פיפול!

אנשים עושים מהיום הזה

יותר ממה שהוא-כולה לצום יום אחד-לא נורא ואפילו די בריא. הקטע של הסליחות לדעתי נוגע לכולם כי אנשים לפעמים חוטאים בתת מודע
 
:-\../images/Emo57.gif

באמת שנה שעברה אחרי הצום הרגשתי חרא! ואפילו לא הייתי צריכה לצום כי הייתי בת 11
 
גם אני!

צום מועיל למי שצם, ואנשים.. אם פגעתי במישהו מכם, סליחה מכל הלב, באמת.. אביה
 

yaeli235

New member
אמממ זה הקטע המציק בעיני...

הסליחה הכללית הזאת... אם היה מזיז לך היית יודעת בדיוק במי פגעת ומתי ולמה ומבקשת סליחה ברצינות, וזה שאת רושמת "מכל הלב" לא עושה את זה יותר טוב. אני לא באה להטיף פה מוסר, רק אומרת איך זה נראה מהצד. מעלה גיחוך ואף מראה זילזול..
 
../images/Emo32.gifאני רואה שזה ממש מציק לך...

זה יכול להישמע לך מאוד מוזר - אבל בהחלט יכול להיות מצב בו אין לך מושג שפגעת במישהו. מה שלך נראה התנהגות שיגרתית אולי פגעה במישהו. אולי לא התכוונת, אולי לא ידעת, אבל יש מצב שבמהלך השנה הצטברו לך אי אילו מקרים מהסוג הזה - שאת אפילו לא יודעת שיש מישהו שנפגע. וכאן. כאן בדיוק. מגיעה ה"סליחה הכללית": על דברים שאת יודעת וחשה צורך לבקש סליחה באופן ישיר ופרטי מכל "נפגע" בנפרד - יש את הסליחה שציינת. ה"סליחה הכללית" - נועדה לאותם המקרים שאת פשוט לא מודעת אליהם. את יכולה לטעון מפה ועד להודעה חדשה שמעבר ל- X אנשים שאת סופרת, אף אחד לא נפגע ממך. להוכיח את זה את לא יכולה, אז את באה ואומרת באופן כללי "אם פגעתי במישהו [ואני לא יודעת על כך] - סליחה". את יכולה להגיד שזה מגוחך. מה אני אגיד - תעשי מה שטוב לך. וזו אכן הזדמנות נפלאה להגיד שאם יש מישהו/י שנפגע/ה ממני [ואני לא יודע על כך] אני מבקש בזאת את סליחתו/ה.
 

yaeli235

New member
אז זה לא בא לא מהלב..

ואתה לא באמת באמת מתכוון לזה. יכול להיות שפגעת וסלחו בלי שביקשת סליחה- סבבה, עזבו את זה... זה לא מכובד להיזכר חודשים אחר כך ולקבל את הסליחה הזאת כ"סליחה לכל מי שפגעתי" כי באמת היית סולח למישהו שאומר את זה? היית שם על זה בכלל?
 

AngelFairY

New member
../images/Emo15.gifאנשים צום קל למי שצם...

אם מישו פה במסנג'ר בכיפור בכיף...
 

AngelFairY

New member
../images/Emo15.gifאני פריקית עופרת...

וסליחה סיכמנו שתמו שנות פריקיותי אי שם בסוף התיכון ביחד עם השומר הצעיר...
 

jako1234

New member
../images/Emo88.gif כיפור יום של סרטים!!

שעמום אבל אחלה.. יש מלא זמן לסרטים מעניין מי יהיה פה באינטרנט אולי יהיה איזה שרשור נחמד של "מתנגדי כיפור" ואני מכיר פה לפחות 3 אנשים שיהיה פה.. טוב אז מי שצם שיהנו לא מי שלא צם.. שישתלט על האינטרנט בכיפור תיהיה פה מסיבה !
 

jako1234

New member
אוקי מה הקשר

מאייל לאיגי?? אני לא מטריד אותו ! ומה לו לי ולכיפור..?
 
למעלה