פיזיקה

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo15.gif זה לא חוכמה ../images/Emo59.gif

גדולה לקבל אצלנו ציונים כאלה... המורה שלנו מרבה לתת שאלות מתוך בגרויות במבחנים, וכולם פשוט חורשים על הבגרויות לפני מבחנים... מה שמבטיח להם ציון סביר.
 

דניאל101

New member
זה עדיין יפה מאוד... ../images/Emo118.gif

לזכור את כל התרגילים מבגרות.
אצלנו נותנים מבחנים קשים יחסית, אני מקווה שבאמת המורה תעלה את הציון במגן..
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo15.gif ממ ../images/Emo59.gif

זהו ש- רוב הילדים לא באמת לומדים בעל פה את התרגילים מבגרויות <מן הסתם>, אלא פשוט פותרים אותם, לפני, וזה עוזר. זה בכל מקרה מכין אותם גם לשאלות לא מבגרות. אבל יש אצלנו תופעה שמתחילה לעצבן אותי מיום ליום, של ילדים, שמבקשים לצאת לשירותים באמצע המבחן, וחוזרים עם תשובות מצולמות של הבגרויות מהספר של יורם אשל, יושבים ומעתיקים משם תשובות, בשביל לקבל את המקסימום... זה כל כך מעצבן, שבסוף הם יכולים לקבל יותר מילדים שבאמת ידעו את החומר
ועוד אחר כך הם משחקים אותה גאונים ושמחים מהציון שלהם
מבחנים קשים זה לא כיף, מקווה באמת שיתחשבו בכם במגן
 

דניאל101

New member
איזה מעצבן זה../images/Emo46.gif ../images/Emo118.gif

ואני לא מבין איך המורה לא עולה על זה!! וואי, זה היה כל כך מרגיז אותי שחצי מהמבחן היה נדפק בגלל זה! הם ממש מגיעים עם הצילום בכיתה ומעתיקים את זה? או שהם זוכרים את זה..
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo15.gif כן ../images/Emo59.gif

זה מעצבן עוד מילא שהם עושים את זה הקטע המעצבן זה שאחר כך הם מקבלים ציונים גבהים ודואגים שכולם ידעו כמה הם קיבלו
מממ יש ילדה שיושבת לא רחוק ממני, שבמבחן הראשון השנה, ראיתי אותה לא עושה כלום בערך 20 דקות ראשונות של המבחן, מה שהיה תמוה למדי, היא פשוט בהתה במבחן, ולא כתבה כלום... אחרי זה היא ביקשה לצאת לשירותים, חשבתי אולי משהו קרה לה.. היא נראתה לבנה חצי מתה כזה... כשהיא חזרה, היא המשיכה לשבת איזה 5 דקות, כשהמורה הסביר למישהו משהו, ממש ראיתי אותה מוציאה דפים מצולמים מהכיס, ושמה על השולחן... עכשיו הבנתי למה היא נראיתה כלכך לבנה ומתוחה...<אם יתפסו אותה....> ממ.. לא נראה לי שהיא יודעת שמישהו יודע על מה שהיא עושה... עכשיו, הסיפור הזה חוזר כל מבחן, זה תסריט קבוע כזה, וכל מבחן זה מעצבן אותי יותר ויותר, ועכשיו זה הכי מעצבן אותי בעולם, כי הסעיף שלא עשיתי- אז היא לא רק שהעתיקה את זה מתוך פיתרון שהיה בספר, אלא אחר כך עוד עושה לי "מה, לא ידעת? זה כל כך קל, דווקא את הסעיף הזה לא ידעת ? אבל המורה דיבר על זה מלא " מעניין שלא זכור לי שהוא דיבר על זה
אררררררררררררררררר !!
זה מכעיס הדבר העצוב זה שזאת הדרך היחידה שלה להצליח, כי, בלי להיות מגעילה, יותר מדי שכל אין לה, וגם לא כל כך הבנה פיזיקלית או מתמטית ... ויש עוד ילדים שיוצאים לשירותים במבחנים, אני משערת שהם עושים את אותו הדבר. המורה- ממ..לא יודעת, יש מצב שהוא שם לב, אבל לא איכפת לו.. אם היה איכפת לו, הוא היה שם רק שאלות משלו במבחנים, ולא שאלות מבגרויות...
 

דניאל101

New member
../images/Emo46.gif ../images/Emo118.gif

אחרי שסיימתי את הבגרות במתמטיקה, ראיתי איזה מישהו שיצא לשרותים והוא רצה שאני גם ילך לעזור לו... ואני בכלל לא מכיר את הבן אדם. בכל מקרה הדבר הכי טוב לעשות במקרים כאלו זה להתעלם כי אם נתעצבן רק אנחנו נפגע...
 

Ziggy StarBucks

New member
פיזיקה - תנועה בקו ישר

השאלה דיי פשוטה לכאורה, אך לא הצלחתי ומבקש עזרה !! שתי מכוניות A ו-B נוסעות זו אחר זו בקו ישר, A נעה במהירות VA ו-B נעה במהירות VB. ברגע שהמרחק בינהם הוא d מפעיל נהגה של A את הבלמים היוצרים תאוטה a. הוכיחו כי כדי שתארע התנגשות בין המכוניות דרוש כי: VA-VB גדול או שווה לשורש 2ad VA-VB>=(2ad)^0.5
 

dot27

New member
עזרה בפיזיקה

אני צריך עזרה ב-3 שאלות. אני יודע שזה הרבה יחסית אבל פשוט לא הייתי בשיעורים של תנע ואני צריך לדעת איך לפתור את זה. תודה מראש.
 

Ziggy StarBucks

New member
תודה רבה בחור

תודה רבה,.. הבנתי מה לא עשיתי נכון.. כמובן שלמשוואות הגעתי לבד כי הנוסחאות די פשוטות, אך לא עלה בדעתי לפתור זאת כמשוואה ריבועית
 

Ziggy StarBucks

New member
תודה רבה בחור

תודה רבה,.. הבנתי מה לא עשיתי נכון.. כמובן שלמשוואות הגעתי לבד כי הנוסחאות די פשוטות, אך לא עלה בדעתי לפתור זאת כמשוואה ריבועית
 
פתח את ספר פיזיקה - חשמל ומגנטיות

של יורם אשל, הכחול בע"מ125 עד 133 ההסבר הכי טוב שיש כיום בשוק :) אם עדיין יש שאלות שאל :)
 
אז יש לך אותי :)

למרות שאם אתה שואל אותי לך קנה את הספר.... יש בו ה-כ-ל :) אני לא יודע איך להסביר את הכלל השני אבל אחד אני יכול אוקייי נתחיל בסרטוטים :)
|---------------I2 | | I1------------- | | |---------------I3​
אוקיי תסכים איתי שהזרם I1 מתפצל בצומת ל-I2 ו I3 אז אפשר להסיק של I1=I2+I3 הנוסחה היא "סכום הזרמים שנכנסים הם סכום הזרמים שיוצאים" זהו הכלל הראשון... אין לי שום מושג איך אני הולך להסביר לך את האחר :\ המלצה שלי קנה את הספר, הוא יעזור לך כל השנה... או מקסימום כך אותו מהספריית בית ספר.
 
למעלה