פיצפוצית מיניאטורית ויפהפיה עולמית למסירה

יוקה

New member
פיצפוצית מיניאטורית ויפהפיה עולמית למסירה

אתמול הושלכו צמד פיצפוציות לצינור הניקוז בגינתנו. האחת אומצה מייד ואילו השניה מחפשת בדחיפות בית שיעריך את מעלותיה המיניאטוריות עם הבטחה להעצמה ולחתולה מדהימה עם התבגרותה. יש סימנים לחוש הומור מדליק לקטנה הזאת. תמונות תועלינה מייד בזו אחר זו. היא בינתיים בחוץ לצערנו, כי נבצר להכניסה לביתי כרגע (הטראומות של נושי) ולביתו של "תנחשו מי" השכן שלי גם כן לא ניתן, בגלל הכלב וההורים גם לא מרשים. היא מקבלת אוכל רטוב מהול במים כדי לקבל מספיק נוזלים, ישנה במקום מסתור (עלה אחד יכול להסיתר את הפיצפוצית הזאת, כל כך היא קטנה). למותר לציין שבין יקיצה ליקיצה שלה - השינה נודדת, כדי לשמוע אותה פוצחת בצרחות רעב ולא לפספס חלילה. היא תתגמל את מי שיאמץ או תאמץ אותה. מקווה לרכב על ההצלחה של סמירי :)))) טלפונים: 050-4216960 ל-עוז או 054-5700718 - דפנה אנא הפיצו בהמוניכם. תודה.
 

יוקה

New member
אחרונה חביבה

אציין שהצילומים בוצעו בתנאי שטח קשים ובאמצעות הטלפון הסלולרי. דמיינו מה היה יוצא בתמונות סטודיו :))
 

smiri

New member
א. מאחלת שבאמת תמצא מהר בית... בכיף טפסי עליי

חחחח ב. יש לה סיכוי מאוד גדול למצוא בית,... כי, לא מעט פונים אליי בנוגע לנקבות..(עד אתמול היו פה רק זכרים).. ו...משום מה אנשים מאוד אוהבים את הטאבים המנומרים... "הם הולכים טוב"...,ו... אנשים מחפ]שים גורים קטנים וכמעט שאין עכשיו.... פרסמי ביד 2 משם מגיעות רוב הפניות אליי... או דרך האתר שלי , אני מבינה מאנשים.. שחברים אמרו/המליצו...אז תשלחי לי למייל של קשת ונכניס גם לאתר... שיהיה המון בהצלחה... הלוואי שתאומץ מהר.. כואב לי לחשוב שנשארה לבדה בחוץ.. אבל אני לפחות רגועה מזה שאני יודעת שהיא מקבלת אוכל וכל מה שהיא צריכה ממך
 

g2c

New member
פיצפוצית מיניאטורית ויפהפיה עולמית למסירה

באיזה אזור אתם? יש מצב להחזיר אותה אם היא לא תתקבל ע"י החתול שלי?
 

יוקה

New member
בן כמה החתול שלך? G2?

להחזיר אותה משמע להחזירה לחצר/לרחוב. חתולים מסתדרים רק אחרי כמה ימים. בהתחלה יש תמיד בעיות ולכן צריך לערוך את ההיכרות בחוכמה ובשיטתיות. אם זאת תהיה הבעיה - אשמח לעזור ולסייע לך בהדרכה איך להפגיש ביניהם ומתי. תלוי קצת בגיל החתול שלך ואם הוא מסורס, כמובן :)
 

g2c

New member
בן כמה החתול שלך?

מצטער שלא יודע לעשות אינדנט נכון החתול שלי בן 4.5 שנים. הוא מעוקר מגיל 6 חודשים אני לא רוצה להיות "אשם" בהחזרה לרחוב. אם זה לא הולך ויש מלחמות למעלה משבוע אני רוצה להחזיר את החתולה מתוך הסכמה וללא שום נקיפות מצפון (אחרת הייתי לוקח מהרחוב) בברכה גאי שמלה 0544307049
 

יוקה

New member
אגב, אני לא חותמת על כך שהיא היא

יתכן גם שמרוב פיצפוציות היא בכלל "הוא" ורק אני לא מצליחה לראות. כך או כך - היא מושמושית כזאת, אוהבת על הידיים, מגרגרת ונראה שהיא מפתחות גישה חיובית לחיים (אולי ארז שלח לה אנרגיות חיוביות?...)
 

g2c

New member
אני מחפס חתולה

כי זה מה שאני חושב שדינגי חתולי מחפס
 

יוקה

New member
עוד נסיון להקפיץ

לגבי הפיצפוצ - שכנה רחומה לקחה אותו רק ללילה לביתה, אבל לא מוכנה לתת לפיצ קביעות. לכן, אנא בטובכם, הפיצו את תמונת היצור הכל כך מתוק הזה ועזרו למצוא בית "שווה"?
 
למעלה