פידבק נייטרלי...

Yehuda00

New member
פידבק נייטרלי...

היי חברים, קיבלתי לאחרונה פידבק נייטרלי מקונה בזה הלשון: "Was kinda slow (but warning issued), product not so sure yet.." אני מתאר לעצמי שהוא מדבר על מהירות המשלוח, אבל לא הבנתי בדיוק האם הוא קיבל את המוצר או לא.. אבל חוצמזה משהו פה מוזר, המשלוח יצא אליו ב-19.9 והוא השאיר את הפידבק ב-27.9 שזה אומר תוך 8 ימים, ואני ציינתי בסיקור במפורש שזמן המשלוח הוא בין 10 ל-20 ימים... מה עושים בכזה מצב? שלחתי לו הודעה שיסביר לי בדיוק ממה הוא לא מרוצה אך אין תגובה. הבעיה היא שאני מוכר חדש וכל פידבק כזה יכול לעשות לי דירוג נמוך... מה נותר לעשות, רק להגיב לפידבק? מה אתם ממליצים לכתוב בתגובה? תודה אנשים! יום מקסים!!
 
קצת עזרה

באיזשהו שלב זה קורה לכולם. יש קונים שלא ממש מבינים את משמעות הדבר למוכר. אני ממליץ לך לתקשר איתו בסבלנות ולהסביר לו את החשיבות של זה עבורך. הוא טוען שקיבל את המוצר אבל לקח זמן ארוך יחסית. תכתוב לו משהו לגבי זה שזה בכל זאת מגיע מרחוק ושהיו חגים וכד'. אל תגיב עדיין לפידבק שלו, יש לך זמן לגרם לו לשנות את דעתו. כמוצא אחרון ואם זה ממש משמעותי לך, את יכול להציע לו החזר חלקי או מלא עבור הקניה. זה יכול לעזור. קח בחשבון שפידבק ניטרלי לא משנה את 100% שלך וזה מה שרואים הקונים אם הם לא נכנסים לתוך פירוט הפידבקים שלך. בהצלחה בהמשך דרכך, רוני.
 

Yehuda00

New member
תודה רבה...

בינתיים הוא לא מגיב, אבל אנסה לשלוח לו שוב הודעה עם הצעה מפתה יותר. תודה בינתיים.
 

ozitex

New member
אתה יכול

לתקשר עם הנותן, לבקש ממנו הסבר, לשאול מה אתה יכול על מנת לפצות אותו, נניח במכירה הבאה וכו'. אתה יכול גם לבקש ממנו לשנות את הפידבק.
 
למעלה