פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
369 הוא קו חשוב בשעות השפל לכולם.

מעניין
לגבי קו 356- נראה כמו עוד צעד בדרך לביטולו המוחלט של קו 369. קווים 375/345 מקשרים את האזור מקרית-גת צפונה לת"א, קו 356 משרת את האזור מקרית-גת דרומה לב"ש (למעשה כתגבור/תחליף ל-367). השירות היחיד שעבורו קו 369 עדיין קיים כקו בלעדי הוא הקישור בין קטע להבים-עוזה לת"א. לא נראה לי כמו משהו שמצריך יותר מ-8 נסיעות ביום.

קווים עירוניים בערד: קצת לא היה ברור לי מה השינויים, מכיוון שאין שמות שכונות, אבל בגדול נשמע טוב:
קו 1 - חייבים להוסיף לו שכונה גדולה אחת לפחות כדי שיצדיק את קיומו.
קו 2 - הגיע הזמן לבטל אותו ואת המסלול הלא הגיוני והמסורבל שלו. נראה שמה שעומדים לעשות זה לחתוך אותו לשלושה חלקים: קו 2 החדש, התוספת לקו 1 וקו 3 עבור מוקדי משנה.
קו 3 - קצת לא ברור לי המסלול, הרי החרדים בעיר מרוכזים יפה מאוד בשתיים וחצי שכונות. כנראה קו עם מסלול דומה למסלול של קווי המהדרין בעיר, אולי עם שינויים קלים כמו כניסה לתחנה המרכזית וסיום בצים סנטר. ככה יהיו לצים סנטר שני קווים שמכסים את כל העיר (קו 3 וקו 11).

אני בעיקר מקווה שיש התייחסות להתפתחות העתידית של העיר. שלא יהיה מצב שבעוד שנתיים-שלוש יגלו שמקימים שכונה חדשה (רובע 12, רובע 6, הגבעות המזרחיות - כולן בקנה ורק מחכות ליום שהממשלה תחליט שהיא רוצה שערד תצמח), ובעקבות זה צריך לעשות עוד רה-ארגון.

קו 72- נשמע לי מעט מיותר, אבל אני לא מתיימר להכיר היטב את דפוסי הנסיעה במגזר הבדואי.
קו 21- נתחיל בזה שמוסיפים חטא על פשע (במקרה הזה הפשע הוא לתת לקו ב"ש-כסיפה את המספר 20). מעבר לזה נשמע כמו רעיון לא רע בכלל.
קווים פנימיים בחורה ותל-שבע- בהחלט הגיע הזמן, ואני מקווה שיפעלו בתדירות טובה. לדעתי היה מוטב אם קו היו פותחים קו מחורה ללקיה בתדירות סבירה, וכך מקשרים שתי עיירות גדולות שקרובות מאוד זו לזו ומרוויחים שירות פנימי משופר גם בלקיה.

קו 46 אכן יותר מתאים להיות קו עירוני, ועדיף לאחד אותו עם קו 32 של מטרודן בלו"ז שבאמת תואם את הביקושים.
369 הוא קו חשוב בשעות השפל לכולם.
אי אפשר לצפות ש375 ו345 יסעו משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות.

כמו כן, קישור מהיר לגבעת וושינגטון וליבנה - אין שום קו דרומי אחר כמעט ואני מוציא קווים כמו 310 ו353 שלא רלוונטיים ממש.

בשעות הערב אין ממש שירות ליבנה באמצעות קווי ויאולה. קו 179 האחרון יוצא בשעה 18:45 מת"א וקו 178 יוצא בשעה 18:00. קו 340 שמגיע למתנ"ח יוצא בשעה 19:00. אחרי זה יש רק 369 ו353 למשך כמה שעות ואח"כ מצטרף 314 של ויאולה. כל הזמן הזה כמובן שיש רכבת, אבל המחיר שלה...

ובמידה ומתבטל הקישור בין תל אביב לבאר שבע ובין באר שבע לת"א, לאחר גמר השירות של הקווים הישירים, בוודאי שיש צורך ב369.
 

benshap2

New member
את 314 מבטלים לפי מסמכי המכרז החדש

369 הוא קו חשוב בשעות השפל לכולם.
אי אפשר לצפות ש375 ו345 יסעו משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות.

כמו כן, קישור מהיר לגבעת וושינגטון וליבנה - אין שום קו דרומי אחר כמעט ואני מוציא קווים כמו 310 ו353 שלא רלוונטיים ממש.

בשעות הערב אין ממש שירות ליבנה באמצעות קווי ויאולה. קו 179 האחרון יוצא בשעה 18:45 מת"א וקו 178 יוצא בשעה 18:00. קו 340 שמגיע למתנ"ח יוצא בשעה 19:00. אחרי זה יש רק 369 ו353 למשך כמה שעות ואח"כ מצטרף 314 של ויאולה. כל הזמן הזה כמובן שיש רכבת, אבל המחיר שלה...

ובמידה ומתבטל הקישור בין תל אביב לבאר שבע ובין באר שבע לת"א, לאחר גמר השירות של הקווים הישירים, בוודאי שיש צורך ב369.
את 314 מבטלים לפי מסמכי המכרז החדש
 

olli3

New member
מנהל
את הדברים כתבתי לפני שראיתי את מרכז אשדוד

את 314 מבטלים לפי מסמכי המכרז החדש
את הדברים כתבתי לפני שראיתי את מרכז אשדוד
יבנה.

זה דיי ברור לי שהשירות ליבנה יתארך באמצעות 177 ו178 שגם כיום מסיימים ממש מוקדם, לצד שירות לילי נוסף (זה כבר פחות בטוח) לקו 340 שמסיים כיום ב19:00.
 

benshap2

New member
אל תהיה בטוח בכלל

את הדברים כתבתי לפני שראיתי את מרכז אשדוד
יבנה.

זה דיי ברור לי שהשירות ליבנה יתארך באמצעות 177 ו178 שגם כיום מסיימים ממש מוקדם, לצד שירות לילי נוסף (זה כבר פחות בטוח) לקו 340 שמסיים כיום ב19:00.
אל תהיה בטוח בכלל
 
חידוש גם מאגד בערד

פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין
קו 381 יהיה קו ישיר לחלוטין בין באר שבע לראשון לציון דרך כבישים 431 ו6. בראשל"צ הקו יגיע אך ורק למרכזית החדשה. 12 נסיעות ביום ראשון מראשון לציון לבאר שבע ו6 נסיעות ביום חמישי מבאר שבע לראשון לציון.

קו 374 - קו ישיר בין באר שבע לרחובות (דרך כביש 6 וגדרה, צומת ביל"ו). 16 נסיעות ביום א' מרחובות לבאר שבע ו8 נסיעות ביום ה' מבאר שבע לרחובות.

קו 373 - יקשר בין אופקים > נתיבות > שדרות > כביש 3 > קסטינה > מכללת אחווה (כביש 40) > גדרה > רחובות. 7 נסיעות בימי א' ו6 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 356 יקשר בין קרית גת לבאר שבע על פי תחנות האיסוף של קו 369. 13 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 383 יקשר בין באר שבע לנתיבות ושדרות. 13 נסיעות בימי א' ו12 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 353 - התדירות יורדת ל13 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 352 - תוספת נסיעה בכיוון הנסיעה מבאר שבע לאשדוד.

