369 הוא קו חשוב בשעות השפל לכולם.
אי אפשר לצפות ש375 ו345 יסעו משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות.
כמו כן, קישור מהיר לגבעת וושינגטון וליבנה - אין שום קו דרומי אחר כמעט ואני מוציא קווים כמו 310 ו353 שלא רלוונטיים ממש.
בשעות הערב אין ממש שירות ליבנה באמצעות קווי ויאולה. קו 179 האחרון יוצא בשעה 18:45 מת"א וקו 178 יוצא בשעה 18:00. קו 340 שמגיע למתנ"ח יוצא בשעה 19:00. אחרי זה יש רק 369 ו353 למשך כמה שעות ואח"כ מצטרף 314 של ויאולה. כל הזמן הזה כמובן שיש רכבת, אבל המחיר שלה...
ובמידה ומתבטל הקישור בין תל אביב לבאר שבע ובין באר שבע לת"א, לאחר גמר השירות של הקווים הישירים, בוודאי שיש צורך ב369.
369 הוא קו חשוב בשעות השפל לכולם.מעניין
לגבי קו 356- נראה כמו עוד צעד בדרך לביטולו המוחלט של קו 369. קווים 375/345 מקשרים את האזור מקרית-גת צפונה לת"א, קו 356 משרת את האזור מקרית-גת דרומה לב"ש (למעשה כתגבור/תחליף ל-367). השירות היחיד שעבורו קו 369 עדיין קיים כקו בלעדי הוא הקישור בין קטע להבים-עוזה לת"א. לא נראה לי כמו משהו שמצריך יותר מ-8 נסיעות ביום.
קווים עירוניים בערד: קצת לא היה ברור לי מה השינויים, מכיוון שאין שמות שכונות, אבל בגדול נשמע טוב:
קו 1 - חייבים להוסיף לו שכונה גדולה אחת לפחות כדי שיצדיק את קיומו.
קו 2 - הגיע הזמן לבטל אותו ואת המסלול הלא הגיוני והמסורבל שלו. נראה שמה שעומדים לעשות זה לחתוך אותו לשלושה חלקים: קו 2 החדש, התוספת לקו 1 וקו 3 עבור מוקדי משנה.
קו 3 - קצת לא ברור לי המסלול, הרי החרדים בעיר מרוכזים יפה מאוד בשתיים וחצי שכונות. כנראה קו עם מסלול דומה למסלול של קווי המהדרין בעיר, אולי עם שינויים קלים כמו כניסה לתחנה המרכזית וסיום בצים סנטר. ככה יהיו לצים סנטר שני קווים שמכסים את כל העיר (קו 3 וקו 11).
אני בעיקר מקווה שיש התייחסות להתפתחות העתידית של העיר. שלא יהיה מצב שבעוד שנתיים-שלוש יגלו שמקימים שכונה חדשה (רובע 12, רובע 6, הגבעות המזרחיות - כולן בקנה ורק מחכות ליום שהממשלה תחליט שהיא רוצה שערד תצמח), ובעקבות זה צריך לעשות עוד רה-ארגון.
קו 72- נשמע לי מעט מיותר, אבל אני לא מתיימר להכיר היטב את דפוסי הנסיעה במגזר הבדואי.
קו 21- נתחיל בזה שמוסיפים חטא על פשע (במקרה הזה הפשע הוא לתת לקו ב"ש-כסיפה את המספר 20). מעבר לזה נשמע כמו רעיון לא רע בכלל.
קווים פנימיים בחורה ותל-שבע- בהחלט הגיע הזמן, ואני מקווה שיפעלו בתדירות טובה. לדעתי היה מוטב אם קו היו פותחים קו מחורה ללקיה בתדירות סבירה, וכך מקשרים שתי עיירות גדולות שקרובות מאוד זו לזו ומרוויחים שירות פנימי משופר גם בלקיה.
קו 46 אכן יותר מתאים להיות קו עירוני, ועדיף לאחד אותו עם קו 32 של מטרודן בלו"ז שבאמת תואם את הביקושים.
אי אפשר לצפות ש375 ו345 יסעו משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות.
כמו כן, קישור מהיר לגבעת וושינגטון וליבנה - אין שום קו דרומי אחר כמעט ואני מוציא קווים כמו 310 ו353 שלא רלוונטיים ממש.
בשעות הערב אין ממש שירות ליבנה באמצעות קווי ויאולה. קו 179 האחרון יוצא בשעה 18:45 מת"א וקו 178 יוצא בשעה 18:00. קו 340 שמגיע למתנ"ח יוצא בשעה 19:00. אחרי זה יש רק 369 ו353 למשך כמה שעות ואח"כ מצטרף 314 של ויאולה. כל הזמן הזה כמובן שיש רכבת, אבל המחיר שלה...
ובמידה ומתבטל הקישור בין תל אביב לבאר שבע ובין באר שבע לת"א, לאחר גמר השירות של הקווים הישירים, בוודאי שיש צורך ב369.