בחשכת הלילה
Active member
יש לי מרשם קבוע לתרופה מסוימת.
לפעמים היא איננה בבית המרקחת, אבל יש שתי תרופות נפרדות שמהן מורכבת התרופה שלי. כאן מתחיל "סיפור מעניין"!
יש רוקחים שמציעים לי לקחת את שתי התרופות הנ"ל במקום התרופה שלי. המחשב מקבל את זה, כאילו קיבלתי את התרופה שלי.
אבל רוקחים אחרים מסרבים לעשות את זה בלי מרשם חדש לשתי התרופות.
זה קורה אפילו באותו בית המרקחת עצמו! רוקחת אחת נותנת בלי בעייה את שתי התרופות - אם הרוקחת הסרבנית לא נוכחת!!!
הפניתי שאלה לקו"ח כללית, אם יש כללים אחידים בעניין זה, המחייבים את כולם, או... איש הישר בעיניו יעשה???
אבל, מן הסתם, עובדים שם בכללית לקויי הבנת הנקרא.
אחרי זמן רב הגיעה תשובה בזו הלשון: להמשך טיפול בשאלתך, דרושים פרטים נוספים: באיזה בית מרקחת רכשת את התרופות.
עניתי להם ש:
א. מה זה משנה לגבי השאלה בדבר קיום או אי-קיום כללים אחידים בנדון?
ב. הודעתי להם באיזה בית מרקחת מדובר.
ושוב חיכיתי זמן רב לתשובה. לשוא.
בסופו של דבר, לאחר ביקור-כשל שגרתי בבית המרקחת השכונתי, הפניתי לקו"ח כללית תלונה על הרוקחת בת שלושה סעיפים:
א. מספר חודשים ברציפות התרופה לא נמצאת, ובמקומות אחרים אני רוכש אותה בלי בעייה, מה שמצביע על ארגון לקוי של ההזמנות.
ב. מסרבת לפצל את התרופה בלי מרשם חדש.
ג. הקש ששבר את גב הגמל: ביקור הכשל האחרון. כשנכנסתי שאלתי מייד אם התרופה נמצאת. במקום תשובה היא ביקשה את כרטיס קו"ח, העבירה אותו, ואז אלה אותי... מה אני רוצה! כשחזרתי על השאלה היא ענתה בשלילה.
אז למה היא העבירה את הכרטיס שלי, ריבוונו של עולם?! כנראה לא שמעה טוב, או לא הבינה את השאלה שלי, והיה למטה מכבודה לברר.
קיבלתי תשובה לתלונה, שפנייתי נמצאת בתהליך בדיקה. לאחר "בדיקה" זו קיבלתי מהם תשובה ש:
ג. (?) צר להם על עגמת הנפש שנגרמה לי.
ב. "הוסבר לי" שדרוש מרשם.
א. היה מחסור בתרופה.
תרגום לעברית: הם עצמם לא יודעים שום דבר על "כללים אחידים", הם פנו לאותה רוקחת מנוולת, והיא גילתה להם שדרוש מרשם, ומי שמבצעים את הפיצול הם מפירי חוק, והתוכנה שלהם המאפשרת את זה - שגויה.
לפעמים היא איננה בבית המרקחת, אבל יש שתי תרופות נפרדות שמהן מורכבת התרופה שלי. כאן מתחיל "סיפור מעניין"!
יש רוקחים שמציעים לי לקחת את שתי התרופות הנ"ל במקום התרופה שלי. המחשב מקבל את זה, כאילו קיבלתי את התרופה שלי.
אבל רוקחים אחרים מסרבים לעשות את זה בלי מרשם חדש לשתי התרופות.
זה קורה אפילו באותו בית המרקחת עצמו! רוקחת אחת נותנת בלי בעייה את שתי התרופות - אם הרוקחת הסרבנית לא נוכחת!!!
הפניתי שאלה לקו"ח כללית, אם יש כללים אחידים בעניין זה, המחייבים את כולם, או... איש הישר בעיניו יעשה???
אבל, מן הסתם, עובדים שם בכללית לקויי הבנת הנקרא.
אחרי זמן רב הגיעה תשובה בזו הלשון: להמשך טיפול בשאלתך, דרושים פרטים נוספים: באיזה בית מרקחת רכשת את התרופות.
עניתי להם ש:
א. מה זה משנה לגבי השאלה בדבר קיום או אי-קיום כללים אחידים בנדון?
ב. הודעתי להם באיזה בית מרקחת מדובר.
ושוב חיכיתי זמן רב לתשובה. לשוא.
בסופו של דבר, לאחר ביקור-כשל שגרתי בבית המרקחת השכונתי, הפניתי לקו"ח כללית תלונה על הרוקחת בת שלושה סעיפים:
א. מספר חודשים ברציפות התרופה לא נמצאת, ובמקומות אחרים אני רוכש אותה בלי בעייה, מה שמצביע על ארגון לקוי של ההזמנות.
ב. מסרבת לפצל את התרופה בלי מרשם חדש.
ג. הקש ששבר את גב הגמל: ביקור הכשל האחרון. כשנכנסתי שאלתי מייד אם התרופה נמצאת. במקום תשובה היא ביקשה את כרטיס קו"ח, העבירה אותו, ואז אלה אותי... מה אני רוצה! כשחזרתי על השאלה היא ענתה בשלילה.
אז למה היא העבירה את הכרטיס שלי, ריבוונו של עולם?! כנראה לא שמעה טוב, או לא הבינה את השאלה שלי, והיה למטה מכבודה לברר.
קיבלתי תשובה לתלונה, שפנייתי נמצאת בתהליך בדיקה. לאחר "בדיקה" זו קיבלתי מהם תשובה ש:
ג. (?) צר להם על עגמת הנפש שנגרמה לי.
ב. "הוסבר לי" שדרוש מרשם.
א. היה מחסור בתרופה.
תרגום לעברית: הם עצמם לא יודעים שום דבר על "כללים אחידים", הם פנו לאותה רוקחת מנוולת, והיא גילתה להם שדרוש מרשם, ומי שמבצעים את הפיצול הם מפירי חוק, והתוכנה שלהם המאפשרת את זה - שגויה.