קו 367 - הפחתת נסיעות, עקב החלופות המהירות. תדירות בימים ראשון וחמישי - 19 נסיעות ביום לכל כיוון. בימי חול - 18 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 371 - קיצור הקו למרכזית ראשל"צ החדשה. הפחתת נסיעות בצורה דרסטית - 3 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 357 - קישור בין דימונה > ירוחם > פתח תקווה > אלעד. יפעל בימים: א', ה', ו', ש' (תוכנן עבור אוכלוסיה חרדית). בימים ה', ו' נסיעה אחת מדימונה לאלעד ובימים א', ש' נסיעה אחת מאלעד לדימונה.

קו 459 - יקשר בין דימונה וירוחם אל בית שמש. נסיעה אחת בימי חמישי ושישי מדימונה לבית שמש ונסיעה אחת במוצ"ש ובראשון מבית שמש לדימונה.

קו 351 - מבוטל.

קו 70 - הארכת מסלול למושב נבטים. כיום הקו מבצע קישור בין באר שבע לשגב שלום. בכך לראשונה תהיה תחבורה ציבורית בשעות הבוקר מהמושב נבטים לבאר שבע שלא מצומת הכניסה למושב.כיום התחבורה היחידה שנכנסת לתוך המושב היא נסיעה יומית היוצאת מבאר שבע בשעה 17:00 בקו 54 אשר חוזרת על עקבותיה, קרי ניתן לעלות במושב נבטים ולחזור איתה לבאר שבע.

קו 72 - יקשר בין חורה דרך איזור התעשיה עמק שרה שבבאר שבע אל שגב שלום (מסלול הזוי קצת) - 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 21 - יקשר בין באר שבע לכסייפה דרך דרג'יאת, בעל נסיעה אחת ביום לכל כיוון. (למרות שיש כבר קו 21 עירוני בבאר שבע).

קו 158 - הפרדת החלופה של קו 58 הנוכחי אל מחנה צור כמספר קו בפני עצמו - קו 158.

קו 60 - הפיכת חלופות הקו השונות למספרי קווים שונים:

קו 68 - באר שבע - כלא נפחא וכלא רמון.

קו 64 - באר שבע מצפה רמון דרך יישובים (אין לי מושג האם מדובר על החלופה שנכנסת לכל יישוב ויישוב בדרך).

קו 69 - באר שבע - בית ספר שדה הר הנגב דרך מחנות צה"ל.

קו 160 - באר שבע <> מחנות צה"ל.

שינויים בקווים העירוניים בערד:

קו 1 - שינוי מסלול נסיעה (יש מצב שזה כבר קרה, לא בקיא במה שקורה בתוך ערד). שירות לשכונות מזרחיות ודרומיות ומרכז העיר במקום שכונות מזרחיות. תחנות קצה אזור המלונות ומסוף התחבורה במרכז העיר ומרכז העיר

קו 2 - הפיכת הקו לדו כיווני (עדיין לא קרה), קיצור מסלול נסיעה רק לשכונות צפוניות ומערביות ומרכז העיר. תחנת קצה - מרכזית ערד.

קו 3 - קו שישרת ריכוזי חרדים ובכך ישרת מספר מוקדים רלוונטיים בעיר בתדירות של פעם בשעה.

קו 80 יבוטל.

קווים עירוניים חדשים ביישובים בדוואים:

קו 1 בתל שבע

קו 4 בחורה.

*תיתכן העברת קו 46 (באר שבע > מחנה נתן > כלא באר שבע ובחזרה) במסגרת מכרז הקווים העירוניים בבאר שבע שטרם יצא.

* עיר הבה"דים: יופעל קו שירות חדש בימים א'-ה'. בימי א' - הקו יפעל בין השעות 8:00-14:00 בתדירות של כ-10 נסיעות בכל שעה. בימי ה' יופעל הקו בתדירות של כ-6 נסיעות החל משעות הצהרים ובתדירות נמוכה יותר בימי חול.
חידוש גם מאגד בערד
עוד קו שאפשר למצוא אותו בתחנות שונות ב-govmap אבל ללא פירוט.

קו 560 - מערד לאשדוד ללא כניסה לקרית-גת. לאור הלו"ז הדליל של 552 (ערד-אשדוד דרך קרית-גת), אני מניח שמדובר בקו שיפעל בסופ"ש בלבד, וגם אז בלו"ז דליל מאוד.

את הקווים העירוניים המשופצים של ערד עוד לא מצאתי במערכת.
 
פירוט השינויים ב-1.1.14 עלה באתר מטרופולין

פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין
קו 381 יהיה קו ישיר לחלוטין בין באר שבע לראשון לציון דרך כבישים 431 ו6. בראשל"צ הקו יגיע אך ורק למרכזית החדשה. 12 נסיעות ביום ראשון מראשון לציון לבאר שבע ו6 נסיעות ביום חמישי מבאר שבע לראשון לציון.

קו 374 - קו ישיר בין באר שבע לרחובות (דרך כביש 6 וגדרה, צומת ביל"ו). 16 נסיעות ביום א' מרחובות לבאר שבע ו8 נסיעות ביום ה' מבאר שבע לרחובות.

קו 373 - יקשר בין אופקים > נתיבות > שדרות > כביש 3 > קסטינה > מכללת אחווה (כביש 40) > גדרה > רחובות. 7 נסיעות בימי א' ו6 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 356 יקשר בין קרית גת לבאר שבע על פי תחנות האיסוף של קו 369. 13 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 383 יקשר בין באר שבע לנתיבות ושדרות. 13 נסיעות בימי א' ו12 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 353 - התדירות יורדת ל13 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 352 - תוספת נסיעה בכיוון הנסיעה מבאר שבע לאשדוד.

קו 367 - הפחתת נסיעות, עקב החלופות המהירות. תדירות בימים ראשון וחמישי - 19 נסיעות ביום לכל כיוון. בימי חול - 18 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 371 - קיצור הקו למרכזית ראשל"צ החדשה. הפחתת נסיעות בצורה דרסטית - 3 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 357 - קישור בין דימונה > ירוחם > פתח תקווה > אלעד. יפעל בימים: א', ה', ו', ש' (תוכנן עבור אוכלוסיה חרדית). בימים ה', ו' נסיעה אחת מדימונה לאלעד ובימים א', ש' נסיעה אחת מאלעד לדימונה.

קו 459 - יקשר בין דימונה וירוחם אל בית שמש. נסיעה אחת בימי חמישי ושישי מדימונה לבית שמש ונסיעה אחת במוצ"ש ובראשון מבית שמש לדימונה.

קו 351 - מבוטל.

קו 70 - הארכת מסלול למושב נבטים. כיום הקו מבצע קישור בין באר שבע לשגב שלום. בכך לראשונה תהיה תחבורה ציבורית בשעות הבוקר מהמושב נבטים לבאר שבע שלא מצומת הכניסה למושב.כיום התחבורה היחידה שנכנסת לתוך המושב היא נסיעה יומית היוצאת מבאר שבע בשעה 17:00 בקו 54 אשר חוזרת על עקבותיה, קרי ניתן לעלות במושב נבטים ולחזור איתה לבאר שבע.

קו 72 - יקשר בין חורה דרך איזור התעשיה עמק שרה שבבאר שבע אל שגב שלום (מסלול הזוי קצת) - 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 21 - יקשר בין באר שבע לכסייפה דרך דרג'יאת, בעל נסיעה אחת ביום לכל כיוון. (למרות שיש כבר קו 21 עירוני בבאר שבע).

קו 158 - הפרדת החלופה של קו 58 הנוכחי אל מחנה צור כמספר קו בפני עצמו - קו 158.

קו 60 - הפיכת חלופות הקו השונות למספרי קווים שונים:

קו 68 - באר שבע - כלא נפחא וכלא רמון.

קו 64 - באר שבע מצפה רמון דרך יישובים (אין לי מושג האם מדובר על החלופה שנכנסת לכל יישוב ויישוב בדרך).

קו 69 - באר שבע - בית ספר שדה הר הנגב דרך מחנות צה"ל.

קו 160 - באר שבע <> מחנות צה"ל.

שינויים בקווים העירוניים בערד:

קו 1 - שינוי מסלול נסיעה (יש מצב שזה כבר קרה, לא בקיא במה שקורה בתוך ערד). שירות לשכונות מזרחיות ודרומיות ומרכז העיר במקום שכונות מזרחיות. תחנות קצה אזור המלונות ומסוף התחבורה במרכז העיר ומרכז העיר

קו 2 - הפיכת הקו לדו כיווני (עדיין לא קרה), קיצור מסלול נסיעה רק לשכונות צפוניות ומערביות ומרכז העיר. תחנת קצה - מרכזית ערד.

קו 3 - קו שישרת ריכוזי חרדים ובכך ישרת מספר מוקדים רלוונטיים בעיר בתדירות של פעם בשעה.

קו 80 יבוטל.

קווים עירוניים חדשים ביישובים בדוואים:

קו 1 בתל שבע

קו 4 בחורה.

*תיתכן העברת קו 46 (באר שבע > מחנה נתן > כלא באר שבע ובחזרה) במסגרת מכרז הקווים העירוניים בבאר שבע שטרם יצא.

* עיר הבה"דים: יופעל קו שירות חדש בימים א'-ה'. בימי א' - הקו יפעל בין השעות 8:00-14:00 בתדירות של כ-10 נסיעות בכל שעה. בימי ה' יופעל הקו בתדירות של כ-6 נסיעות החל משעות הצהרים ובתדירות נמוכה יותר בימי חול.
פירוט השינויים ב-1.1.14 עלה באתר מטרופולין
 

Ofekalef1

New member
ראיתי באוטובוס גם שלט עם המחירים

פירוט השינויים ב-1.1.14 עלה באתר מטרופולין
ראיתי באוטובוס גם שלט עם המחירים
וכתוב שם שנסיעה בודדת לסטודנט תעלה 2.20, ובנוסף יש "כרטיסיית סטודנט" ו"כרטיסיית סטודנט מורחבת", ששתיהן עולות 44 ש"ח. יש למישהו מושג מה זה ההבדל?
 
עכשיו עלו באתר גם הלו"זים והמסלולים

פירוט השינויים ב-1.1.14 עלה באתר מטרופולין
עכשיו עלו באתר גם הלו"זים והמסלולים
מתברר שגם קווים 25 (ערד-סוסיא), 588 (ערד-ספיר) ו-687 (ב"ש-אחווה) יתחילו לפעול בתחילת ינואר.
 

olli3

New member
מנהל
חבל של588 אין תחנה במסעף הכניסה ללהבים

עכשיו עלו באתר גם הלו"זים והמסלולים
מתברר שגם קווים 25 (ערד-סוסיא), 588 (ערד-ספיר) ו-687 (ב"ש-אחווה) יתחילו לפעול בתחילת ינואר.
חבל של588 אין תחנה במסעף הכניסה ללהבים
בעצם, אפילו בשני מסעפי הכניסה ללהבים.

זה שיש תחנה בצומת להבים זה נחמד ותו לא.
 

orenhz

Member
קו 357 יסיים בפ"ת ולא באלעד

פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין
קו 381 יהיה קו ישיר לחלוטין בין באר שבע לראשון לציון דרך כבישים 431 ו6. בראשל"צ הקו יגיע אך ורק למרכזית החדשה. 12 נסיעות ביום ראשון מראשון לציון לבאר שבע ו6 נסיעות ביום חמישי מבאר שבע לראשון לציון.

קו 374 - קו ישיר בין באר שבע לרחובות (דרך כביש 6 וגדרה, צומת ביל"ו). 16 נסיעות ביום א' מרחובות לבאר שבע ו8 נסיעות ביום ה' מבאר שבע לרחובות.

קו 373 - יקשר בין אופקים > נתיבות > שדרות > כביש 3 > קסטינה > מכללת אחווה (כביש 40) > גדרה > רחובות. 7 נסיעות בימי א' ו6 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 356 יקשר בין קרית גת לבאר שבע על פי תחנות האיסוף של קו 369. 13 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 383 יקשר בין באר שבע לנתיבות ושדרות. 13 נסיעות בימי א' ו12 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 353 - התדירות יורדת ל13 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 352 - תוספת נסיעה בכיוון הנסיעה מבאר שבע לאשדוד.

קו 367 - הפחתת נסיעות, עקב החלופות המהירות. תדירות בימים ראשון וחמישי - 19 נסיעות ביום לכל כיוון. בימי חול - 18 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 371 - קיצור הקו למרכזית ראשל"צ החדשה. הפחתת נסיעות בצורה דרסטית - 3 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 357 - קישור בין דימונה > ירוחם > פתח תקווה > אלעד. יפעל בימים: א', ה', ו', ש' (תוכנן עבור אוכלוסיה חרדית). בימים ה', ו' נסיעה אחת מדימונה לאלעד ובימים א', ש' נסיעה אחת מאלעד לדימונה.

קו 459 - יקשר בין דימונה וירוחם אל בית שמש. נסיעה אחת בימי חמישי ושישי מדימונה לבית שמש ונסיעה אחת במוצ"ש ובראשון מבית שמש לדימונה.

קו 351 - מבוטל.

קו 70 - הארכת מסלול למושב נבטים. כיום הקו מבצע קישור בין באר שבע לשגב שלום. בכך לראשונה תהיה תחבורה ציבורית בשעות הבוקר מהמושב נבטים לבאר שבע שלא מצומת הכניסה למושב.כיום התחבורה היחידה שנכנסת לתוך המושב היא נסיעה יומית היוצאת מבאר שבע בשעה 17:00 בקו 54 אשר חוזרת על עקבותיה, קרי ניתן לעלות במושב נבטים ולחזור איתה לבאר שבע.

קו 72 - יקשר בין חורה דרך איזור התעשיה עמק שרה שבבאר שבע אל שגב שלום (מסלול הזוי קצת) - 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 21 - יקשר בין באר שבע לכסייפה דרך דרג'יאת, בעל נסיעה אחת ביום לכל כיוון. (למרות שיש כבר קו 21 עירוני בבאר שבע).

קו 158 - הפרדת החלופה של קו 58 הנוכחי אל מחנה צור כמספר קו בפני עצמו - קו 158.

קו 60 - הפיכת חלופות הקו השונות למספרי קווים שונים:

קו 68 - באר שבע - כלא נפחא וכלא רמון.

קו 64 - באר שבע מצפה רמון דרך יישובים (אין לי מושג האם מדובר על החלופה שנכנסת לכל יישוב ויישוב בדרך).

קו 69 - באר שבע - בית ספר שדה הר הנגב דרך מחנות צה"ל.

קו 160 - באר שבע <> מחנות צה"ל.

שינויים בקווים העירוניים בערד:

קו 1 - שינוי מסלול נסיעה (יש מצב שזה כבר קרה, לא בקיא במה שקורה בתוך ערד). שירות לשכונות מזרחיות ודרומיות ומרכז העיר במקום שכונות מזרחיות. תחנות קצה אזור המלונות ומסוף התחבורה במרכז העיר ומרכז העיר

קו 2 - הפיכת הקו לדו כיווני (עדיין לא קרה), קיצור מסלול נסיעה רק לשכונות צפוניות ומערביות ומרכז העיר. תחנת קצה - מרכזית ערד.

