פינה חדשה - החודש ניגמר

Ihavenonick

New member
פינה חדשה - החודש ניגמר

מאחר והולך להיגמר החודש, אז חשבתי על אולי סיכום כללי של מה שיחקתם החודש והאם אתם ממליצים על מה ששיחקתם או לא.

אני עדיין משחק בבורדרלנדס 2, סיימתי מס' DLC והמשכתי בעלילה המרכזית. המלצה? אני ממליץ לכל מי שמחפש חפירות כמו של RPG אבל בגוף ראשון. מומלץ לשחק עם חברים שיודעים לשתוק כשהדמויות משחקות.

ב-LAN שיחקתי ב-L4D2 במצב Versus (שלוקח שתי קבוצות של 4 ושם אותם אחד נגד השני בשני צידי המתקס ואז מחליף ביניהם). נהנתי מאוד במצב הזה, האסטרטגיה ושיתוף הפעולה שהיה ממש העלה את רמת המשחק, ואת הצעקות
ממליץ מאוד לכל מי שרוצה להשתתף בכאוס של בני אדם נגד זומבים.

אז מה איתכם?
 

golan2072

New member
שיחקתי בAvernum: Escape from the Pit

למי שאוהב משחקי תפקידים "מהסוג הישן" נוסח ULTIMA, זה משחק יפה.
 

QuantumPotato

New member
המשחק העיקרי שזכור לי מהחודש,

הוא משהו שסיימתי רק אתמול (וקניתי שלשום, בHUMBLE האחרון).
המשחק THOMAS WAS ALONE, להלן TWA. מה אני חושב:
הביקורת העיקרית על תעשיית משחקי האינדי בשנים האחרונות היא שכולם מנסים לעשות שוב פעם את BRAID, כי הוא הצליח מאוד ו (יחסית) בעל מבנה פשוט - פלטפורמר בעל מכניקה גימיקית עיקרית אחת שפותרים בעזרתה מגוון פאזלים. ובכן, TWA הוא סוג של BRAID - יש לו מכניקה עיקרית אחת שקשורה לעלילה ועיצוב אומנותי מאוד ספציפי (מינימליסטי, במקרה הזה). אבל מה אפשר להגיד - זה עובד. קריינות מעולה, מוזיקה נהדרת, עיצוב יפה ופאזלים טובים (אם כי לא אחידים ברמתם). העלילה והמכניקה משתלבות בצורה מופלאה כדי לספר סיפור, שמצליח לרגש ולעניין, למרות שמדובר בדמויות שמבחינה ויזואלית, הן לא יותר ממרובעים. שווה בהחלט את המחיר של החבילה (שיש בה עוד משחקים נהדרים).
בעיות:
לדעתי - קצת ארוך מדי. יש 100 שלבים, וחלקם קצת מתישים.
השלבים לא אחידים - במשחק פאזלים טוב, הרמה כל הזמן עולה תוך כדי למידה של טכניקות חדשות. כאן השלבים מרגישים קצת רנדומלים, כאילו המפתחים ישבו ברגע האחרון וניסו לרפד קצת את המשחק עם שלבים בעלי טכניקת פתרון אחת, שמשתמשים בה פעם אחת ולא רואים אותה יותר. חוץ מזה, יש גם כמה חלקים תלויי זמן די מעצבנים (שלבי "תברח מהמים העולים" וכו').
בסך הכל, משחק אינדי קטן ומעניין.
 

Ihavenonick

New member
המבנה של ברייד לא עד כדי כך פשוט

אולי המבנה הבסיסי ביותר (פלטפורמה + אפשרות להחזיר את הזמן אחורה במקום להתחיל מההתחלה), אולם כל שלב היה בעל מכניקה משלו.
 
למעלה