פינת הבדיחדות לשבת נה נייי נההה נה!

פינת הבדיחדות לשבת נה נייי נההה נה!

משהו ששמעתי ויגרום לנו לכמה חיוכים לשבת "פעם היה ילד בן 12 שהלך לאורך המדרכה וגרר מאחריו צפרדע "מגוהצת" <שנדרסה> מחוברת לחוט. הוא הגיע אל פתח הדלת של בית ששמו נודע לשמצה והקיש על הדלת. כאשר פתחה המאדאם היא ראתה את הילד הקטן ושאלה מה הוא רוצה. הוא ענה, "אני רוצה לשכב עם אחת מהנשים שבפנים. יש לי כסף ואני לא עוזב עד שתסכימי.". המאדאם חשבה לעצמה, "למה לא", ואמרה לו להיכנס. לאחר שנכנס, היא אמרה לו לבחור באחת מהבנות כראות עיניו. הוא שאלה אותה, "האם למישהי מהן יש מחלה כלשהי?", מובן מאליו שהמאדאם אמרה שלא. הוא אמר, "שמעתי שכל הגברים אומרים שהם נאלצו לקבל זריקה אחרי שעשו אהבה עם לוסי. זו הבחורה שאני רוצה.". מאחר והילד היו כה עקשן והיה לו כסף לשלם עבור השירות, המאדאם אמרו לו ללכת לחדר הראשון מימין. הוא פנה במורד המסדרון בעודו גורר את הצפרדע המעוכה מאחוריו. עשר דקות לאחר מכן הוא חזר, עדיין גורר את הצפרדע, שילם למאדאם ויצא החוצה. המאדאם עצרה אותו ושאלה, "למה בחרת בבחורה היחידה בכל המקום שיש לה מחלה, במקום באחת מהאחרות?", הוא ענה, "ובכן, אם את חייבת לדעת, הלילה כשאחזור הביתה, ההורים ילכו למסעה כדי לאכול וישאירו אותי בבית עם השמרטפית. אחרי שהם יעזבו, השמרטפית תשכב איתי מפני שהיא אוהבת ילדים קטנים וחמודים. כך היא תידבק במחלה בה אני נדבקתי זה עתה. כאשור אמא ואבא יחזרו, אבא יקח את השמרטפית הביתה. בדרך הוא הוא ידפוק אותה ויקבל את המחלה. אחר-כך אבא יחזור הוא ואמא ילכו למיטה וישכבו ואמא תידבק במחלה. בבוקר כשאבא ילך לעבודה, החלבן יביא את החלב ויעשה קוויקי עם אמא וידבק במחלה, והוא הבן-זונה שדרס לי את הצפרדע!". נה נייי נההה נהה נה! רק טוב!!!
 
ועוד בדיחה - החזר עבור טפול מיני

זוג נכנס למרפאה של טרפיסט מיני והגבר ללא היסוס שואל את הרופא האם... תהיה מוכן להביט בנו בזמן קיום יחסי מין הרופא קצת המום אבל מסכים לאחר שהזוג סיים לעשות את שלהם הרופא אומר להם: אני לא רואה שום דבר חריג בדרך שבה אתם עושים אהבה... גובה מהם 320 ש"ח והזוג הולך לדרכו העניין חוזר על עצמו בשבועות הבאים, הזוג קובע פגישה, מגיעים למרפאה מקיימים יחסי מין, משלמים ועוזבים. בפגישה האחרונה הרופא מחליט לשאול לפשר העניין מה בדיוק אתם מחפשים ? הוא שואל... ואז הגבר עונה... אני נשוי, אצלי אנחנו לא יכולים לקיים יחסי מין, היא גם נשואה אז גם אצלה זה בלתי אפשרי. הולידיי אין גובה 500 ש"ח, הילטון 780 ש"ח, הנסיכה 1200 ש"ח, צימרים 400ש"ח כאן זה עולה רק 320 ש"ח ואנחנו מקבלים החזר מביטוח משלים של 280 ש"ח.
 
הגזמתם אתם יודעים?!!

אני שכבתי לי על ערסלי מנסה לרקום לי שמיכת כוכבים זוהרים כשהנחרות שלכם העירו אותי!!! גררררררררר ששששששש שיהיה שם שקט
אז עכשיו כשיש עוד כמה רגעים של שקט בין נחרה לנחרה עוד בדיחה שובבה
בחור נכנס למסעדה היוקרתית החביבה עליו, מתיישב בשולחן הרגיל שלו, מסתכל סביב וקולט בשולחן ליד בחורה מהממת !!! הוא קורא למלצר ומבקש ממנו לשלוח לשולחנה של הבחורה את היין היקר ביותר במסעדה. הוא יודע שאם היא תסכים לקבל את היין היא שלו ... המלצר מביא את הבקבוק היקר ביותר לשולחנה של הבחורה ואומר שהבקבוק נשלח אליה ע"י הג'נטלמן. הבחורה חושבת לרגע ומחליטה להחזיר פתק, ובו כתוב: "בכדי שאני אקבל א הבקבוק הזה צריך שיהיו לך מרצדס בחנייה שלך, מליון דולר בחשבון הבנק שלך ו-22 ס"מ במכנסיים שלך .. הבחור קורא את הפתק ומחליט להשיב לה: "רק בשביל שתדעי: יש לי בחנייה פרארי, ב.מ.ו. ומרצדס. בחשבון הבנק יש לי 20 מליון דולר, אבל אפילו בשביל בחורה יפה כמוך אני לא מוכן לחתוך 5 ס"מ. נא להחזיר את בקבוק היין מיד !!!" נה נייי נהה נהה נהה נה! בוקר אור רק טוב!!!
 

אופה3

New member
הרסתם אותי על הבוקר מדהים

איזה בדיחות איזה צחוקים.................אהבתי
 
למעלה