קו 3 - קו שישרת ריכוזי חרדים ובכך ישרת מספר מוקדים רלוונטיים בעיר בתדירות של פעם בשעה.

קו 80 יבוטל.

קווים עירוניים חדשים ביישובים בדוואים:

קו 1 בתל שבע

קו 4 בחורה.

*תיתכן העברת קו 46 (באר שבע > מחנה נתן > כלא באר שבע ובחזרה) במסגרת מכרז הקווים העירוניים בבאר שבע שטרם יצא.

* עיר הבה"דים: יופעל קו שירות חדש בימים א'-ה'. בימי א' - הקו יפעל בין השעות 8:00-14:00 בתדירות של כ-10 נסיעות בכל שעה. בימי ה' יופעל הקו בתדירות של כ-6 נסיעות החל משעות הצהרים ובתדירות נמוכה יותר בימי חול.
קו 357 יסיים בפ"ת ולא באלעד
הקו ייסע מב"ש לאלעד, שם יש לו תחנה אחת בלבד, ומשם לפ"ת.
 

olli3

New member
מנהל
משמע שיסע דרך כביש 6, כנראה לא כמו 358

קו 357 יסיים בפ"ת ולא באלעד
הקו ייסע מב"ש לאלעד, שם יש לו תחנה אחת בלבד, ומשם לפ"ת.
משמע שיסע דרך כביש 6, כנראה לא כמו 358
לבני ברק שנוסע דרך כביש 40.
 

mister K

New member
שידרוג ניכר לתחבורה הציבורית בנגב

פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין
קו 381 יהיה קו ישיר לחלוטין בין באר שבע לראשון לציון דרך כבישים 431 ו6. בראשל"צ הקו יגיע אך ורק למרכזית החדשה. 12 נסיעות ביום ראשון מראשון לציון לבאר שבע ו6 נסיעות ביום חמישי מבאר שבע לראשון לציון.

קו 374 - קו ישיר בין באר שבע לרחובות (דרך כביש 6 וגדרה, צומת ביל"ו). 16 נסיעות ביום א' מרחובות לבאר שבע ו8 נסיעות ביום ה' מבאר שבע לרחובות.

קו 373 - יקשר בין אופקים > נתיבות > שדרות > כביש 3 > קסטינה > מכללת אחווה (כביש 40) > גדרה > רחובות. 7 נסיעות בימי א' ו6 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 356 יקשר בין קרית גת לבאר שבע על פי תחנות האיסוף של קו 369. 13 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 383 יקשר בין באר שבע לנתיבות ושדרות. 13 נסיעות בימי א' ו12 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 353 - התדירות יורדת ל13 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 352 - תוספת נסיעה בכיוון הנסיעה מבאר שבע לאשדוד.

קו 367 - הפחתת נסיעות, עקב החלופות המהירות. תדירות בימים ראשון וחמישי - 19 נסיעות ביום לכל כיוון. בימי חול - 18 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 371 - קיצור הקו למרכזית ראשל"צ החדשה. הפחתת נסיעות בצורה דרסטית - 3 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 357 - קישור בין דימונה > ירוחם > פתח תקווה > אלעד. יפעל בימים: א', ה', ו', ש' (תוכנן עבור אוכלוסיה חרדית). בימים ה', ו' נסיעה אחת מדימונה לאלעד ובימים א', ש' נסיעה אחת מאלעד לדימונה.

קו 459 - יקשר בין דימונה וירוחם אל בית שמש. נסיעה אחת בימי חמישי ושישי מדימונה לבית שמש ונסיעה אחת במוצ"ש ובראשון מבית שמש לדימונה.

קו 351 - מבוטל.

קו 70 - הארכת מסלול למושב נבטים. כיום הקו מבצע קישור בין באר שבע לשגב שלום. בכך לראשונה תהיה תחבורה ציבורית בשעות הבוקר מהמושב נבטים לבאר שבע שלא מצומת הכניסה למושב.כיום התחבורה היחידה שנכנסת לתוך המושב היא נסיעה יומית היוצאת מבאר שבע בשעה 17:00 בקו 54 אשר חוזרת על עקבותיה, קרי ניתן לעלות במושב נבטים ולחזור איתה לבאר שבע.

קו 72 - יקשר בין חורה דרך איזור התעשיה עמק שרה שבבאר שבע אל שגב שלום (מסלול הזוי קצת) - 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 21 - יקשר בין באר שבע לכסייפה דרך דרג'יאת, בעל נסיעה אחת ביום לכל כיוון. (למרות שיש כבר קו 21 עירוני בבאר שבע).

קו 158 - הפרדת החלופה של קו 58 הנוכחי אל מחנה צור כמספר קו בפני עצמו - קו 158.

קו 60 - הפיכת חלופות הקו השונות למספרי קווים שונים:

קו 68 - באר שבע - כלא נפחא וכלא רמון.

קו 64 - באר שבע מצפה רמון דרך יישובים (אין לי מושג האם מדובר על החלופה שנכנסת לכל יישוב ויישוב בדרך).

קו 69 - באר שבע - בית ספר שדה הר הנגב דרך מחנות צה"ל.

קו 160 - באר שבע <> מחנות צה"ל.

שינויים בקווים העירוניים בערד:

קו 1 - שינוי מסלול נסיעה (יש מצב שזה כבר קרה, לא בקיא במה שקורה בתוך ערד). שירות לשכונות מזרחיות ודרומיות ומרכז העיר במקום שכונות מזרחיות. תחנות קצה אזור המלונות ומסוף התחבורה במרכז העיר ומרכז העיר

קו 2 - הפיכת הקו לדו כיווני (עדיין לא קרה), קיצור מסלול נסיעה רק לשכונות צפוניות ומערביות ומרכז העיר. תחנת קצה - מרכזית ערד.

קו 3 - קו שישרת ריכוזי חרדים ובכך ישרת מספר מוקדים רלוונטיים בעיר בתדירות של פעם בשעה.

קו 80 יבוטל.

קווים עירוניים חדשים ביישובים בדוואים:

קו 1 בתל שבע

קו 4 בחורה.

*תיתכן העברת קו 46 (באר שבע > מחנה נתן > כלא באר שבע ובחזרה) במסגרת מכרז הקווים העירוניים בבאר שבע שטרם יצא.

* עיר הבה"דים: יופעל קו שירות חדש בימים א'-ה'. בימי א' - הקו יפעל בין השעות 8:00-14:00 בתדירות של כ-10 נסיעות בכל שעה. בימי ה' יופעל הקו בתדירות של כ-6 נסיעות החל משעות הצהרים ובתדירות נמוכה יותר בימי חול.
שידרוג ניכר לתחבורה הציבורית בנגב
קודם כל, בפרסומים יש הרבה שגיאות הקלדה מביכות שלא טרחו תקנן (ממש לא מתאים ולא ראוי לחברה כמו מטרופולין) ולכן אני מניח גם שזמני הנסיעות הרשומים לא לגמרי מדויקים.
כבר ראיתי שבקו 353 הנסיעה האחרונה מתל אביב בימי שישי תהיה בשעה 14:35 במקום 15:45 כיום ואני מקווה שזו טעות.

אבל בסך הכל יש הרבה שיפורים טובים מאוד..

