פינת הבלוגיה והודעה חגיגית

wind22

New member
פינת הבלוגיה והודעה חגיגית

ותודה לאריאלה שאישרה ועודדה אותי להעלות את ההודעה פה בפורום. בחודשים האחרונים אני מקבלת פניות רבות בבקשה לטיפים ו'חוקים' לגבי צילום אוכל. גם מהפורום הזה ומהפורומים השכנים, בעיקר מבלוגרים ומחובבים שרוצים להוציא תמונה טובה של המנות היפות שלהם. רובם מחזיקים מצלמת פוקט פשוטה ולפעמים גם מצלמה קצת יותר משוכללת. אני תמיד שמחה לעזור במיילים ובטלפון ככל יכולתי אבל אין כמו הדרכה אמיתית וצמודה. חוץ מהשיעורים הפרטיים שאני מעבירה, נולד רעיון להקים סדנת צילום אוכל קבוצתית. באמצעים פשוטים וביתיים, ולתוצאות יפות שכל אחד יוכל לבצע לבד בבית. בסדנה נלמד איך לשפר את מראה המנה בעזרת כמה עזרים פשוטים שיש בכל בית או בחנות לצרכי משרד הקרובה. נלמד גם להשתמש באור השמש הטבעי בצורה הטובה ביותר וללא עזרים וציוד יקר ומיותר. כמו כן עקרונות בסיסיים של קומפוזיציה וצבע, וכמובן בסוף נזלול את כל מה שצילמנו
אם זה מעניין אתכם כנסו ללינק שבחתימה שלי והרשמו לסדנה הקרובה. אשמח מאוד לראות את בנות הפורום המקסימות מצורפת תמונה שצילמתי במצלמת פוקט פשוטה וללא פוטושופ בכלל, רק שתדעו שזה אפשרי...
 
תצליחי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בארור שגם בלי הברכה הזו את תצליחי, כי את שדה משחת, מוכשרת ומהממת וכל מי שישהה במחיצתך שנייה ורבע יגיע למסקנה הזו, אבל שיהיה בכל זאת... אוהבת אותך מיליארדים !!!! וקדימה.... לחייך
 
בהצלחה, הצילומים שלך מטריפים

והנדיבות במתן הטיפים נהדרת בעייני. את נותנת לי בעיטה בתחת: לקנות מצלמה במקום זו שהתרסקה - מה לקנות.......זקוקה לטיפ
לצלם בה בלי הכרה. להצטרף לסדנה השניה שלך עם שאלות שיתעוררו בין הראושנה והשניה. בהצלחה כי מגיע לך. מקצוענית ונדיבה.
 

עינב ג ל

New member
../images/Emo207.gif פוסט חדש וחגיגי

במיוחד לניריתי - על ההשראה
, ולתפו ופוזה - שציפור לחשה לי - שהגברת מסרבת להנביט!
קישור בחתימה.
 

ניריתי 1

New member
../images/Emo24.gif

כ ל ה כ ב ו ד !!! מחיאות כפיים מגיעות לך
שיחקת אותה
ושימחת אותי
תמונות יפהייפיות בבלוג הדנדש
עכשיו נראה מה לתפו ופוזה יהיה להגיד להגנתה !
 

ניריתי 1

New member
אופס טעיתי בתמונה ../images/Emo163.gif מנסה שוב

המחימות כפיים שמגיעות לך
 

ניריתי 1

New member
טוב בסדר אם את מתעקשת ....

הנה... לקקי להנאתך (זה שוקולד בלגי משובח, לא סתם ! )
 

ניריתי 1

New member
../images/Emo124.gif תפו ופוזה ... כנסי כנסי ...

קראת ? ראית ? מה יש לך להגיד להגנתך ??
הפינה שלך הגיעה אפילו לבלוג החדש של עינב ! ומי לא מנביטה ? מי ? אני מציעה שקודם כל תלכי לפינה להתבייש רבע שעה
 

ניריתי 1

New member
דווקא באתי לפינה

אבל לא היה לי מצב רוח לחפירות היום... אז הנחתי לזה אולי מחר ... ועכשיו אני כותבת מהאייפוד... נראה איך תצא ההודעה
 
למעלה