דברים גם ביישובים בצפון ובדרום הארץ. בסופו של דבר יגמר המקום באיזור גוש דן ואנשים יצטרכו לגור גם באיזורים פחות מרכזיים בארץ - זכותם לקבל את שירותי התחבורה כמו כל אזרח אחר. שוב, אני מתייחס לדברים כיוון שנקבו בסכום הספציפי שיושקע בפרוייקט (מיליון שקל) - אם היה מדובר בהשקעה של עשרות מיליונים, השיקולים היו אחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה