פייסבוק תקלה: 7 דרכים לפתור תקלות של הפייסבוק

kiryatech

New member
עבור אנשים רבים, פייסבוק היא "בסיס הבית של האינטרנט", התחנה הראשונה לראות מה קורה בחייהם של חברים ובני משפחה. אבל בין אם אתה ניגש לפייסבוק בדפדפן במחשב שלך, בטלפון או בטאבלט, לפעמים אתר המדיה החברתית לא עובד כמו שצריך. אם אתה נתקל בבעיות בפייסבוק, הנה שבע דרכים נפוצות לפתור את הבעיה ולפתור אותה.

1648613987810.png
  • אם אינך יכול לפתוח את פייסבוק או שדפי פייסבוק מסוימים לא יפעלו, יש כמה דרכים קלות לפתור את הבעיה ולפתור אותה.
  • נסה לרענן את הדפדפן או לפתוח מחדש את האתר; באפליקציה לנייד, סגור ופתח מחדש את האפליקציה.
  • אתה יכול גם לבדוק אם פייסבוק אינה מקוונת ולאחר מכן להפעיל מחדש את המכשיר, לעדכן אפליקציות ולנקות את המטמון שלך.

רענון הדפדפן​

אם אתה צופה בפייסבוק בדפדפן אינטרנט, הדבר הראשון שעליך לנסות הוא לרענן את הדף באמצעות לחצן טען מחדש בחלק העליון של חלון הדפדפן. אם זה לא עובד, סגור את לשונית הדפדפן ופתח את פייסבוק בכרטיסיית דפדפן או בחלון חדשים.

בדוק אם פייסבוק עובד​

ייתכן שהבעיה אינה נמצאת בקצה שלך - ייתכן שרשת המדיה החברתית כולה אינה מקוונת, או לפחות חלקים ניכרים ממנה. אתה יכול לגלות במהירות את הסטטוס של פייסבוק על ידי חיפוש "האם פייסבוק למטה" בדפדפן אינטרנט או בדיקת הסטטוס של פייסבוק ב- DownDetector

ניקוי מטמון הדפדפן​

אם אתה נתקל בבעיות בפייסבוק, או רק מגיע לדפים מסוימים בפייסבוק, הדפדפן שלך מטמון אולי צריך להיות פינה. זה לוקח רק כמה קליקים כדי לנקות את המטמון של הדפדפן שלך, וזה עשוי לפתור בעיית חיבור פייסבוק. עם זאת, היזהר: ניקוי המטמון ינתק אותך מכל אתרי האינטרנט שבהם אתה משתמש, כך שיהיה עליך להיכנס שוב בפעם הבאה שתבקר.

לקבלת פרטים על אופן ניקוי המטמון שלך, כך תוכל לעשות זאת ב- Chrome, Safari, Firefox ו- Microsoft Edge.

סגירה ופתיחה מחדש של האפליקציה​

אם אתה משתמש באפליקציית פייסבוק ב-iPhone, באנדרואיד, ב-iPad או בטאבלט אחר, ייתכן שהאפליקציה סובלת מתקלה כלשהי בתוכנה. לעתים קרובות, באפשרותך לחזור למסלול על-ידי סגירת האפליקציה ולאחר מכן הפעלה מחדש שלה.

הפעלה מחדש של המכשיר​

לפעמים אפשר לפתור בעיה בפייסבוק על ידי הפעלה מחדש של המכשיר. טכניקה נפוצה לפתרון בעיות מסתמכת על העובדה שכיבוי המכשיר והפעלתו מחדש מבטלת את כל התקלות שעשויות להימצא בזיכרון, ומאפשרת לכל התוכנות להתחיל מחדש.

עדכון או התקנה מחדש של האפליקציה​

אם אתה עדיין לא מצליח לגרום לפייסבוק לעבוד ואתה נמצא במכשיר נייד, אתה יכול לנסות לעדכן את האפליקציה. ייתכן שפייסבוק מתנהגת לא יפה רק משום שהאפליקציה אינה מעודכנת וסובלת מבאג או מחוסר תאימות. מומלץ להשאיר עדכונים אוטומטיים מופעלים, אך אם עליך לוודא באופן ידני שהתקנת את הגרסה העדכנית ביותר של פייסבוק

אפשרות נוספת: להסיר את התקנת אפליקציית שיווק בפייסבוק לחלוטין ולאחר מכן להתקין אותה מחדש מחנות האפליקציות עבור ה- iPhone או Android שלך.

נסה להשתמש בפייסבוק עם דפדפן או מכשיר אחר​

לבסוף, דרך נפוצה לפתור בעיית מחשב היא לראות אם באפשרותך לשחזר את אותה בעיה במקום אחר. אם אפליקציית פייסבוק של ה-iPhone אינה פועלת, לדוגמה, נסה להשתמש בפייסבוק בדפדפן Safari של ה-iPhone - או בדפדפן במחשב שלך. אם הוא אינו פועל ב- Chrome במחשב שלך, נסה לפתוח את האתר ב- Firefox.
 

em28

Well-known member
או........להשתמש במקום באפליקציות תחליפיות/תוספים שחוסמים את הפרסום בפייסבוק (SFX במחשב, Frienly בנייד).
 
למעלה