פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.
טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.
זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.
טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.
זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.