פותח לכם אתגר חדש

sjarjar

New member
פותח לכם אתגר חדש

מהו הקינוח האולטימטיבי שלכם לאחר ארוחת בשרים? (לי יש את המועדפים שלי ואחשוף אותם בהמשך). ואל תגידו "עזוב אותך משטויות, רק בשר ועוד בשר" כי כדי לעכל כמויות בשר גדולות ולהרגיש טוב ונינוח דרוש קינוח.
 
יש שלושה,

מוס שוקולד- ורצוי מריר אורירי ומוצק. כוסית של ליקר דובדבנים או ליקר קפה חזקים (האלכוהול עוזר להוריד את הבשר), כוס יין אדום חצי יבש מהמרירים. אבל אני גם מוכן להסתפק באייס קפה על בסיס חצי חלב חצי מים אם אין לי גישה לאחרים.
 
תרשה לי...

כמובן שבראש ובראשונה - טרטופו שוקולד צף בעוד שוקולד שהמיסו אותו, אין כמו מנה טובה של קקאו ישר לוריד. בעדיפות שנייה - פאי אגודים פריך, חמים ואורירי עם גלידת ריבת חלב.
 

giri

New member
שייקביץ...

נכון שהטרטופו בביג מאמא היה אלוהי, מצד שני, טעמת את ההר של מקצפות, וניל ופירות יער בבלק-סטיר? ובגדול, הקינוח המועדף צריך להיות מורכב מ - 2 צלחות ענק : אחת עם משהו שוקולדי חזק ככל הניתן (טראפלס, עוגה מוקצפת, מוס מריר וכו´) ושניה עם משהו חמצמץ (ע"ע גביע עשוי ממרנג ("נשיקה") מועמס בגלידת וניל, רוטב פירות יער וקצפת... הולך מצויין עם עוגת שוקולד חמה שבתוכה שוקולד נמס... יש פורום שוקולד?) כדי לאפשר דחיסת יתר של השוקולד. מממ.
 

einatk

New member
אין שום ספק

ששוקולד, בצורה מרוכזת ביותר, יעשה את העבודה בצורה הכי טובה. זכורה לי למשל חוויה מרטיטת לב ממסעדת "Black-Steer" שכבר כתבו עליה כאן הרבה - יש להם מן קינוח שוקולד מדהים!!! משהו כמו עוגת שוקולד חמה עם מילוי נוזלי, אבל לא כמו החיקויים הפושטים שיש בבתי קפה, אלא משהו שרק בשבילו היה שווה לגלות את השוקולד.
 
אהמ...שלום, ו...

הקינוח המושלם לדעתי הוא, דבר קל ואוורירי, קריר ומתוק שנקרא מוס! שוקולד רצוי... אחריי הכבדות של הבשר הטעם והמרקם הקליל של המוס פשוט מושלמים!!!
 

דרוס

New member
אני מסכים

יין. אדום. חצי יבש. מעביר את כל הכבדות, ומעניק תחושת קרירות חמימה, שמפנה מקום לתחושת השובע הענוג.
 
ברכות לפורום הייצרי הזה ../images/Emo3.gif

רק ששמעתי את שם הפורום האבולוציה שעבר האדם לכיון הצמחוניות הפסיקה לפעול אצלי וכל מערכת העיכול שלי שרה הללויה. לגבי קינוחים אז אחרי ארוחת בשרים במסעדה ברזיליאנית אני פשוט מת !! לא מסוגל לאכול כלום !
תשכחו גם מדבריים יצריים אחריים
. פשוט ללכת לישון, לבד וזהו !!!
 

sunset*

New member
קינוח?

אני מעדיפה במקום קינוח לאכול עוד חתיכת בשר..... סורי, יש לי סדרי עדיפויות.
 

sjarjar

New member
מסופר (וידוע) על היצ´קוק

שתמיד, אבל תמיד, בסיום הארוחה, לאחר שכולם סיימו לאכול, היה מזמין עוד מנה סטייק ועוד מנת קינוח.....................
 

Roobie

New member
אוקיי, זה יראה טיפה מוזר...

אבל לדעתי - מלאבי, טורקי או ערבי, העיקר שיהיה
 

xslf

New member
קרם ברולה

ואספרסו קצר. או אפשר כמנהג הצרפתים ולשתות "דיג´סטיף" אלכוהולי- גם תענוג.
 

lady_anne

New member
לא מוס ../images/Emo31.gif

אלא מרקיז או טראפלס - מוס פשוט לא מרוכז מספיק כדי להעביר את הטעם השוקולדי בשלמותו. לסיום לוקחים עוד שלוק מהיין, מתרווחים בכיסא ומחייכים בדביליות...
 
למעלה