פיניקס סאנס

MvP4

New member
פיניקס סאנס

בא לי לדבר קצת על הקבוצה האהובה עלי (בעיקר בגלל שחקן אחד) - פיניקס. עצוב לי לראות אותם היום ומתברר שגם אחרי הטרייד הם עדיין משחקים גרוע ונראים על הפנים. חבל לי על נאש .. נאש שחקן מדהים ולא מגיע לו להיות בקבוצה כזאת אפאתית.. מה אתם חושבים? עם הזמן יש סיכוי להשתחל לפלייאוף או שהקבוצה הזאת גמורה?
 

Puskas

New member
אני חושב

שאם לסטיב נאש יש שכל הוא יודיע על פרישה כבר היום ושנה הבאה יחזור מפרישה ויחתום על חוזה מינימום בקונטנדריט.. מספיק סבל בפיניקס המסכן..
 
../images/Emo4.gif סטיב נאש אחד השחקנים הכי מוערכים בליגה

הוא לא יעשה דבר כזה, ואף אחד שיש לו טיפת כבוד לעצמו לא יעשה את זה. פיניקס נתנה לנאש המון הזדמנויות והשיטת ראן אנד גאן פשוט לא הוכיחה את עצמה. נכון, עשו שם המון טעויות שנבעו מקמצנות של הבעלים (דנג/איגי, פרננדז, רונדו ועוד), ואולי אם הם לא היו נעשות הכל היה נראה אחרת, אבל הרכבת הזאת עזבה, ונאש הולך להישאר בפיניקס אלא אם יועבר בטרייד, או אחרי סוף החוזה. אבל הסיטואציה של פרישה וחזרה בקונטנדרית לא הולכת לקרות.
 

Puskas

New member
ברור שהוא לא יעשה את זה..

סתם אמרתי מה לדעתי המעשה הנכון.. פיניקס=פח אשפה עם הרבה מיץ.. זו קבוצה גרועה בטירוף בלי עתיד ובלי הווה.. שאק הלך,אמארה הלך,בל הלך,דיאו הלך,המטריקס הלך..רק נאש נתקע מאחור עם חבורה של עגלות+קארטר. מן הסתם אף ספורטאי עם כבוד לא יפרוש ויחזור אבל היי..מותר להציע הצעות :)
 

עידו17

New member
מן הסתם זה לא יקרה

נאש בעצמו הצהיר על כך ברגע שחתם על החוזה האחרון שלו בפיניקס. אי אפשר שלא להעריך שחקן שמסתכל על התמונה היותר רחבה, ולא משנן את המנטרה הקבועה שכל שחקן צעיר מדקלם, לפיה "אליפויות הן הכל והן הדבר שבשבילו משחקים בלה בלה בלה..." המורשת של נאש לא תהיה יותר מפוארת ממה שהיא גם אם הוא יסכים לשחק תמורת גרושים בשביל "סיכוי לאליפות".
 

reem077

New member
מסכים, זה כמעט תמיד צעד נואש ולפעמים מביך

שכל הזקנים האלה מנסים לקחת אליפות בכוח. נאש יכנס להיכל התהילה בכל מקרה, הוא עשה קריירה יפה וזה יהיה מכובד שהוא יסיים את אותה בפיניקס שהוא כבר הפך לסמל שם.
 

MvP4

New member
חוץ מהעונה הזאת והעונה עם שאק

אני לא חושב שנאש סבל כל כך נכון הוא לא קצר איזשהי הצלחה קבוצתית משמעותית חוץ מגמר מערב אבל מבחינה אישית הוא זכה בשני MVP רצוף, הוא דמות לחיקוי מוערכת בכל פיניקס, פיניקס הפכה לקבוצה מלהיבה שנהננו לראות אותה ואני בטוח שנאש נהנה לשחק בה. העניין הוא שלנאש יש גאווה גדולה מידי בשביל לדרוש טרייד לקונטנדרית . מה שגורם לי להעריך אותו מאוד אבל לראות שחקן כזה פורש בלי שהגיע אפילו לגמר ..ממש ממש עצוב לי בשבילו.
 

Guram100

New member
אני בבאסה מהם

חבל לי הם נסוגים וממש חבל לי אילו שינויים צריך לדעתכם?
 

