פינת הפציעות היומית

פינת הפציעות היומית

ובכן, אתמול לא הצלחתי להעלות את הפינה בגלל שהאינטרנט נדפק, ולכן הפינה היום תהיה שמנה במיוחד, יש הרבה פציעות כרגע בליגה. כללי: *מייק דאנליבי ייעדר משני המשחקים הבאים לכל הפחות אחרי שנמצאה דלקת בקרסול הנקוע שלו. *וינס קרטר ייעדר 2-4 שבועות עם קרסול נקוע. *מאסייז' לאמפה שוב ברשימת הפצועים של פיניקס עם פגיעה בעצם השוק אחרי ששיחק בשלושה משחקים בלבד אחרי שהוא צא ממנה. *רון ארטסט עבר היום(בעצם אתמול למעשה) ניתוח באצבע אחרי שנמצא קרע ברצועה באגודלו והוא ייעדר חודש לפחות ואולי אף משאר העונה הסדירה. *אנטוניו מקדייס יוצא מרשימת הפצועים לקראת המשחק של פיניקס מחר וצפוי לשחק. *מייק מילר צפוי להעדר משני משחקיה הבאים של ממפיס עם כאבי גב. ייתכן מאוד שההעדרות שלו תימשך מעבר לכך. *כריס בוש נקע אתמול שוב את הקרסול שנקע בעבר. *בובי סימונס התאמן אתמול אימון מלא, אבל הוא צ]וי לחזור לשחק רק בשבוע הבא. *סם קאסל נפגע במרפק, אבל לא צפוי להפסיד דקות משחק. *דסגאנה דיופ צפוי להעדר משני משחקים עם קרסול נקוע. *בראד מילר יחמיץ לפחות 4 משחקים עם פציעת הקרסול שלו. *דיוויד ווסלי רחוק שבוע לכל הפחות מחזרה לפעילות. *אלן יוסטון צפוי לחזור לשחק ביום שישי. *ייתכן וטוני דלק יחזור לשחק ביום שבת. פציעות להלילה לעומת זאת ממש מעט: *וולי שרביאק ומייקל אולווקנדי- אחד מהם בטוח יוצא מרשימת הפצועים ויחזור לשחק הלילה, וייתכן ואלו יהיו אף שניהם יחד(יש בעיה כי מינסוטה תצטרך לנפות 2 שחקנים. דריק מרטין הוא אחד, אבל היא לא יודעת מי יהיה השני). *אנטוניו דניאלס עלול להעדר עם שפעת. ושמועות טריידים? אופס, הדד-ליין כבר היה כאן ועבר...ועדיין, וין בייקר צפוי לחתום בניקס לפני תום השבוע.
 

capsl0ck

New member
נצל"ש - דעתכם ביאהו...

יש לי יותר מדי שחקנים היום. את מי עדיף לשים על הספסל - בונזי וולס או ג'רוויס הייז? אני בינתיים נוטה לספסל את בונזי אבל אני עדיין לא סגור על זה.
 

Ploral Reaction

New member
לדעתי דווקא הייז.

דרך אגב מישהו יודע מה קורה עם סטאקהאוז? הוא עדיין מוגבל או משהו במשחק? כי הוא משחק יחסית מעט, וגם לא נותן הרבה...
 

1LIRONOS4

New member
שגיא, במיוחד בשבילך בגלל האהבה לקיד

תהיתם פעם מה "קיד" (Kidd) באנגלית אומר?
Kidd Noun 1. Scottish sea captain who was hired to protect British shipping in the Indian Ocean and then was accused of piracy and hanged (1645-1701).​
 
לא תהיה פינה להלילה

מצטער, לא היה לי זמן. ולירון, זה שם של בן אדם, לא איזשהו "דבר"...
 

eitan007

New member
kid זה גם גדי. שזה היה הסמל המסחרי

של אותו קפטיין קיד הידוע לשמצה. אגב, יש סיפור נפלא של אדגר אלן פו שנקרא "חיפושית הזהב" (The golden bug) אם אני לא טועה, שבה העלילה קשורה בעקיפין לקפטיין קיד ולמשחק המילים הזה עם "הגדי".
 

שח_מט

New member
בוש ישחק היום? סטאק כשיר (הוא

לא ממש כיכב בשני האחרונים) שח
 
למעלה