פיצול הפין, 18+

צול1

New member
פיצול הפין, 18+

אז לא, אני לא מתכוון לעשות את זה, בחיים. אבל אני בכל זאת רוצה לדעת כמה שיותר פרטים מי שיודע\חווה. כיצד עושים את זה? מה בדיוק מפצלים? עד כמה מפצלים? איך חיים עם זה אחר כך? קראתי באחד הדיונים על אקסטרים שהיו פה שיש שבטים שלמים באפריקה שמפצלים את הפין,זה אומר אז שאפשר לקיים עם זה יחסי מין, לא? מישהו בנוסף לזה יכול להעלות בבקשה תמונה? אני אשמח מאד אם זה יהיה אחרי החלמה ולא דם ושפריצים ואיכסה:\
 

חמדונה

New member
אין פה תמונה/תיאור... זה לא צריך להיות 18+

זה נשמע לי מזעזע אני אחפש על זה חומר
 
זה הדבר הכי פסיכי וחולני שראיתי אי פעם.

וזה ממש לא אמנת גוף, וזה ממש לא פירסינג, וזה ממש לא קעקועים. זה מזוכיזם!
 

BloodyRose

New member
../images/Emo203.gif מה ההבדל בין זה לבין...

פירס בטבור? בגבה? בתנוך? פירסינג וקעקועים נועדו לקשט את הגוף, ואם בעיני אותו בחור, פיצול האיבר זה יפה - אז למה לא? למה לא לקרוא לזה אמנות גוף? חשבתי שאנשים שאוהבים את התחום, גם את הצדדים ה"קלים" בלבד יהיו פתוחים יותר לתחומים הכבדים יותר, כי הם יודעים איך זה לשמוע הערות מפגרות ומטומטמות על הפירסים/קעקועים שלהם, ואני כל פעם מתפלאה מחדש כשאני רואה שזה לא נכון...
 

BloodyRustY

New member
אולי זה קשור לעניין שזה יותר מקישוט אסתטי?

הרי רוב, אם לא כל אלה שמתעסקים בתחום הכבד, ובעיקר באיברי המין מתעסקים בזה למרות עונג, לא אסתטיקה. לא רק, אבל בעיקר. אני מניח שאנשים נרתעים מזה שמישהו נהנה בצורה כלשהי, שלא לדבר על צורה מינית, מדבר כזה.
 

Ink Junkie

New member
אני לא מבין על מה ההיתממות.. (חפירה לפניך)

כל אחד בוחר את הקוים האדומים שלו, למה הוא פתוח ולמה לא. אני מאוד פתוח לכל הנושא הזה, אבל זה לא אומר שאני לא נגעל מהתמונות האלו או לחילופין- בשרשור של "כריתת איברים- מחלת נפש?" לא חשבתי (ועודני חושב) שזו אשכרה מחלת נפש. ועם כל הפוליטיקלי קורקט, יש פה מזוכיזם. גם בלאכול חריף יש מזוכיזם. גם בלברט או לוב פשוט שנעשה עם אקדח בחנות פריחות יש מזוכיזם. הקבלה/חוסר הקבלה של זה וההתבטאות שבאה בעקבותיה תלויה במה שאתה רואה כמקובל יותר או פחות (או רגיש יותר/פחות- כמו פגיעה באיבר מין לעומת גבה). בגלל זה הרוב המצוי יביע סלידה מהרחבה פשוטה, ואנשים בפורום לא. כי אנחנו נחשפים ונפתחים לזה יותר. דמייני שמה שאת רואה בתמונות היה טקס ברית מילה. אני בטוח שאנשים היו מגיבים לתמונות פחות או יותר או דבר אבל מקבלים את זה אחרת (לטובה), בגלל החשיפה שלהם לנושא אבל לא למראות.
 

BloodyRose

New member
../images/Emo203.gif אין שום בעיה בלא לאהוב את זה

אבל אני מניחה שכל אחד ואחד מאיתנו נתקל בתגובות שליליות, גם על דברים "נפוצים" יותר, ואני לא מבינה איך מישהו שיודע עד כמה זה מעצבן ופוגע, יכול להגיד בדיוק אותו דבר למישהו אחר. יש הרבה דברים שאני לא אוהבת בתחום הבודי מוד, אבל מפה ועד להגיד "איכס"? זה בדיוק מה שאני שמעתי לא פעם ולא פעמיים, איך אני יכולה להרשות לעצמי להגיד את זה לבן אדם אחר?
 

nepthys

New member
אמנם "איכס" זה לא ביקורת בונה

אבל אני אישית ממש לא מבינה אנשים שהמודס שלהם מסכנים את הבריאות שלהם. אני לא מבינה למה לסכן את הבריאות שלך בשביל משהו שבסופו של דבר קשור לאסתטיקה וביטוי עצמי. יש דרכים לבטא את עצמך מבלי לפגוע לעצמך בבריאות.
 

Ink Junkie

New member
לא דיברתי על לאהוב

אבל אי אפשר לשלוט על הדעה החופשית. מה שמגעיל מגעיל. אנשים מפרסמים את התמונות של הפין המפוצל שלהם בשביל תשומת לב (/הכרה/כבוד/התלהבות.. יו ניים איט) ויודעים טוב מאוד לאילו תגובות לצפות. גם מי שעושה הרחבה קטנה יודע את זה ומקבל מראש שעצם זה שהוא מפרסם/הולך עם זה יגרור תגובות שליליות, וגם אותן צריך לדעת לקבל בבגרות. הרי לא מדובר פה בהעלבה אישית, אלא פידבק שלילי. גם אני שומע הרבה פעמים "איכס" על ההרחבות/קעקועים שלי. אני לא מתרגש מזה, אני מקבל את זה יפה מאוד. בדיוק כפי שאמן שמפרסם יצירה אמור לקבל את זה שיהיו אנשים שישנאו את היצירה שלו (וגם את זה אני מכיר) ועליו לקבל את זה בבגרות ולא להעלב. חוצמזה שלדעתי מי שעושה אקסטרים בודי מוד, לא אכפת לו מתגובות הציבור. אני מאוד מאוד מאוד מאוד בספק אם יזיז לו שהעולם מזדעזע ממראה הפין המפוצל שלו.
 

twist THE knife

New member
../images/Emo45.gifלגמרי

זה די מאכזב לראות שאנשים כלכך מתלוננים שלא מקבלים את הפירסינג והקעקועים שלהם ואז רואים אותם אומרים איכס על אקסטרים מודס אולי זה לא יפה בעיניהם אבל זאת אומנות גוף לכל דבר אז לפחות שיכבדו את זה
 
למעלה