פינת הפנינים של האווירון

פינת הפנינים של האווירון

לרגל הפנינה החדשה של אלון מזרחי בקבוצתו החדשה, פתחנו לפני חודש את השרשור: "פנינים שהאווירון עשוי לפלוט". כולנו מכירים את ההתבטאויות האומללות והמצחיקות כאחד של מזרחי. נראה מי מכם יהיה הכי יצירתי וימציא משפט שאלון מזרחי עשוי להוציא מפיו. הדוגמאות שנתנו: "לא מאמין במונותאיזם. בשבילי יש רק אלוהים אחד." "בטח שאני תומך בשוויון בין המינים. אישה צריכה שיהיו לה חיים משלה אחרי שהיא גומרת לנקות את הבית." "אני לא רק חכם, אני גם יודע הרבה דברים." "אני הייתי שחקן העשור, אולי אפילו שחקן השנה !" "למרות שהיינו עדיפים עליהם בהגנה וגם בהתקפה, בכל זאת נצחנו" "אם אני שומר מצוות? בטח ! אני מקפיד להניח תפילין כל שבת" "אני לא צריך קורס אנגלית ב'ברליץ', כי אני יודע אנגלית FERFEKT !" "אחותי בהריון, ואני לא יודע אם אני עומד להיות דוד או דודה" "המאמן הזה מטורף, מבקש מאיתנו לרוץ כל הזמן. מה הוא חושב, שיש לנו שתי ריאות?" "קשה מאוד לעשות תחזיות לגבי עליית ליגה, במיוחד בקשר לעתיד הקבוצה" "יש לי עשרה זוגות נעלי ספורט, אחד לכל יום בשבוע" "השוער שלנו בעמישב 35 אחוז נכה והוא נותן 100 אחוז יכולת. הלוואי וכל השחקנים בקבוצה היו כמותו" "אני לא רק יודע לבשל מצויין, אני יודע למסור מסירות טובות שעשויות להביא למצבי הבקעה" "זה נחמד שאני מדורג ראשון בטבלת מלך השערים, אבל אל תשכחו שאני זה שגם הבקיע הכי הרבה" הנה כמה דוגמאות חדשות: "אם הייתי שחקן בשנות ה-60, הייתי משלש את כמות השערים שכבשתי, אולי אפילו מכפיל אותה" "בראיון אחרי משחקים אני תמיד מתנסח בצורה טובה בדרך כלל" "לא כבשתי כי הייתה עלי שמירה אגרסיבית, וגם נשמרתי חזק מאוד" לא רק שעמישב היא קבוצה סימפטית, גם מאוד אוהבים אותה כאן" זה שאני לא מוסר גם אם שומרים עלי ויש לא רחוק ממני שחקן פנוי, זה לא בהכרח אומר שאני אגואיסט" "אני בעד שקשטן ייבחר להיות מאמן הנבחרת, ולא רק שאני בעדו אלא שהוא גם הבחירה המועדפת שלי" "אם המאמן יחליט שאני אפתח על הספסל, אני לא אכעס על הבן-זונה"
 

maxs2

New member
עוד אחד

"השופט הזה מטומטם,כל פעם שהקוון מניף את הדגל הוא שורק"
 

maxs2

New member
ועוד כמה

"המטרה שלנו היא לסיים בין הראשונות ואם לא אז לפחות לעלות ליגה" "אנחנו משחקים קבוצתי וההוכחה לכך היא שהכדור תמיד מגיע עליי" "רק החלוצים הגדולים מחמיצים כי אם לא היו מחמיצים הם לא היו חלוצים גדולים"
 

סגול55

New member
מסכן האוירון הוא עוד לא התעורר

היום ואיזה התקפה-כוכבים מתעוררים בצהרים לא כמו הכוכבים של הלילה...... והוא חכם בלילה... אז.........
 

eranpes4

New member
עוד אחד

מזרחי: "המטרה שלנו במשחק החשוב הזה היא לספוג כמה שיותר פחות שערים"
 

maxs2

New member
הקפצה

כתב: "אלון, איך אתה יכול להסביר את העובדה שלא כבשת כבר 5 מחזורים?" מזרחי: "אני לא מאשים את המזל אבל לדעתי זו הסיבה האמיתית." כתב: "לא נראית טוב, האם אתה סובל מפציעה או מכושר ירוד?" מזרחי: "אני בכושר הכי טוב בקבוצה שלי או לפחות הכי טוב בליגה!" כתב: "מה התוכניות שלך לעתיד?" מזרחי: "אני מתכוון להתחיל קריירת אימון בתור עוזר מאמן או לפחות בתור מנג'ר." כתב: "האם אתה מתכוון לעבור קורס מאמנים?" מזרחי: "אין שום צורך, כדורגל הוא משחק פשוט, 24 שחקנים רצים אחרי כדור ומנסים להבקיע גול, צריך תעודה בשביל זה?
 

tamiror11

New member
לא תאמינו איזו זכיה...

באתר internet1x2.com נתנו יחס של 1.9 לליקרס אתמול בלילה עם +5.5 לאטלנטה...........שמתי על זה 100$ תבינו לבד את המשמעות...
 
בזכות החצי נקודה הזו,

לא הפסדת 100 דולר, ואדרבא, עוד הרווחת את הכסף שלך בחזרה עם בונוס - 90 דולר רווח !
 

tamiror11

New member
היה לי מזל שלא ייאמן....

הבאתי אתמול גם על ביתר רווח של 80 דולר והייתי מרויח עוד 28 עם המשחק של יורק לא היה נדחה...האתר שלנו משוגע..חופשי נותן יחסים אחו שרמוטה
 
למעלה