פינת ה-
של יום שישי

פינת ה-../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif של יום שישי

שאלה: מה צריך להגיד לשוטר שתופס אותך מסניף? תשובה: "הכל כשורה..."
 
???

שאלה: מה נקבל אם נערבב תוכי וכלב רוטווילר? תשובה: מי יודע?! אבל כשהיצור הזה ידבר, כדאי שתקשיבו לו...
 
מה ההבדל בין סדאם לבין המן?

שאלה: מה ההבדל בין סדאם לבין המן? תשובה: את המן ניצחנו ואחר כך שמנו מסיכות. עם סדאם קודם שמנו מסיכות ורק אחר-כך ניצחנו!!!
 
נשים....

בגיל 7 מספרים לילדה סיפור שתכנס למיטה. בגיל 17 מספרים לה סיפור להכניס אותה למיטה. בגיל 27 לא עושה סיפור מלהיכנס למיטה. בגיל 37 היא מספרת סיפור להיכנס למיטה. בגיל 47 מספרים לה סיפור למה לא רוצים אותה במיטה. בגיל 57 נגמרו לה כל הסיפורים.
 
על בלונדינית...

> אמא, אמא" היא צועקת "היום ספרנו וכל הילדים הצליחו לספור רק עד 4, ואני הצלחתי עד 10 .... > > הנה תראי - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10! > > יפה מאוד", ענתה האם. > > זה בגלל שאני בלונדינית, אמא? > > כן, מתוקה, זה בגלל שאת בלונדינית. > > > > למחרת שוב חזרה הבלונדינית מבי"ס מאושרת. > > אמא, אמא" היא צועקת "היום אמרנו את האלף בית. כל הילדים הגיעו רק עד ד, > > אבל אבל אני הגעתי עד ח. הנה, תראי - א, ב, ג, ד, ה, ו, ז, ח! > > טוב מאוד" אומרת האמא. > > זה בגלל שאני בלונדינית, אמא?" > > כן מתוקה, זה בגלל שאת בלונדינית." > > > > ושוב, למחרת, חוזרת הבלונדינית מאושרת מבי"ס. > > אמא, אמא" היא צועקת "היה לנו שיעור ספורט היום. > > אח"כ, כשהתקלחנו, ראיתי שלכל הבנות יש חזה שטוח אבל לי יש את אלה! > > היא מרימה את החולצה וחושפת חזה במידה 85C. > > טוב מאוד" עונה האם הנבוכה. > > זה בגלל שאני בלונדינית, אמא? > > לא מתוקה, זה בגלל שאת בת 25 .
 

עצמית

New member
האורלי ויינרמן הזאת...

אגב, אני מכירה את הבדיחה הזאת בגרסה הזכרית שלה, בהחלפת איברים תואמת, אני רק לא זוכרת מה הוא היה במקום בלונדינית (אוי, רצחתי את הבדיחה. סליחה)
 
למעלה