פיצ מה עם ההורסקופ להיום? אני צריכה לדעת אם מותר לי לכתוב היום או לא!
ש שנהביי New member 20/1/03 #1 פיצ מה עם ההורסקופ להיום? ../images/Emo66.gif אני צריכה לדעת אם מותר לי לכתוב היום או לא!
ש שנהביי New member 20/1/03 #2 ../images/Emo163.gif חחחחחחחחח אופסי ../images/Emo163.gif חשבנו על זה ביחד!!