פינת המתלבטת
מה ההבדל בין סקס לזיון

yosef 30

New member
נו איפה אתם נהייתם נזירים../images/Emo35.gifנזירות../images/Emo35.gif

עם דורש תשובות מגוונות.
 

sidoni

New member
ואוו עשרים ושתיים סנטימטר ...

אהבתי את ההבדלה בין...לבין...
 

yosef 30

New member
פינת המתלבטת ../images/Emo68.gifמה ההבדל בין סקס לזיון../images/Emo35.gif

כן כן, קראתם נכון. אני רוצה לדעת האם לדעתכם יש הבדל בין סקס לזיון. או שזה אותו דבר, ורק מילים שונות עם קונוטציה שונה.
ונא לפרט
לילה מסוקס לכולכם..... יוסף.
 

G I R L P

New member
יוסף יקירי...

לא מבינה את השאלה...
סתם סתם!!! בעיני אין שום הבדל, סקס וזיון זהים בשבילי. לדעתי אלו תי מילים לתאר את אותה פעולה, לא? טרמינולוגיה מחורבנת של השפה העיברית, סקס=שאול מהשפה האנגלית.
זיון=הממממ, "מזוין" זה בכלל חמוש,אז נראה לי שזה לקוח מהעגה הצבאית
 

sidoni

New member
נראה לי........

סקס זה באנגלית........... זיון מגיע מה שורש ז.י.ן וזיון זו פעולה אקטיבית של הזין ....... עד כאן מפינתו של אבשלום חום.
 

בופיק

New member
בעיקרון....

זה אותו דבר, אבל המילים האלו לפחות לי נותנות קונוטציות שונות... אצלי בראש גברים הם מזיינים נשים לא... אבל גם לא כל הגברים, הסטרייטים בעיקר... קצת סטיגמה וכוללני מיידי אני יודעת...אבל יותר פגשתי גברים שאומרים זיון מאשר נשים... בשבילי, סקס זה משהו יותר עדין, אוהב, תשוקתי שבא הם רגש ונעים ולעומת זאת זיון, נשמע לי כמו איזה משהו חסר רגש, יציירי נורא, לא נעים, ועושה מהצד השני אובייקט מיני... לא יודעת לי זה לא עושה טוב המילה הזאת...אני לא נוהגת להשתמש בה ואני גם לא ממש אוהבת שחברים שלי משתמשים בה.... יכול להיות שאני חסודה מיידי,נזירה או לא יודעת מה, אבל לי זה מרגיש נורא המילה הזאת... בופיק
 
אני עם בופיק בהגדרות האלה...

רק שבמחשבה שלי, סקס היא מילה כוללת עבור שני סוגים: זיון (ללא רגש, עם מטרה אחת- הגעה לפורקן), עשיית אהבה (עם רגש- עם הנאה נפשית ורצון לגרום הנאה לבן זוג). גם אני משתמש במילה זיון לעיתים רחוקות מאד, והיא צורמת לי את האוזן/הרגש.
 

yosef 30

New member
אני חושב כמו 20 סנטימטר ../images/Emo3.gif.

כשאני חווה סקס עם מישהו אז יש בזה מבחינתי הרבה יותר תשוקה אחד לשני, יש התחרמנויות ארוכות, הרבה מגע, נשיקות. להתחכך אחד בשני וכו'. חבר'ה להירגע זה רק פורום
. וזיון - זה מין קוויקי כזה. שכמובן אין שום דבר רע בכך. גם עם בן זוג יש קוויקי כאלה. למשל אחרי שתמכוננים ולבושים, פתאום לאחד מאיתנו בא - נכנס בכם חשק מטורף כזה, מתפשטים דופקים זיון ואיללה הולכים לארוע. אז נכון שאלו אומנם מילים דומות אך במשמעות שהם קיבלו יש תדר שונה. אז אתם עושים סקס לרוב או מזדיינים
נראה אותכם עונים על זה. פורטי אתה ראשון
(תמיד הילדים שואלים את ההורים איך היה להם בצעירותם
אבל אתה יכול לספר גם על עכשיו יא קנדי -אטרפוני
יוסף.
 
עשרים ושתיים יוסף לא עשרים.תדייק

אם אני עושה סקס לרוב? האמת שלא ממש...חיי המין שלי לא ממש פוריים לצערי..
 

yosef 30

New member
סנטימטר יותר סנטימטר פחות מה זה כבר משנה ../images/Emo3.gif

 
ילדיי החביבים ../images/Emo8.gif

כמובן, אני מעדיף סקס על זיון. מעדיף את זה עם רגש, ועם הדדיות רק לעיתים רחוקות אני מעדיף משהו חייתי, חסר רגש, הנאה גופנית בלבד. גם את זה צריכים לפעמים.
 
האמת קשה לי להבדיל בין השניים

כי ההבדל תלוי בקונוטציה שזה נאמר - אני יכול להגיד "עשיתי סקס עם בעלי אתמול" וגם "היה לי סקס אתמול עם מישהו מאטרף". לא חושב שיש הבדל כל כך במילה כמו בתוכן של הפעולה.
 
מתלבטת יקרה...

סקס בעיני זה משהו יותר רך, עם תשוקה, מגע, מבטים הדדיים, אינטימיות. זיון - משהו פראי, מנוכר יותר, חייתי (לא שסקס לא יכול להיות חייתי ופראי). סקס - עם בן זוג, זיון - חד פעמי, עם גבר "זר". פירטתי מספיק המנהלת?
 

ItsikH

Member
אם מדובר על רגש לעומת העדר רגש התשובה שלי היא - סקס נטול רגש, אם תרצה לקרוא לו זיון, הוא חוויה מיותרת למדי, ולא משנה אם אקטיבי או פאסיבי לצורך הענין. "רגש" במובנו הרחב ביותר - גם "משיכה" היא סוג של רגש, כל עוד אתה מתייחס לפרטנר שלך כאדם ולא כאובייקט נטול נשמה, שאז הוא הופך פשוט לבובת מין. הסיבה שאנשים נוטים לזלזל בסקס חד פעמי היא האבחנה הדיכוטומית - או שזו אהבת חיים, או שאין רגש בכלל, וזה לא נכון (ולכן לא פעם צעירים שחווים סקס טוב ישר מתאהבים וישר חולמים על בית וילד).
 
קצת מזה וקצת מזה ../images/Emo226.gif

יש משהו בדברים שלך אם אכן מתייחסים לסקס כאקט מלא ברגשות וזיון כמשהו נטול רגשות (זה גם לי נשמע הגיוני). אבל כנראה שכמו בהרבה מקרים אחרים - אנשים רוצים קצת מזה וקצת מזה - כלומר יש אנשים שאוהבים לעשות את זה עם רגש, יש אנשים שאוהבים ללא רגש ויש כאלה שאוהבים גם וגם, והכל בסדר. דווקא בשיר של 'איפה הילד' מעדיפים את הגירסא נטולת האמוציות וחושבים ש"יחסי המין הופכים טובים כשאין קרבה". כל אחד והעדפותיו הוא.
 

ItsikH

Member
צודק, טעות (מפלילה...) בניסוח, התכוונתי "...הוא חוויה מיותרת למדי לטעמי" אני הוא זה שדורש רגש מסוים בסקס, אפילו צנוע ורגעי, העדר רגש מוחלט הופך את החוויה למיותרת עבורי.
 
למעלה