פירסינג בגבה

פירסינג בגבה../images/Emo53.gif

כבר זמן רב שאני רוצה לעשות פירסינג בגבה, רציתי לישאול כמה עולה אחד כזה? האים זה יכול ליגרום להופעת צלקת? ואיפה אתם ממליצים לי לעשות את הפירסינג?
 

nickey

New member
פירסינג..

אנו לא ממליצים במפורש על פירסום שמות הסטודיואים, אלא רק במסרים. כנ"ל גם לגבי מספרי טלפון וכו'. מחירי הפירסינג משתנים ממקום למקום, לא פירטת מאיפה אתה, כי לא בכל מקום יש פירסר טוב. לפעמים צריך לחפש אחד ממש טוב. בטיפול נכון ולא למן קצר, אלא כחודש-חודשיים, לא יופיעו צלקות ואם אתה ממש חייב לגעת בעגיל, אז רק בידיים רחוצות, כך שלא יועברו אל החור החדש חיידקים ושומנים הנמצאים על כריות האצבעות. זה תלוי גם בן כמה אתה, אם אתה מתחת לגיל 16 תצטרך להביא אישור הורים, אחרי גיל 16 להביא ת"ז ואחרי 18 כבר אין בעיה. בשביל לקבל תשובות יותר מפורטות על הפירסינג וכו', תצטרך לפנות לפורום אחר ששם יש מומחה שיכול לעזור לך בעניין - פורום פירסינג בוואלה.
 
ככה-

לי היה פירס בגבה לחודשיים. הוא אכן השאיר צלקת, אבל לא משהו שאי אפשר לסבול. שתי נקודות קטנות ואדומות מעל ומתחת לגבה, וזה דווקא נחמד. אני [ושיזדיין העולם!] עשיתי ב"אנדרגראונד" בתחנה מרכזית. עלה לי 150.
אצלי, ד"א, הצלקת הרבה יותר גדולה בגלל שניסיתי לפתוח את החור יותר מדי פעמים. וזה כאב. ממש.
 
עכשיו מגיע החלק המטומטמם של:

"אסור לפרסם שמות של המקומות שעשית!! מה את סתומה???????? פתחת את החור לבד???? הגבה יכולה ליפול לך!!! את יכולה להיות אילמת!!!!!!!! אל תתני עצות לילדים!!!!!!!!" תודה
 

bluefrog

New member
את לקוחה טיפוסית של אנדרגראונד

הפירסר שם הוא חתיכת חולרע שאין לי מספיק מילים במילון כדי לתאר את הגועל נפש שהוא עושה לאנשים - פשוט זוהמה. הוא חושב שהוא מבין ויודע ובגלל זה עושה סרפסים ופירסים שהם יותר "מיוחדים", אבל אין לו את הידע באמת לעשות את זה. תעשי טובה לעצמך ולכי למקום מקצועי ונורמלי ולא לאדיוט הזה.
 
למעלה