קו 378 לעומת זאת יתוגבר משמעותית בימי שישי ויפעל פעם בשעה עד 15:30. גם בימים א'-ה' יתווספו לו נסיעות וגם במוצ"ש תתווספנה נסיעות בשעה 18:00 בשני הכיוונים (עדיין לא מספיק לדעתי). חבל שעדיין לא הוסיפו תחנות בצומת ניר עם ובצומת יד מרדכי. הזוי מאוד ולא טבעי שאין שם תחנות.

בקו 348 יתוקן עיוות גדול בכך שהקו יחל סוף סוף לעצור בצומת ראם. אבל לפי מה שרשום, מכיוון באר שבע לאשדוד בלבד. לא ברור למה לא לקבוע תחנה גם בכיוון השני כמו לכל שאר הקווים שעוברים שם, מה שמגביר את המיסתורין לגבי סוגיית אי העצירה שם שגם היא נראית לא טבעית.

בקו 360 תהיה לראשונה נסיעה מאשדוד לבאר שבע גם בימים אחרים מלבד יום א'.

קו 383 מבאר שבע לשדרות ייסע כנראה דרך מצדה כמו 352, מה שמהווה שיפור לסטודנטים שייסעו בו בשני הכיוונים, הן מבן גוריון והן מספיר. הוא גם ייסע במסלול חדש בשדרות וייתן קישור לשכונות הצפוניות בעיר.
אבל כמו שכבר ציינתי פה, חבל שהורסים את הכל עם הכניסה הארורה לנתיבות, שתוסיף לזמן הנסיעה רבע שעה ותמשיך לתת פרנסה למוניות השרות. הן יישארו היחידות שיקשרו את ספיר עם באר שבע בלי טיול ברחבי נתיבות.

קו 588 (ערד - מכללת ספיר) - שיפור אדיר לסטודנטים מערד ויש לא מעט כאלה. גם זמני הנסיעה תואמים לשעות השיעורים במכללה. חבל שלא דואגים כך גם לסטודנטים הבאר שבעים והאשקלונים שהם אוכלוסיה גדולה בהרבה (למרות שאשקלון זה כבר אשכול אחר).

קו 373 מרחובות לאופקים - גאוני! תחליף ראוי מאוד לקו 351 (ברוך שפטרנו) וסוף סוף חשיבה יצירתית בתכנון.

קווים 374 ו-381 למעשה מחליפים את קו 377 ביום א' וגם זה חכם מאוד. רק שהנוסעים מנס ציונה יידפקו...

לא ברור מה הצורך בכל כך הרבה מספרים נפרדים של קווים למצפה רמון. אני לא הבנתי מה ההבדל בין 60 ל-64 למשל...
 

olli3

New member
מנהל
חדשות טובות מאד, יהיה ישיר בין שדרות לב"ש.

שידרוג ניכר לתחבורה הציבורית בנגב
קודם כל, בפרסומים יש הרבה שגיאות הקלדה מביכות שלא טרחו תקנן (ממש לא מתאים ולא ראוי לחברה כמו מטרופולין) ולכן אני מניח גם שזמני הנסיעות הרשומים לא לגמרי מדויקים.
כבר ראיתי שבקו 353 הנסיעה האחרונה מתל אביב בימי שישי תהיה בשעה 14:35 במקום 15:45 כיום ואני מקווה שזו טעות.

אבל בסך הכל יש הרבה שיפורים טובים מאוד..

קו 378 לעומת זאת יתוגבר משמעותית בימי שישי ויפעל פעם בשעה עד 15:30. גם בימים א'-ה' יתווספו לו נסיעות וגם במוצ"ש תתווספנה נסיעות בשעה 18:00 בשני הכיוונים (עדיין לא מספיק לדעתי). חבל שעדיין לא הוסיפו תחנות בצומת ניר עם ובצומת יד מרדכי. הזוי מאוד ולא טבעי שאין שם תחנות.

בקו 348 יתוקן עיוות גדול בכך שהקו יחל סוף סוף לעצור בצומת ראם. אבל לפי מה שרשום, מכיוון באר שבע לאשדוד בלבד. לא ברור למה לא לקבוע תחנה גם בכיוון השני כמו לכל שאר הקווים שעוברים שם, מה שמגביר את המיסתורין לגבי סוגיית אי העצירה שם שגם היא נראית לא טבעית.

בקו 360 תהיה לראשונה נסיעה מאשדוד לבאר שבע גם בימים אחרים מלבד יום א'.

קו 383 מבאר שבע לשדרות ייסע כנראה דרך מצדה כמו 352, מה שמהווה שיפור לסטודנטים שייסעו בו בשני הכיוונים, הן מבן גוריון והן מספיר. הוא גם ייסע במסלול חדש בשדרות וייתן קישור לשכונות הצפוניות בעיר.
אבל כמו שכבר ציינתי פה, חבל שהורסים את הכל עם הכניסה הארורה לנתיבות, שתוסיף לזמן הנסיעה רבע שעה ותמשיך לתת פרנסה למוניות השרות. הן יישארו היחידות שיקשרו את ספיר עם באר שבע בלי טיול ברחבי נתיבות.

קו 588 (ערד - מכללת ספיר) - שיפור אדיר לסטודנטים מערד ויש לא מעט כאלה. גם זמני הנסיעה תואמים לשעות השיעורים במכללה. חבל שלא דואגים כך גם לסטודנטים הבאר שבעים והאשקלונים שהם אוכלוסיה גדולה בהרבה (למרות שאשקלון זה כבר אשכול אחר).

קו 373 מרחובות לאופקים - גאוני! תחליף ראוי מאוד לקו 351 (ברוך שפטרנו) וסוף סוף חשיבה יצירתית בתכנון.

קווים 374 ו-381 למעשה מחליפים את קו 377 ביום א' וגם זה חכם מאוד. רק שהנוסעים מנס ציונה יידפקו...

לא ברור מה הצורך בכל כך הרבה מספרים נפרדים של קווים למצפה רמון. אני לא הבנתי מה ההבדל בין 60 ל-64 למשל...
חדשות טובות מאד, יהיה ישיר בין שדרות לב"ש.
סה"כ תהיה לו תחנה אחת בצומת נתיבות ותחנה אחת בחפץ חיים/ירושלים. ובכיוון ההפוך בהרב אבוחצירא פינת ירושלים וחפץ חיים פינת ירושלים.

עדיין הם יעשו סיבוב כלשהו בתוך נתיבות כדי להגיע לתחנות האלו (לא הכי הצלחתי להבין אם יסעו על פי המסלול של כל שאר הקווים), אבל עדיין זה יהיה טוב יותר מהמצב הנוכחי.

זה תקף ל373 ו383.

כל השינויים במלואם מפורסמים כעת באתר מטרופולין.
 

olli3

New member
מנהל
טוב, טעיתי והתבדתי. בעלונים כתוב בחלק מהקווים

חדשות טובות מאד, יהיה ישיר בין שדרות לב"ש.
סה"כ תהיה לו תחנה אחת בצומת נתיבות ותחנה אחת בחפץ חיים/ירושלים. ובכיוון ההפוך בהרב אבוחצירא פינת ירושלים וחפץ חיים פינת ירושלים.

עדיין הם יעשו סיבוב כלשהו בתוך נתיבות כדי להגיע לתחנות האלו (לא הכי הצלחתי להבין אם יסעו על פי המסלול של כל שאר הקווים), אבל עדיין זה יהיה טוב יותר מהמצב הנוכחי.

זה תקף ל373 ו383.

