פינה ב../images/Emo23.gif,בוקר../images/Emo42.gifבנות../images/Emo24.gif../images/Emo219.gif
לאט לאט אני חוזרת לתפקוד (חלקי) גם בגלל שהבקשות ממשיכות להגיע-גם מתורמות וגם מנתרמות
ומפני שאוטוטו הקיץ נגמר (סוף סוף),אני מרכזת מה דרוש למשפחות הנזקקות כך שמי שכבר ממיינת תוכל לשים בצד: עבור חד הוריד עם תינוק
חדש: טמ"ל מכל סוג,אמבטיה,מוצצים,בקבוקים,סבון תינוקות וכל מה שיכול לשמש תינוק קטן. עבור משפחה עם זוג תאומות
בנות 4+-ביגוד קיצי וחורפי,תחתונים,ונעלים מכל סוג (סנדל,קרוקס,ספורט...) מידה 27-28,קוקיות וקישקושים לשיער
. עבור נער בן 15ממשפחה נזקקת חולצות מידה מדיום (או לארג' קטן). אחרון חביב-עבור הילדות בנות ה-4 דרוש בגד ריקוד מידה 4-6 (או8 שניתן להצר), הושג אחד וחסר לשניה... בכל שאלה אני פה או בנייד
כל תרומה חשובה ובהכל יעשה שימוש!
סיגל
לאט לאט אני חוזרת לתפקוד (חלקי) גם בגלל שהבקשות ממשיכות להגיע-גם מתורמות וגם מנתרמות