Orenseg

New member
להעיף את קרטר תמורת 4 נורמלי

קרטר זה פשוט לא זה, הוא דומיננטי מדי ותקע את ההתקפה כמה פעמים עם החלטות רעות. לדעתי הוא לא מתאים לקבוצה הזו. אני מעדיף את פיטרוס או דאדלי ליד נאש, גם אם זה אומר שהם לא יכולים לעזור לו בהובלת הכדור. יש לו חוזה אטרקטיבי ויש לנו סיבה להעביר אותו - אנחנו חייבים פאוור פורוורד. זה פשוט לא הגיוני שבמשחק מול הקינגס שיחקנו 30 דקות עם גבוה אחד וארבעה שחקני חוץ (פיטרוס ב4? כבר הגענו למסקנה שנליבול זה לא כדורסל מנצח), ושהובסנו 60-32 בריבאונד! זה נתון פשוט מזעזע. חאכים וואריק איבד את זה. אם בתחילת השנה הוא עוד נראה כרכש טוב היום ברור שזה באסט רציני (חתום עד 2014). אולי סדרת החינוך שמעביר לו ג'נטרי תגרום לו להשקיע בהגנה אבל בינתיים זה חוזה רע מאוד. הסאנס לא רצו לשלם ללו אמונדסון כדי להשקיע בו ואנחנו מתגעגעים ללו. מאוד. פריי לא פוגע וזה יסתדר אבל הוא יחזור לעצמו, אני לא דואג. מתאים לו לעלות מהספסל ולא במקרה ג'נטרי נימק שהוא מעדיף לתת לו לשחק עם דראגיץ' כשהוריד אותו מהחמישיה. דראגיץ' מראה רגרסיה העונה והוא האכזבה העיקרית שלי בינתיים מהקבוצה. אולי כמו בעונת הרוקי שלו אלה ציפיות מוגזמות מדי, אבל בינתיים הוא לא מצליח להכנס לתפקיד השחקן השישי שהשאיר לו ברבוסה. הייתי רוצה לראות אותו יותר ליד נאש, צובר ביטחון בקליעה כאוף-גארד, אני מעדיף אותו על המגרש מאשר את קרטר. פיטרוס ודאדלי נהדרים, היום לא פגעו אבל אני נותן להם זמן. פיטרוס מנוצל לא נכון בעמדה 4. לופז וצ'ילדרס מתאוששים לאיטם מפציעות בגב ובאצבע בהתאמה. סבלנות. גם צ'ילדרס סובל מהעומס בכנפיים וזמן משחק נוסף ליד נאש יעשה לו רק טוב. לופז ממשיך לפתוח ולשחק כדי לצבור מחדש את הביטחון במשחק שלו, למרות שזה לא נראה טוב בינתיים. גורטאט רכש מדויק, לומד מהר מאוד את הפיקנ'רול עם נאש ואני מרוצה ממנו בסך הכל, סוף סוף לנאש יש עם מי לשחק בצבע. כשלופז יתחיל לחזור לעצמו יהיה מאבק רציני על עמדת הסנטר ובסך הכל הסאנס מסודרים לטווח הרחוק בעמדה 5. להיל ונאש אני סוגד כמובן. כל מהלך שלהם על המגרש הוא פשוט תענוג צרוף. את מי לדעתכם הסאנס יוכלו להשיג לעמדה 4? (מעניין איך נוכל להגיע לקארל לאנדרי)
 

אשתקד

New member
אני עדיין מאמין!

לפי דעתי הטרייד האחרון דווקא שידרג את פיניקס. העניין הוא שבפיניקס התיאום בין השחקנים לבין נאש הוא קריטי יותר מאשר בשאר הקבוצות. ולכן נהוג בפיניקס להעלות חמישיה מלאה של שחקני ספסל וחמישיה ראשונה. קצת מזכיר קבוצות פוטבול עם קבוצות ההגנה וההתקפה שלהם בגלל שכל מערך דורש תיאום. אז בפיניקס היות שהכל בנוי על תיזמון בתנועה ללא כדור מול נאש ייקח עוד קצת זמן עד שהחלקים ישתלבו. ויחד עם כל זה, אין מה לצפות יותר מידי מהקבוצה הזו. פרט לעוד כמה מהלכים של הרכז הכי טוב בעולם לטעמי. הם יגיעו לפליי אוף לדעתי, אולי אפילו יעברו שלב אולי יותר.
 

MvP4

New member
מה אני אגיד לך..

עם ההפסד המיותר הזה בסקרמנטו עכשיו אנחנו 3 משחקים מאחורי פורטלנד במקום השמיני במערב
 

אשתקד

New member
כן גם אני מתוסכל...

להפסיד לסקרמנטו... זאת כבר אמירה ברורה. אני מקווה שזאת פשוט תקופת המשברים של הלייקרס ושל פיניקס ועוד כמה קבוצות. אחרת אין לי הסבר לכל ההפסדים המביכים הללו של חלק מהקבוצות (ואני לא מדבר על קבוצות שסוחבות פציעות של שחקנים חשובים).
 
גם סקרמנטו וגם פילדלפיה, לא קל

זה מה שקורה כשפיניקס מנסה לעשות הגנה, זה קרה גם לפני שנתיים ומשהו עם טרי פורטר, אז או שאשכרה נהפוך לקבוצת הגנה יותר טובה וההפסדים זה סה"כ זמן הסתגלות או שזה יהיה כמו לפני שנתיים ולא נגיע לפלייאוף. סה"כ הטרייד היה מצויין לפיניקס לדעתי
 

Orenseg

New member
זה לא קשור רק להגנה

אלא גם לאיזון של הקבוצה בהווה (סוף סוף גבוה שאפשר לסמוך עליו - ארל פאקינג בארון פתח בחמישיה יותר מדי פעמים) ובעתיד (נפטרנו מהחוזה של הידו, אני באמת צריך לפרט?).
 
למעלה