כל השינויים במלואם מפורסמים כעת באתר מטרופולין.
טוב, טעיתי והתבדתי. בעלונים כתוב בחלק מהקווים
"רשימת תחנות" ובחלק אחר מהקווים "רשימת תחנות עיקריות".

הבדל קטן ומעצבן.
 

mister K

New member
לא ישיר ולא נעליים! מאסף 13 תחנות בנתיבות

חדשות טובות מאד, יהיה ישיר בין שדרות לב"ש.
סה"כ תהיה לו תחנה אחת בצומת נתיבות ותחנה אחת בחפץ חיים/ירושלים. ובכיוון ההפוך בהרב אבוחצירא פינת ירושלים וחפץ חיים פינת ירושלים.

עדיין הם יעשו סיבוב כלשהו בתוך נתיבות כדי להגיע לתחנות האלו (לא הכי הצלחתי להבין אם יסעו על פי המסלול של כל שאר הקווים), אבל עדיין זה יהיה טוב יותר מהמצב הנוכחי.

זה תקף ל373 ו383.

כל השינויים במלואם מפורסמים כעת באתר מטרופולין.
לא ישיר ולא נעליים! מאסף 13 תחנות בנתיבות
המידע בעלונים שפורסמו באתר לוקה בחסר. לא רשומות שם חצי מהתחנות ובחלק גם יש טעויות של ממש.
לכן המילה "במלואם" בדבריך מיותרת.
 

olli3

New member
מנהל
60 הופך למאסף, 64 מהיר יותר.

שידרוג ניכר לתחבורה הציבורית בנגב
קודם כל, בפרסומים יש הרבה שגיאות הקלדה מביכות שלא טרחו תקנן (ממש לא מתאים ולא ראוי לחברה כמו מטרופולין) ולכן אני מניח גם שזמני הנסיעות הרשומים לא לגמרי מדויקים.
כבר ראיתי שבקו 353 הנסיעה האחרונה מתל אביב בימי שישי תהיה בשעה 14:35 במקום 15:45 כיום ואני מקווה שזו טעות.

אבל בסך הכל יש הרבה שיפורים טובים מאוד..

קו 378 לעומת זאת יתוגבר משמעותית בימי שישי ויפעל פעם בשעה עד 15:30. גם בימים א'-ה' יתווספו לו נסיעות וגם במוצ"ש תתווספנה נסיעות בשעה 18:00 בשני הכיוונים (עדיין לא מספיק לדעתי). חבל שעדיין לא הוסיפו תחנות בצומת ניר עם ובצומת יד מרדכי. הזוי מאוד ולא טבעי שאין שם תחנות.

בקו 348 יתוקן עיוות גדול בכך שהקו יחל סוף סוף לעצור בצומת ראם. אבל לפי מה שרשום, מכיוון באר שבע לאשדוד בלבד. לא ברור למה לא לקבוע תחנה גם בכיוון השני כמו לכל שאר הקווים שעוברים שם, מה שמגביר את המיסתורין לגבי סוגיית אי העצירה שם שגם היא נראית לא טבעית.

בקו 360 תהיה לראשונה נסיעה מאשדוד לבאר שבע גם בימים אחרים מלבד יום א'.

קו 383 מבאר שבע לשדרות ייסע כנראה דרך מצדה כמו 352, מה שמהווה שיפור לסטודנטים שייסעו בו בשני הכיוונים, הן מבן גוריון והן מספיר. הוא גם ייסע במסלול חדש בשדרות וייתן קישור לשכונות הצפוניות בעיר.
אבל כמו שכבר ציינתי פה, חבל שהורסים את הכל עם הכניסה הארורה לנתיבות, שתוסיף לזמן הנסיעה רבע שעה ותמשיך לתת פרנסה למוניות השרות. הן יישארו היחידות שיקשרו את ספיר עם באר שבע בלי טיול ברחבי נתיבות.

קו 588 (ערד - מכללת ספיר) - שיפור אדיר לסטודנטים מערד ויש לא מעט כאלה. גם זמני הנסיעה תואמים לשעות השיעורים במכללה. חבל שלא דואגים כך גם לסטודנטים הבאר שבעים והאשקלונים שהם אוכלוסיה גדולה בהרבה (למרות שאשקלון זה כבר אשכול אחר).

קו 373 מרחובות לאופקים - גאוני! תחליף ראוי מאוד לקו 351 (ברוך שפטרנו) וסוף סוף חשיבה יצירתית בתכנון.

קווים 374 ו-381 למעשה מחליפים את קו 377 ביום א' וגם זה חכם מאוד. רק שהנוסעים מנס ציונה יידפקו...

לא ברור מה הצורך בכל כך הרבה מספרים נפרדים של קווים למצפה רמון. אני לא הבנתי מה ההבדל בין 60 ל-64 למשל...
60 הופך למאסף, 64 מהיר יותר.
69 זו נסיעת הלילה שמותאמת להגעת הרכבת לבאר שבע. כל השינויים בעלון שמפורסם באתר מטרופולין.
 

olli3

New member
מנהל
עלון השינויים בקווי ראשון לציון ורחובות

פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין
קו 381 יהיה קו ישיר לחלוטין בין באר שבע לראשון לציון דרך כבישים 431 ו6. בראשל"צ הקו יגיע אך ורק למרכזית החדשה. 12 נסיעות ביום ראשון מראשון לציון לבאר שבע ו6 נסיעות ביום חמישי מבאר שבע לראשון לציון.

קו 374 - קו ישיר בין באר שבע לרחובות (דרך כביש 6 וגדרה, צומת ביל"ו). 16 נסיעות ביום א' מרחובות לבאר שבע ו8 נסיעות ביום ה' מבאר שבע לרחובות.

קו 373 - יקשר בין אופקים > נתיבות > שדרות > כביש 3 > קסטינה > מכללת אחווה (כביש 40) > גדרה > רחובות. 7 נסיעות בימי א' ו6 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 356 יקשר בין קרית גת לבאר שבע על פי תחנות האיסוף של קו 369. 13 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 383 יקשר בין באר שבע לנתיבות ושדרות. 13 נסיעות בימי א' ו12 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 353 - התדירות יורדת ל13 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 352 - תוספת נסיעה בכיוון הנסיעה מבאר שבע לאשדוד.

קו 367 - הפחתת נסיעות, עקב החלופות המהירות. תדירות בימים ראשון וחמישי - 19 נסיעות ביום לכל כיוון. בימי חול - 18 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 371 - קיצור הקו למרכזית ראשל"צ החדשה. הפחתת נסיעות בצורה דרסטית - 3 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 357 - קישור בין דימונה > ירוחם > פתח תקווה > אלעד. יפעל בימים: א', ה', ו', ש' (תוכנן עבור אוכלוסיה חרדית). בימים ה', ו' נסיעה אחת מדימונה לאלעד ובימים א', ש' נסיעה אחת מאלעד לדימונה.

קו 459 - יקשר בין דימונה וירוחם אל בית שמש. נסיעה אחת בימי חמישי ושישי מדימונה לבית שמש ונסיעה אחת במוצ"ש ובראשון מבית שמש לדימונה.

קו 351 - מבוטל.

קו 70 - הארכת מסלול למושב נבטים. כיום הקו מבצע קישור בין באר שבע לשגב שלום. בכך לראשונה תהיה תחבורה ציבורית בשעות הבוקר מהמושב נבטים לבאר שבע שלא מצומת הכניסה למושב.כיום התחבורה היחידה שנכנסת לתוך המושב היא נסיעה יומית היוצאת מבאר שבע בשעה 17:00 בקו 54 אשר חוזרת על עקבותיה, קרי ניתן לעלות במושב נבטים ולחזור איתה לבאר שבע.

