פייסבוק ומסנג'ר: איך לפתוח קישורים בדפדפן חיצוני

kiryatech

New member
כבר זמן מה שאפליקציית פייסבוק ומסנג'ר פותחות קישורים בדפדפן פנימי משלהן - חלון אינטרנט פשוט, שאינו תומך במספר כרטיסיות ונמצא שם כדי לאפשר לך לקיים אינטראקציה מהירה עם משהו באינטרנט, ואפילו לאפשר לפריט האמור לתקשר בחזרה לאפליקציית פייסבוק שלך באופן מיידי.

למותר לציין, משתמשים רבים שם בחוץ מעדיפים את זה אם הקישורים שלהם פשוט לפתוח באפליקציית ברירת מחדל של בחירה - אם זה קישור YouTube, רק יש לו לפתוח את הווידאו באפליקציית YouTube; אם זה קישור לאינטרנט, פשוט הפעל אותו בכרום או בספארי.

החדשות הטובות הן שאתה יכול בקלות רבה לעשות את זה הן על iPhone ו- Android. למעשה, גרסת אנדרואיד של האפליקציה אפילו מאפשרת לך לפתוח קישורים בדפדפן ברירת המחדל שלך באופן אוטומטי. בעוד, ב- iOS, אתה צריך לעשות את זה באופן ידני בכל פעם. נו טוב, c'est la vie. כך ניתן לעשות זאת:

מדריך לאייפון: פתחו קישורים לפייסבוק בדפדפן חיצוני​


הקשה על כל קישור תפתח אותו בחלון האינטרנט של פייסבוק או מסנג'ר, סליחה, זה בלתי נמנע. אבל יש כמה דרכים להתרחק ממנו במהירות.

שיטת surefire היא לפתוח את הקישור, ואז להקיש על תפריט שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה (פייסבוק) או בפינה השמאלית התחתונה (Messenger) ולבחור "פתח בספארי".

יש גם כמה דרכים לעשות את זה מהר יותר, אבל יש כמה תנאים מוקדמים. ב-Messenger, אתה צריך להיות בר מזל מספיק כדי שתוכל לראות את הקישור שנשלחת אליו (לפעמים, Messenger ממיר קישורים לכרזות תצוגה מקדימה ומוחק אותם מהודעת הטקסט לקבלת מראה נקי יותר). עבור אפליקציית פייסבוק, תזדקק לאייפון עם מגע תלת-ממדי (כלומר, ישן יותר מ-iPhone 11). להלן מדריך הקיצור עבור שניהם:

כאשר אתה מסתכל על סרטון YouTube דרך תצוגת האינטרנט, אתה יכול - שוב - ללכת לתפריט שלוש הנקודות וללחוץ על "פתח בספארי". האייפון למעשה יפתח אותו באפליקציית YouTube.

מדריך אנדרואיד: כיצד להשבית את דפדפן האינטרנט הפנימי של פייסבוק​


כפי שהזכרנו, משתמשי אנדרואיד יכולים לחסל לחלוטין את חלון האינטרנט של פייסבוק או מסנג'ר. כך ניתן לעשות זאת:

אפליקציית פייסבוק​


הקש על תפריט שלוש שורות (כריך), גלול מטה אל הגדרות ופרטיות ובחר הגדרות. שוב, גלול כל הדרך למטה אל מדיה & אנשי קשר. כאן, תראה דו-מצבי "קישורים פתוחים חיצונית". זה צריך להיות על.

אפליקציית Messenger​


בתוך Messenger, הקש על תמונת הפרופיל שלך בפינה הימנית העליונה. גלול מטה אל תמונות ומדיה והזן תפריט משנה זה. יש להגדיר את הלחצן הדו-מצבי עבור "פתח קישורים בדפדפן ברירת המחדל".

והנה לך — משתמשי אנדרואיד מקבלים את הפתרון המהיר והקלה לבעיה זו. אנחנו לא בטוחים למה אנשי iOS נענשו כאן, אבל היי - פייסבוק עושה דברים בפייסבוק.
 
למעלה