פירות ההתנתקות

nosharon

New member
פירות ההתנתקות

מתי תבינו שבטחון וכלכלה זה פרי מעשה אדם וזה לא קורה כי יש התנתקות או אין התנתקות שרון לא פועל בשני הנתיבים וסומך על יד המקרה במישור הבטחוני קורה דברים שנשלם עלהם כי עכשיו שרון לא פועל ובצד הכלכלי שרון סמך ידו על נתניהו ונתניהו הצליח ליצב את המשק עכשיו שנתניהו הלך גם מי שעבד ליצוב המשק הלך וככה גם הכלכלה תדרדר תבינו חייבים לעבוד ברצינות כדי ששני הדברים יקרו ואם שרון חושב שיד המקרה או אפקט נתניהו יציל אותו מהיתמוטוטת גם כלכלית וגם בטחונית אנחנו בצרות
 

Robert Peterson

New member
הפתרון- הנהגה אלטרנטיבית, ישרה ,

מקצועית ומייצגת אינטרסים של מדינת ישראל ועם ישראל , שבראשה יעמדו אנשי כלכלה , מומחים בעינייני חברה ורווחה , תרבות ומדע , דיפלומטייפ מקצוענים והעיקר אנשים שאוהבים את העם ואת המדינה ולא רואים בכל אחד שמתנגד לתוכנית זאת או אחרת " אויבים ומורדים". שרון פועל כמו רודן ואיש צבא כאחד שדואג להשרדות שלטונו .הוא מנה את נתניהו לתפיד שר האוצר מסיבות שונות.1. בתקווה שנתניהו יסרב ויפרוש בכלל. זה לא עבד. 2.מרצון להוציא אותו מתפקיד שר החוץ ולמנות במקומו את המועמד יות נוח ופחות מסוכן ומסוגל להציג אלטרנטיבות לתוכנית "ויתורים כואבים" שזה התנתקות . 3. להכשיל את נתניהו וליצור יחס שלילי כלפיו בקרב הציבור. כל השיטות האלה פסולות ושייחות לעבר. ישראל זקוקה להנהגה אחרת. לא לחזרה לשלטון קודם. אלה , בפרוש, להנהגה אלטרנטיבית הנובעת מהתארגנות אלטרנטיבית.
 
ובאותה מידה אפשר לומר גם

"והעיקר אנשים שלא רואים בכל אחד שתומך בתוכנית זו או אחרת בוגדים ואוהבי אוייבים". נאה דורש - נאה מקיים.
 

Robert Peterson

New member
זאת לא תוכנית זו או אחרת. זאת לא

תוכנית בכלל כי היא לא מבוססת על שום הדר מוסבם וזה גם לא התנתקות כי רק ישראל נסוגה ללא איזור חייץ ( BUFFER ZONE) וללא כוח מפריד בין הצדדים או כו משקיפים. זה סתם בריחה מבישה ותבוסתנית למען מתן רצף טריטוריאלי לאויבנו הפלסטינים , בלי שם השג , בלי שום התקרבות לקראת השלום וגם בלי תגובה חיובית מצג השני. תשמעו רק מה אומר אבו מאזן על המהלך הזה ויכול להיות יבינו מה באמת קרה כאן.אני כבר לא אדבא על צורת קבלת החלטות וביצוע של אותו הגירוש הארור , שלמגרשים גם לא היה מנדט לעשותו לא מהבוחאים ואפילו לא מהמפלגה שמטעמה נבחר המגרש הראשי בסיוע קולות בוחרים מהמחנה הלאומי. צריך להיות אידיאוטים מוחלטים או " חולי פלסטין " בשלב מתקדם כדי לא להבין את זה. רק תשמעו מה אמקו על " התוכנית" הזאת 3 מתנגדים: לנדאו, נתניהו וש'רנסקי ואני בהחלט מסכים אתם . אפשר להאשים אותם בכל דבר . אבל טיפשים הם לא, זה בטוח!
 
למעלה