פינת ה-
של יום שישי

פינת ה-../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif של יום שישי

בעל: "אמרו לי שאת בוגדת בי." האישה: "שיקרו..." הבעל: "אמרו לי שזה היה עם בחור חטוב ובלונדיני!" האישה: "גם בזה שיקרו לך..."
 
חחחחחחח

בחור אחד לא הרגיש טוב הוא היה צריך לעשות בדיקת דם באצבע. האחות מנסה להוציא דם ולא מצליחה אז היא לוקחת את האצבע שלו ומוצצת אותה שואל הבחור:אפשר לעשות גם בדיקת שתן?
 

נירהמ1

New member
כל הכבוד! - עוד לא ראיתי כאן../images/Emo45.gif

סיכום גרוע. מאוד נהניתי.
 

נירהמ1

New member
../images/Emo124.gifטייפוני...../images/Emo39.gif

איזה
אני, תראי איפה שמתי את התגובה. בבקשה שימי אותה במקום הראוי, ואם לא - אז תמחקי. מאוד נהניתי מהסיכומים. תודה!
 
בנות - לגזור ולשמור!!

>בנות - לגזור ולשמור !!! > >ש: מה את עושה כשאת רואה את בעלך לשעבר מתגלגל על הריצפה מכאבים? >ת: מכוונת יותר טוב ויורה שוב. > >ש: למה תינוקות מיללים כל הזמן? >ת: הם מתאמנים להיות גברים כשיגדלו. > >ש: איך נקרא גבר באזיקים? >ת: אחד שאפשר לסמוך עליו. > >ש: למה צריך 100,000,000 זרעים להפרות ביצית אחת? >ת: כי אף אחד מהם לא יעצור לשאול על הכיוון. > >ש: מה המשותף לכפית זרע ולגברים? >ת: רק אחד ממיליון יוצא בן אדם. > >ש: מה ההבדל בין גבר לאישה? >ת: אישה זקוקה לגבר האחד שימלא את כל צרכיה, >גבר זקוק לכל אישה שתמלא את צורכו היחיד. > >ש: איך את מבטיחה שבעלך לא יקרא את האי-מיילים שלך? >ת: את שומרת אותם תחת השם "הוראות הפעלה" .. > >ש: מהן שלושת המילים שיהרסו את האגו של גבר? >ת: "האם זה בפנים?" > >ש: מהן שלושת המילים שיהרסו לאישה את ההנאה מסקס? >ת: "מותק,! אני בבית!" > >ש: למה נשים לא ממצמצות במשך האקט המיני? >ת: כי אין מספיק זמן. > >ש: למה אלוהים ברא גברים? >ת: כי וויברטור לא יכול להוריד את הזבל. > >ש: למה לנשים אין את המוח של גברים? >ת: כי אין להם זיין לשים אותו שם. > >ש: איך נקרא החלק הלא רגיש בבסיס הזיין? >ת: גבר. > >ש: מה המשותף לערווה, יום הנשואים, יום ההולדת ואסלה? >ת: גברים תמיד מפספסים אותם. > >ש: מה ההבדל בין מאהב לבעל? >ת: 45 דקות. > >ש: למה גברים מעדיפים דוש ולא אמבטיה? >ת: כי הם לא יכולים להשתין באמבטיה. > >ש: למה נשים מזייפות אוגזמה? >ת: כי גברים מזייפים משחק מקדים. > >ש: למה לגברים יש חור בזיין? >ת. שיגיע חמצן למוח. > >ש: מה המשותף לגברים ולמקומות חניה? >ת: הטובים תפוסים והפנויים הם לנכים או קטנים מידי. > >ש: למה כל כך קשה למצוא גברים רגישים, דואגים וגם שניראים טוב? >ת: משום שלאילן כבר יש אהובים. > >ש: מהי הדרך המהירה ביותר לילבו של גבר? >ת: דרך החזה עם סכין חדה. > >ש: מה הדבר המשותף לכל הגברים במועדון פנויות-פנויים? >ת: כולם נשואים. > >ש: למה גברים מעדיפים בתולות? >ת: כי הם לא סובלים ביקורת > >ש: מה ההבדל בין גבר לסוללה? >ת: לסוללה יש צד חיובי. > >ש: מה ההבדל בין בעל חדש לכלב חדש? >ת: כלב חדש ירוץ אחרייך גם אחרי שנה. > >ש: איך מכריחים גבר לעשות כפיפות בטן? >ת: שמים לו את השלט בין! שתי כפות הרגלים. > > > > > > > > > > > >
 
למעלה