פינג ופיירוול, מי מבין?

פינג ופיירוול, מי מבין?

יש לי WINDOWS XP בעברית,סרוויס פק 2, השאלה שלי היא כזאת: מנסים לשלוח אלי פינג והמחשב שלי לא מגיב, הבעיה היחידה שעלתה בדעתי היא הפייר וול. הפייר וול של WINDOWS לא פעיל אצלי, אבל הבנתי שיש פייר וול שכבר מושתל בסרוויס פק 2, שלא ניתן להסרה!!! האם זה נכון? ואם כן, מה ניתן לעשות על מנת שהוא לא יפריע לפינג? יש בכלל אפשרות כזאת? אודה על כל עיצה או הצעה שתחשבו עליה.
 

supervine

New member
../images/Emo71.gif

קודם כל, זה יותר קשור לפורום רשתות. יש לך אינטרנט בכלל? אתה מצליח לעשות פינק החוצה? (תעשה למשל לזה: 192.118.82.140) כבלים או בזק? רשת או USB? יש רק פיירוול אחד ב-SP2 ואם הוא מכובה - הוא לא עובד.
 
אני בחורה!

ברור שיש לי אינטרנט, לא ניסיתי לעשות החוצה, בזק USB אז למה אני לא מצליחה??? מה עוד יכולה להיות הסיבה?
 

supervine

New member
../images/Emo71.gif בהחלט, ואתה?

אמרה בפירוש שFIREWALL לא פעיל. אז איך הוא גורם לבעיה?
 

lmnop

New member
כנראה שהסיבה היא ה FIREWALL

אבל השאלה היא למה את צריכה שיצליחו לעשות לך פינג? לפי איזה כתובת עושים לך פינג? בדקת שהיא אכן שלך? ניתן לאפשר גם תעבורה של פינגים בFIREWALL
 

lmnop

New member
--->

start>>setings>>network conection ואז קליק ימני על החיבור של הרשת שלך לבחור מאפינים משם לבחור בלשונית מתקדם ויופיע FIREWALL למעלע. לבחור ב הגדרות יופיע תפריט של ה FIREWALL שם לבחור במתקדם. למעלע יש את חיבור האינטרנט (לפעמים יופיעו שנים) לבחור בהגדרות של החיבור ואז בלשונית ICMP בתוך הלשונית לסמן- allow echo request
 
שום דבר לא עוזר!!!

מה יכול לחסום את המחשב שלי מכניסה של אחרים? אפילו ניסיתי PCANYWHERE והמחשב לא מאשר לאותו אדם להיכנס!!! מה עוד זה יכול להיות???
 
למעלה