קו 72 - יקשר בין חורה דרך איזור התעשיה עמק שרה שבבאר שבע אל שגב שלום (מסלול הזוי קצת) - 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 21 - יקשר בין באר שבע לכסייפה דרך דרג'יאת, בעל נסיעה אחת ביום לכל כיוון. (למרות שיש כבר קו 21 עירוני בבאר שבע).

קו 158 - הפרדת החלופה של קו 58 הנוכחי אל מחנה צור כמספר קו בפני עצמו - קו 158.

קו 60 - הפיכת חלופות הקו השונות למספרי קווים שונים:

קו 68 - באר שבע - כלא נפחא וכלא רמון.

קו 64 - באר שבע מצפה רמון דרך יישובים (אין לי מושג האם מדובר על החלופה שנכנסת לכל יישוב ויישוב בדרך).

קו 69 - באר שבע - בית ספר שדה הר הנגב דרך מחנות צה"ל.

קו 160 - באר שבע <> מחנות צה"ל.

שינויים בקווים העירוניים בערד:

קו 1 - שינוי מסלול נסיעה (יש מצב שזה כבר קרה, לא בקיא במה שקורה בתוך ערד). שירות לשכונות מזרחיות ודרומיות ומרכז העיר במקום שכונות מזרחיות. תחנות קצה אזור המלונות ומסוף התחבורה במרכז העיר ומרכז העיר

קו 2 - הפיכת הקו לדו כיווני (עדיין לא קרה), קיצור מסלול נסיעה רק לשכונות צפוניות ומערביות ומרכז העיר. תחנת קצה - מרכזית ערד.

קו 3 - קו שישרת ריכוזי חרדים ובכך ישרת מספר מוקדים רלוונטיים בעיר בתדירות של פעם בשעה.

קו 80 יבוטל.

קווים עירוניים חדשים ביישובים בדוואים:

קו 1 בתל שבע

קו 4 בחורה.

*תיתכן העברת קו 46 (באר שבע > מחנה נתן > כלא באר שבע ובחזרה) במסגרת מכרז הקווים העירוניים בבאר שבע שטרם יצא.

* עיר הבה"דים: יופעל קו שירות חדש בימים א'-ה'. בימי א' - הקו יפעל בין השעות 8:00-14:00 בתדירות של כ-10 נסיעות בכל שעה. בימי ה' יופעל הקו בתדירות של כ-6 נסיעות החל משעות הצהרים ובתדירות נמוכה יותר בימי חול.
עלון השינויים בקווי ראשון לציון ורחובות
http://www.metropoline.com/files/13002216_hoveret_rashlatz.pdf

העלון כולל את קו 369, כמו כן יש מספר טעויות בעלון זה:

1. בכותרת "שינויים בקו 367", למרות מה שנכתב בפירוט (קו 377), מדובר בקו 367.

2. בלו"ז של קו 377 נכתב בטעות פעמיים כיוון נסיעה ראשל"צ אל באר שבע. הלו"ז התחתון הוא הלו"ז בין באר שבע לראשל"צ.
 

mister K

New member
חבל שאתה טורח להעלות לכאן מידע עם טעויות

עלון השינויים בקווי ראשון לציון ורחובות
http://www.metropoline.com/files/13002216_hoveret_rashlatz.pdf

העלון כולל את קו 369, כמו כן יש מספר טעויות בעלון זה:

1. בכותרת "שינויים בקו 367", למרות מה שנכתב בפירוט (קו 377), מדובר בקו 367.

2. בלו"ז של קו 377 נכתב בטעות פעמיים כיוון נסיעה ראשל"צ אל באר שבע. הלו"ז התחתון הוא הלו"ז בין באר שבע לראשל"צ.
חבל שאתה טורח להעלות לכאן מידע עם טעויות
העלונים גם לא כוללים את כל השינויים.
אין שם את קו 356 (גם לא מופיע בלו"ז באתר), אין 588 ואין 352.

מי שהכין את העלונים האלה הוא חובבן וזה די מבייש חברה כמו מטרופולין.
 

olli3

New member
מנהל
עלון השינויים בקווי באר שבע - אשדוד

פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין
קו 381 יהיה קו ישיר לחלוטין בין באר שבע לראשון לציון דרך כבישים 431 ו6. בראשל"צ הקו יגיע אך ורק למרכזית החדשה. 12 נסיעות ביום ראשון מראשון לציון לבאר שבע ו6 נסיעות ביום חמישי מבאר שבע לראשון לציון.

קו 374 - קו ישיר בין באר שבע לרחובות (דרך כביש 6 וגדרה, צומת ביל"ו). 16 נסיעות ביום א' מרחובות לבאר שבע ו8 נסיעות ביום ה' מבאר שבע לרחובות.

קו 373 - יקשר בין אופקים > נתיבות > שדרות > כביש 3 > קסטינה > מכללת אחווה (כביש 40) > גדרה > רחובות. 7 נסיעות בימי א' ו6 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 356 יקשר בין קרית גת לבאר שבע על פי תחנות האיסוף של קו 369. 13 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 383 יקשר בין באר שבע לנתיבות ושדרות. 13 נסיעות בימי א' ו12 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 353 - התדירות יורדת ל13 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 352 - תוספת נסיעה בכיוון הנסיעה מבאר שבע לאשדוד.

קו 367 - הפחתת נסיעות, עקב החלופות המהירות. תדירות בימים ראשון וחמישי - 19 נסיעות ביום לכל כיוון. בימי חול - 18 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 371 - קיצור הקו למרכזית ראשל"צ החדשה. הפחתת נסיעות בצורה דרסטית - 3 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 357 - קישור בין דימונה > ירוחם > פתח תקווה > אלעד. יפעל בימים: א', ה', ו', ש' (תוכנן עבור אוכלוסיה חרדית). בימים ה', ו' נסיעה אחת מדימונה לאלעד ובימים א', ש' נסיעה אחת מאלעד לדימונה.

קו 459 - יקשר בין דימונה וירוחם אל בית שמש. נסיעה אחת בימי חמישי ושישי מדימונה לבית שמש ונסיעה אחת במוצ"ש ובראשון מבית שמש לדימונה.

קו 351 - מבוטל.

קו 70 - הארכת מסלול למושב נבטים. כיום הקו מבצע קישור בין באר שבע לשגב שלום. בכך לראשונה תהיה תחבורה ציבורית בשעות הבוקר מהמושב נבטים לבאר שבע שלא מצומת הכניסה למושב.כיום התחבורה היחידה שנכנסת לתוך המושב היא נסיעה יומית היוצאת מבאר שבע בשעה 17:00 בקו 54 אשר חוזרת על עקבותיה, קרי ניתן לעלות במושב נבטים ולחזור איתה לבאר שבע.

קו 72 - יקשר בין חורה דרך איזור התעשיה עמק שרה שבבאר שבע אל שגב שלום (מסלול הזוי קצת) - 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 21 - יקשר בין באר שבע לכסייפה דרך דרג'יאת, בעל נסיעה אחת ביום לכל כיוון. (למרות שיש כבר קו 21 עירוני בבאר שבע).

קו 158 - הפרדת החלופה של קו 58 הנוכחי אל מחנה צור כמספר קו בפני עצמו - קו 158.

קו 60 - הפיכת חלופות הקו השונות למספרי קווים שונים:

קו 68 - באר שבע - כלא נפחא וכלא רמון.

