פירסינג בגבה עדיין בעייתי אחרי יותר משנה

Marsha Figg

New member
פירסינג בגבה עדיין בעייתי אחרי יותר משנה

שלום,
עשיתי לפני יותר משנה פירסינג בגבה. העגיל מטיטניום, בצורת שתי נקודות שיוצאות מהגבה למעלה ולמטה. עד עכשיו הוא לא הבריא ב-100%. מסביב לנקודות היציאה למעלה ולמטה יש טיפה ורוד שטיפה נפוח, קשה מאוד לראות את זה, צריך ממש להסתכל מקרוב. כל כמה ימים בערך הורוד מתקלף בצורה של הפרשה לבנה יבשה או שהפרשה כזו פשוט יוצאת מהחור. זה לא כואב או משהו, סתם לא בריא לחלוטין.

ניסיתי הכל: מי מלח, אלכוהול על העגיל, תמצית עץ תה, משחה אנטיביוטית מרופאת עור (ניפח את האדמומיות מאוד, זה נראה נורא), ביפנטן פלוס וגם לא לעשות כלום. הכל לדעתי לא עזר או הזיק. פירסר אחד מאיפה שעשיתי את הפירסינג אמר לי שאין שם בעיה (אבל אני רואה שקצת יש), ואחרת המליצה לי על תמצית עץ התה שכאמור לא עזרה. רופאי עור בעיקר אמרו לי להוריד את העגיל, נראה לי שזה מה שהם אומרים באופן אוטומטי, כמובן שלא הקשבתי. יש לי גם הליקס מטיטניום שעשיתי לפני כמה שנים, הוא הזדהם בהתחלה, ואחרי חצי שנה של טיפול זה עבר.

בינתיים אני נזהרת מאוד, לא מעזה לישון אפילו על הצד של העגיל ולא נוגעת בו. מה לעשות כדי שהעגיל יירפא לגמרי סופסוף? ניסיתי לצלם אבל לא רואים את זה טוב.

תודה!
 

ozshomer

New member
אם הוא לא כואב

פשוט תעזבי אותו בשקט, מקסימום בפנטן פלוס, לא יותר מזה, זה מה שהיית צריכה לעשות מראש, שיגעת לו את המוח, אלכוהול מייבש, משחה אנטיביוטית שמים אך ורק במצב של אינפקציה, ואין לך אינפקציה, גם יתר טיפול הוא לא נכון, תני לו לנוח במשך כמה זמן ואז תראי.
 

Marsha Figg

New member
כבר חודשים לא נגעתי בו

הוא קיבל כבר הרבה מנוחה...
אלכוהול שמתי רק פעם אחת על העגיל עצמו, ואת המשחה האנטיביוטית שבטח לא עזרה שמתי לשבוע בהוראה של רופאת עור...
 
למעלה