פינת הבלוגיה והודעה חגיגית
ותודה לאריאלה שאישרה ועודדה אותי להעלות את ההודעה פה בפורום. בחודשים האחרונים אני מקבלת פניות רבות בבקשה לטיפים ו'חוקים' לגבי צילום אוכל. גם מהפורום הזה ומהפורומים השכנים, בעיקר מבלוגרים ומחובבים שרוצים להוציא תמונה טובה של המנות היפות שלהם. רובם מחזיקים מצלמת פוקט פשוטה ולפעמים גם מצלמה קצת יותר משוכללת. אני תמיד שמחה לעזור במיילים ובטלפון ככל יכולתי אבל אין כמו הדרכה אמיתית וצמודה. חוץ מהשיעורים הפרטיים שאני מעבירה, נולד רעיון להקים סדנת צילום אוכל קבוצתית. באמצעים פשוטים וביתיים, ולתוצאות יפות שכל אחד יוכל לבצע לבד בבית. בסדנה נלמד איך לשפר את מראה המנה בעזרת כמה עזרים פשוטים שיש בכל בית או בחנות לצרכי משרד הקרובה. נלמד גם להשתמש באור השמש הטבעי בצורה הטובה ביותר וללא עזרים וציוד יקר ומיותר. כמו כן עקרונות בסיסיים של קומפוזיציה וצבע, וכמובן בסוף נזלול את כל מה שצילמנו
אם זה מעניין אתכם כנסו ללינק שבחתימה שלי והרשמו לסדנה הקרובה. אשמח מאוד לראות את בנות הפורום המקסימות מצורפת תמונה שצילמתי במצלמת פוקט פשוטה וללא פוטושופ בכלל, רק שתדעו שזה אפשרי...
ותודה לאריאלה שאישרה ועודדה אותי להעלות את ההודעה פה בפורום. בחודשים האחרונים אני מקבלת פניות רבות בבקשה לטיפים ו'חוקים' לגבי צילום אוכל. גם מהפורום הזה ומהפורומים השכנים, בעיקר מבלוגרים ומחובבים שרוצים להוציא תמונה טובה של המנות היפות שלהם. רובם מחזיקים מצלמת פוקט פשוטה ולפעמים גם מצלמה קצת יותר משוכללת. אני תמיד שמחה לעזור במיילים ובטלפון ככל יכולתי אבל אין כמו הדרכה אמיתית וצמודה. חוץ מהשיעורים הפרטיים שאני מעבירה, נולד רעיון להקים סדנת צילום אוכל קבוצתית. באמצעים פשוטים וביתיים, ולתוצאות יפות שכל אחד יוכל לבצע לבד בבית. בסדנה נלמד איך לשפר את מראה המנה בעזרת כמה עזרים פשוטים שיש בכל בית או בחנות לצרכי משרד הקרובה. נלמד גם להשתמש באור השמש הטבעי בצורה הטובה ביותר וללא עזרים וציוד יקר ומיותר. כמו כן עקרונות בסיסיים של קומפוזיציה וצבע, וכמובן בסוף נזלול את כל מה שצילמנו