קו 64 - באר שבע מצפה רמון דרך יישובים (אין לי מושג האם מדובר על החלופה שנכנסת לכל יישוב ויישוב בדרך).

קו 69 - באר שבע - בית ספר שדה הר הנגב דרך מחנות צה"ל.

קו 160 - באר שבע <> מחנות צה"ל.

שינויים בקווים העירוניים בערד:

קו 1 - שינוי מסלול נסיעה (יש מצב שזה כבר קרה, לא בקיא במה שקורה בתוך ערד). שירות לשכונות מזרחיות ודרומיות ומרכז העיר במקום שכונות מזרחיות. תחנות קצה אזור המלונות ומסוף התחבורה במרכז העיר ומרכז העיר

קו 2 - הפיכת הקו לדו כיווני (עדיין לא קרה), קיצור מסלול נסיעה רק לשכונות צפוניות ומערביות ומרכז העיר. תחנת קצה - מרכזית ערד.

קו 3 - קו שישרת ריכוזי חרדים ובכך ישרת מספר מוקדים רלוונטיים בעיר בתדירות של פעם בשעה.

קו 80 יבוטל.

קווים עירוניים חדשים ביישובים בדוואים:

קו 1 בתל שבע

קו 4 בחורה.

*תיתכן העברת קו 46 (באר שבע > מחנה נתן > כלא באר שבע ובחזרה) במסגרת מכרז הקווים העירוניים בבאר שבע שטרם יצא.

* עיר הבה"דים: יופעל קו שירות חדש בימים א'-ה'. בימי א' - הקו יפעל בין השעות 8:00-14:00 בתדירות של כ-10 נסיעות בכל שעה. בימי ה' יופעל הקו בתדירות של כ-6 נסיעות החל משעות הצהרים ובתדירות נמוכה יותר בימי חול.
עלון השינויים בקווי באר שבע - אשדוד
http://www.metropoline.com/files/13002215_hoveret_ashdod.pdf
 

olli3

New member
מנהל
עלון השינויים בקווי שדרות, נתיבות, אופקים

פירוט כל קווי מכרז הנגב החדשים - מטרופולין
קו 381 יהיה קו ישיר לחלוטין בין באר שבע לראשון לציון דרך כבישים 431 ו6. בראשל"צ הקו יגיע אך ורק למרכזית החדשה. 12 נסיעות ביום ראשון מראשון לציון לבאר שבע ו6 נסיעות ביום חמישי מבאר שבע לראשון לציון.

קו 374 - קו ישיר בין באר שבע לרחובות (דרך כביש 6 וגדרה, צומת ביל"ו). 16 נסיעות ביום א' מרחובות לבאר שבע ו8 נסיעות ביום ה' מבאר שבע לרחובות.

קו 373 - יקשר בין אופקים > נתיבות > שדרות > כביש 3 > קסטינה > מכללת אחווה (כביש 40) > גדרה > רחובות. 7 נסיעות בימי א' ו6 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 356 יקשר בין קרית גת לבאר שבע על פי תחנות האיסוף של קו 369. 13 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 383 יקשר בין באר שבע לנתיבות ושדרות. 13 נסיעות בימי א' ו12 נסיעות בימי חול לכל כיוון.

קו 353 - התדירות יורדת ל13 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 352 - תוספת נסיעה בכיוון הנסיעה מבאר שבע לאשדוד.

קו 367 - הפחתת נסיעות, עקב החלופות המהירות. תדירות בימים ראשון וחמישי - 19 נסיעות ביום לכל כיוון. בימי חול - 18 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 371 - קיצור הקו למרכזית ראשל"צ החדשה. הפחתת נסיעות בצורה דרסטית - 3 נסיעות בכל יום לכל כיוון.

קו 357 - קישור בין דימונה > ירוחם > פתח תקווה > אלעד. יפעל בימים: א', ה', ו', ש' (תוכנן עבור אוכלוסיה חרדית). בימים ה', ו' נסיעה אחת מדימונה לאלעד ובימים א', ש' נסיעה אחת מאלעד לדימונה.

קו 459 - יקשר בין דימונה וירוחם אל בית שמש. נסיעה אחת בימי חמישי ושישי מדימונה לבית שמש ונסיעה אחת במוצ"ש ובראשון מבית שמש לדימונה.

קו 351 - מבוטל.

קו 70 - הארכת מסלול למושב נבטים. כיום הקו מבצע קישור בין באר שבע לשגב שלום. בכך לראשונה תהיה תחבורה ציבורית בשעות הבוקר מהמושב נבטים לבאר שבע שלא מצומת הכניסה למושב.כיום התחבורה היחידה שנכנסת לתוך המושב היא נסיעה יומית היוצאת מבאר שבע בשעה 17:00 בקו 54 אשר חוזרת על עקבותיה, קרי ניתן לעלות במושב נבטים ולחזור איתה לבאר שבע.

קו 72 - יקשר בין חורה דרך איזור התעשיה עמק שרה שבבאר שבע אל שגב שלום (מסלול הזוי קצת) - 3 נסיעות ביום לכל כיוון.

קו 21 - יקשר בין באר שבע לכסייפה דרך דרג'יאת, בעל נסיעה אחת ביום לכל כיוון. (למרות שיש כבר קו 21 עירוני בבאר שבע).

קו 158 - הפרדת החלופה של קו 58 הנוכחי אל מחנה צור כמספר קו בפני עצמו - קו 158.

קו 60 - הפיכת חלופות הקו השונות למספרי קווים שונים:

קו 68 - באר שבע - כלא נפחא וכלא רמון.

קו 64 - באר שבע מצפה רמון דרך יישובים (אין לי מושג האם מדובר על החלופה שנכנסת לכל יישוב ויישוב בדרך).

קו 69 - באר שבע - בית ספר שדה הר הנגב דרך מחנות צה"ל.

קו 160 - באר שבע <> מחנות צה"ל.

שינויים בקווים העירוניים בערד:

קו 1 - שינוי מסלול נסיעה (יש מצב שזה כבר קרה, לא בקיא במה שקורה בתוך ערד). שירות לשכונות מזרחיות ודרומיות ומרכז העיר במקום שכונות מזרחיות. תחנות קצה אזור המלונות ומסוף התחבורה במרכז העיר ומרכז העיר

קו 2 - הפיכת הקו לדו כיווני (עדיין לא קרה), קיצור מסלול נסיעה רק לשכונות צפוניות ומערביות ומרכז העיר. תחנת קצה - מרכזית ערד.

קו 3 - קו שישרת ריכוזי חרדים ובכך ישרת מספר מוקדים רלוונטיים בעיר בתדירות של פעם בשעה.

קו 80 יבוטל.

קווים עירוניים חדשים ביישובים בדוואים:

קו 1 בתל שבע

קו 4 בחורה.

*תיתכן העברת קו 46 (באר שבע > מחנה נתן > כלא באר שבע ובחזרה) במסגרת מכרז הקווים העירוניים בבאר שבע שטרם יצא.

* עיר הבה"דים: יופעל קו שירות חדש בימים א'-ה'. בימי א' - הקו יפעל בין השעות 8:00-14:00 בתדירות של כ-10 נסיעות בכל שעה. בימי ה' יופעל הקו בתדירות של כ-6 נסיעות החל משעות הצהרים ובתדירות נמוכה יותר בימי חול.
עלון השינויים בקווי שדרות, נתיבות, אופקים
http://www.metropoline.com/files/13002214_hoveret_sderot.pdf
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה