פידבק נייטרלי...
היי חברים, קיבלתי לאחרונה פידבק נייטרלי מקונה בזה הלשון: "Was kinda slow (but warning issued), product not so sure yet.." אני מתאר לעצמי שהוא מדבר על מהירות המשלוח, אבל לא הבנתי בדיוק האם הוא קיבל את המוצר או לא.. אבל חוצמזה משהו פה מוזר, המשלוח יצא אליו ב-19.9 והוא השאיר את הפידבק ב-27.9 שזה אומר תוך 8 ימים, ואני ציינתי בסיקור במפורש שזמן המשלוח הוא בין 10 ל-20 ימים... מה עושים בכזה מצב? שלחתי לו הודעה שיסביר לי בדיוק ממה הוא לא מרוצה אך אין תגובה. הבעיה היא שאני מוכר חדש וכל פידבק כזה יכול לעשות לי דירוג נמוך... מה נותר לעשות, רק להגיב לפידבק? מה אתם ממליצים לכתוב בתגובה? תודה אנשים! יום מקסים!!
היי חברים, קיבלתי לאחרונה פידבק נייטרלי מקונה בזה הלשון: "Was kinda slow (but warning issued), product not so sure yet.." אני מתאר לעצמי שהוא מדבר על מהירות המשלוח, אבל לא הבנתי בדיוק האם הוא קיבל את המוצר או לא.. אבל חוצמזה משהו פה מוזר, המשלוח יצא אליו ב-19.9 והוא השאיר את הפידבק ב-27.9 שזה אומר תוך 8 ימים, ואני ציינתי בסיקור במפורש שזמן המשלוח הוא בין 10 ל-20 ימים... מה עושים בכזה מצב? שלחתי לו הודעה שיסביר לי בדיוק ממה הוא לא מרוצה אך אין תגובה. הבעיה היא שאני מוכר חדש וכל פידבק כזה יכול לעשות לי דירוג נמוך... מה נותר לעשות, רק להגיב לפידבק? מה אתם ממליצים לכתוב בתגובה? תודה אנשים! יום מקסים!!