פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.

פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.

טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.

זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.

 

luckydude

Active member
תודה. אולי נתיבי ישראל יסכימו לשתף מעט

פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.

טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.

זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
תודה. אולי נתיבי ישראל יסכימו לשתף מעט
מתצלומי האוויר שהקבלנים המבצעים מעבירים אליהם כל כמה חודשים.
 

בועז ל

New member
כבר הסכימו, קיבלנו, פרסמנו.

תודה. אולי נתיבי ישראל יסכימו לשתף מעט
מתצלומי האוויר שהקבלנים המבצעים מעבירים אליהם כל כמה חודשים.
כבר הסכימו, קיבלנו, פרסמנו.
הנה סדרת תצלומי אוויר של כביש 1 שפורסמה בפורום. כדאי לציין, שבדומה לר"י, גם "נתיב ישראל" מזמינה צילומי אוויר ואלה הם הצילומים שאנו מקבלים ונקבל. עם צילומי הקבלנים קיימת בעייתיות משפטית ואין החברה יכולה להתחייב על העברתם אל הפורום.
 
תודה, בעז.

כבר הסכימו, קיבלנו, פרסמנו.
הנה סדרת תצלומי אוויר של כביש 1 שפורסמה בפורום. כדאי לציין, שבדומה לר"י, גם "נתיב ישראל" מזמינה צילומי אוויר ואלה הם הצילומים שאנו מקבלים ונקבל. עם צילומי הקבלנים קיימת בעייתיות משפטית ואין החברה יכולה להתחייב על העברתם אל הפורום.
תודה, בעז.
 

בועז ל

New member
עוד כמה תמונות מקו העמק

פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.

טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.

זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.

 

בועז ל

New member
על המעבר החקלאי

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
על המעבר החקלאי
נוף קבוע של התוואי שנמשך עד בית שאן. עושה רושם שהכול ממתין לקבוצת הזוכים במכרז המבנה העליון.

 

בועז ל

New member
נחל עדשים מרחביה, השלט וקטע הניהול המזרחי.

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
נחל עדשים מרחביה, השלט וקטע הניהול המזרחי.
סוף-סוף
מאפשר להשלים משפט בשורת הכותרת. השלט שבכותרת מציין דווקא את הקטע המעניין והמרתק הנדסית בפרויקט ואשר בו לא סיירתי הפעם. קטע הניהול המזרחי מתפרש ע"פ 31 ק"מ מכפר ברוך ועד בית שאן. עלותו של הקטע 1.2 מיליארד ש"ח וכל מכרזי הביצוע בו התפרסמו כבר. קטע נחל עדשים-מרחביה צפוי להיות הקטע המעניין והמאתגר ביותר בפרויקט. הוא כולל בתוכו הקמת שני גשרים כשאורכו של אחד מהם מגיע ל-700 מ', 3 קטעי מנהור קצרים באורך כולל של כ-900 מ' ובסיומם חפיר יציאה ואת תחנת הרכבת של עפולה. במרחב עפולה קיימת הסטה משמעותית ביותר מהתוואי ההיסטורי של קו העמק. יתכן כי דווקא הסטה זו היא זו שהופכת את התוואי למעניין הנדסית, אבל זו הנחה שרק שני הדוקטורים של הפורום (רייטר את הספל) והפרופסור (מלינג) יוכלו לאושש.

 
אפשר להכניס 45 תווים לכותרת, האם זה היה פחות?

נחל עדשים מרחביה, השלט וקטע הניהול המזרחי.
סוף-סוף
מאפשר להשלים משפט בשורת הכותרת. השלט שבכותרת מציין דווקא את הקטע המעניין והמרתק הנדסית בפרויקט ואשר בו לא סיירתי הפעם. קטע הניהול המזרחי מתפרש ע"פ 31 ק"מ מכפר ברוך ועד בית שאן. עלותו של הקטע 1.2 מיליארד ש"ח וכל מכרזי הביצוע בו התפרסמו כבר. קטע נחל עדשים-מרחביה צפוי להיות הקטע המעניין והמאתגר ביותר בפרויקט. הוא כולל בתוכו הקמת שני גשרים כשאורכו של אחד מהם מגיע ל-700 מ', 3 קטעי מנהור קצרים באורך כולל של כ-900 מ' ובסיומם חפיר יציאה ואת תחנת הרכבת של עפולה. במרחב עפולה קיימת הסטה משמעותית ביותר מהתוואי ההיסטורי של קו העמק. יתכן כי דווקא הסטה זו היא זו שהופכת את התוואי למעניין הנדסית, אבל זו הנחה שרק שני הדוקטורים של הפורום (רייטר את הספל) והפרופסור (מלינג) יוכלו לאושש.
אפשר להכניס 45 תווים לכותרת, האם זה היה פחות?
 

בועז ל

New member
12345678101234567820123456783012345678401234567850

אפשר להכניס 45 תווים לכותרת, האם זה היה פחות?
12345678101234567820123456783012345678401234567850
שוב נסוגנו, איליה.

עד לא מכבר ניתן היה לרשום 60 תווים בשורת הכותרת (צילום מצ"ב מפורום מנהלים) כאשר משתמשים ב"הוסף הודעה". ב"תגובה מהירה" נותר מספר התווים ללא שינוי - 45. בכותרת הודעה זו חזרתי ובדקתי את מספר התווים האפשרי בשורת הכותרת במצב "הוסף הודעה" וגיליתי ירידה מ-60 תווים ל-50. אוף...


 

בועז ל

New member
התחנה המשפחתית

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
התחנה המשפחתית
חלק מנוף ילדותן של דודתי ז"ל ואמי תבדל"א. והייתה תחנה נוספת שממנה לא נותר זכר.

 

בועז ל

New member
הפרדות מפלסיות לאורך כביש 71

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
הפרדות מפלסיות לאורך כביש 71
ארבע הפרדות מפלסיות מתוכננות לקום בקטע שבין עפולה לבית שאן: נבות, גדעונה, תל יוסף ודרך 669 (צומת השיטה). חברים: נא לפתוח מפות.
הנה עוד שלט של המלעון.

 

בועז ל

New member
קו מסילה בודדת.

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
קו מסילה בודדת.
רוחב התוואי המוצע בקטע בו סיירתי מגיע ל-7 מ'. לזה אי-אפשר לקרוא "הכנה לקו כפול". והנה גשרון שסמוך למחלבת תל יוסף. אחרי כ"כ הרבה גשרים וגשרונים שתיעדתי את הקמתם, משהו במראה הזה נראה לי לא טבעי.





 
מצב
הנושא נעול.
למעלה