ראית את כמות המצלמות המטורפת ממש ששפכו בחולון בת ים
ככל שמדובר בנת"צים אין בינינו הסכמה
למה אין בכביש תל-אביב-ירושלים, בכביש החוף, בנתיבי איילון ובכביש גהה נת"צ לשני הכיוונים לכל אורכם?
למה האכיפה של הנת"צים לא קיימת/ על סף הלא קיימת בכלל?
למה בכלל הנת"צים הם רק לשבריר קטן משעות היום (ברובם 2-3 שעות לכל היותר)? נת"צ צריך להיות פעיל כל עוד התח"צ פעיל. מבחינתי אפשר להפקיע אותו בשבתות וחגים מכיוון שבין כה אין תח"צ.
ראית את כמות המצלמות המטורפת ממש ששפכו בחולון בת ים
על האיילון צפון שהן רק מצלמות נת"ץ?
להערכתי על מקטע של 7 ק"מ יש 4 או 5 מצלמות!
נמשיך הלאה. במרכז ת"א במעל ל-25 צמתים, בכל צומת וצומת שכזה,
שמו 4 מצלמות שנראות כמו מצלמות אבטחה ושהן בעצם מצלמות אכיפת נת"ץ.
במו עיני ראיתי את העמודים הללו (שכאמור, על כל עמוד 4 מצלמות, שתיים לכל כוון) באלנבי,
בדיזנגוף, בארלוזורוב במקטע ממערב למזרח באזור דיזנגוף,
במסגר, בקיבוץ גלויות, בדרך יפו,
בדרך נמיר, ביהודה המכבי ושכחתי רחוב או שניים.
לגבי נת"ץ בכביש 1 בואך לירושלים יש דבר כזה ובאותו כביש בואך לגוש דן
גם כן יש דבר כזה רק ששם הוא נקרא הנתיב המהיר. אבטומובילים-אומניבוסים
נוסעים שם בחיני חינם או בחינם חינמוביץ'.
כל הנת"צים היום בת"א ובר"ג וב"ב הם מ-5 בבוקר ועד 10 בלילה (קרי 22:00)
וביום שישי עד 18:00. ממש לא רק שעתיים בבוקר.
מאז ההתחלה של העבודות ברכבת התחתית הוספו המון נת"צים וכן נוספו המצלמות.
בנוסף במו עיני שלי ראיתי מלא מלא פעמים שוטרים נותנים דוחות על הפרת השימוש
בנת"ץ, קרי לנהגי פרייבטים שנוסעים בהם. בעיקר מאז החלו העבודות על הרכבת הקלה.
בכביש החוף יש נת"ץ לת"א החל ממחלף נתניה דרום.
היו צריכים לעשות מקביל כזה צפונה. מסכים.
אגב, בדוגמא שפתחה בכלל את השרשור הזה הנת"ץ היה לשעתיים....