פחחח איזה בידור עם באשקימי

המאסטר1

New member
פחחח איזה בידור עם באשקימי

המקדונים האידיוטים צוחקים על הכדורגל שלנו ואומרים שהם יותר טובים ממכבי פ"ת פחחחחח. הם כבר שכחו שסגנית האלופה שלהם וקבוצה יותר טובה מהם(ליטקס) הפסידה לקבוצה פחות טובה מכבי פ"ת ועוד עם סגל חסר עם שחקני נוער. הם הולכים לקבל איזו רביעייה היום.
 

יואב ק.

New member
אולי התכוונת לסילקס

שבאמת למיטב זכרוני שחקה נגד קבוצה ישראלית בעבר.
 

המאסטר1

New member
נכון באמת התוונתי לסילקס

היא שיחקה נגד ביתר בגביע האינטרטוטו השנה
 
מלחמה פסיכולוגית ../images/Emo4.gif

לא לקחת יותר מדי ברצינות. נחכה למשחק ונראה.
 

שחר .ו

New member
בינתיים רוב סוכנויות ההימורים סגרו

את ההימורים למשחק הזה בגלל "תנועות חשודות". מדובר בקבוצה שכבר בעבר היה פקפוק גדול בכשרות המשחקים שלה. בכל מקרה, משלושת המשחקים היום זו ללא ספק היריבה הכי חלשה של הישראלים.
 

Anakin S

New member
לוזונים שולטים גם באירופה?

כל סוכניות ההימורים וגם הטוטו הפסיקו את ההימורים על המנצחת בגלל תנועות חשודות. מסוכנות ויקטור צ'נדלר אומרים שרוב ההימורים היו לטובת מכבי פ"ת ובסכומי כסף גדולים מאוד. קקון תתחיל להריץ את הקונספירציות...
 

kakoon pt

New member
../images/Emo6.gif בטח עמוס לוזון שם בוחטה

"תנועות חשודות" אשר קשורות אל הלוזונים??? נאאאא
 

kakoon pt

New member
אין לי כמובן הוכחות שהלוזונים קנו את

המשחק מהמקדונים.... אבל הם מנסים לקנות בכסף את הקהל שלהם
ציטוט מ- "ONE": "לאחר מסיבת העיתונאים בה התגלה גם כי על כרטיסי הכניסה של העיתונאים הודפס הלוגו של הקבוצה המארחת לצד זה של הפועל פתח תקוה, יצאו חלק מאוהדי מכבי פ"ת למדרחוב של סקופיה שם נתקלו בילד מקומי, שהיה מוכן לתופף על דרבוקה למשך מספר דקות, בתמורה לקבלת 10 דינר מקדוני (שווה ערך 1 שקל). לאחר שלמד לשלב תוך כדי נגינה גם קריאות "מכבי", פנה אליו ויקטור לוזון, אבא של גיא, והציע לו את עסקת חייו "בוא מחר למשחק ואני אכניס אותך ואתן לך 100 דינר כדי שתתופף, ותביא איתך את כל החברים שלך שיש להם דרבוקות". קטעים איתם - ומה הסיפור של הלוגו שלנו שם??
 

nosferatu zodd

New member
האמת אני אוהב את הלוזונים

לפחות הם מנסים להביא קהל אפשר לחשוב את העשרות אלפים שהפועל פתח תקווה מביאים לכל משחק... יש לי שאלה קקון, שמעתי שמחלקת הנוער אצלכם במצב נורא ואילו של מכבי במצב די טוב. אתה לא חושב שמכבי יבנו בסיס אוהדים עכשיו דרך הנוער והילדים והפועל יאבדו את השליטה(מבחינת קהל כי בכדורגל היא מזמן שלהם) בעיר?
 

kakoon pt

New member
אז יש לך סטיה קשה ../images/Emo3.gif

אין ספק שהם דואגים לקבוצה שלהם הרבה יותר מאשר הפועל כרגע... אבל הפער באהדת הקבוצות הוא עדיין משהוא כמו 80% ל-20% לטובת הפועל! ברור שהמגמה הנוכחית היא לא טובה מבחינתנו והפער יצטמצם בסופו של דבר - אבל דברים כאלו לוקחים עשרות שנים לדעתי... לפי מה שהבנתי, הניהול של הנוער הוא על הפנים - וזאת עוד סיבה לדאגה.. נקווה לטוב - אבל את שליטת הקהל, לא נאבד לבטח בקרוב!
 
איזה תחמן יהודי אופייני

קשה לו לפתוח את הארנק ולהוציא 1000 דינר, 100 שקלים בלבד ובאמת לעשות לילד ולמשפחתו את היום
רק עשרה שקלים בשביל תמיכה שכזאת?
הילד קופח....
 
למעלה