הזמנה להכנס לסטייל! חיים את עולם הקניות והאופנה? רוצים עדכונים על איפה לקנות, למה וכמה? בעמוד "מכורים לשופינג" של תפוז בפייסבוק תקבלו עדכונים אופנתיים וחמים מדי יום. הקליקו, לייקקו ותהנו: http://www.facebook.com/pages/mkwrym-lswpyng/331665385178?ref=ts צום קל וגמר חתימה טובה לגולשי
שחר סוויסה בהופעה חגיגית "פסטיסוויסי " סוכות -אושפיזין גלקטי 2010 היי חברים יקרים , אתם מוכנים ?! ... זהו העתיד כבר כאן , חג הסוכות אוטוטוטו מגיע ואיתו "פסטיסוויסי "- אושפיזין גלקטי 2010 אחרי שריפת כל הבמות , אחרי אימונים מפרכים , והשחזת חרוזים בחדרי חזרות אחרי שהרקדנו את כל הבחורות ורגע ליפני המסע אל עבר האלבום החדש חוזר שחר סוויסה -( ש"ס ) וה " הפסטיסוויסי" לעוד מסיבה מטורפת שתזיז לכם את האגן ותעיף לכם את הישבן אל הלא נודע!! אחת לכמה חודשים נערך הפסטיבל הכי גדול והכי מגוון בעיר, "הפסטיסוויסי". שחר סוויסה מייסד ה "הפסטיסוויסי" מארח את מיטב אמני ישראל אשר עבדו איתו ועשו ביחד שיתופי פעולה בעבר בהווה ובעתיד, בהיפ הופ, ובז'אנרים אחרים בערב שכולו וויבים מטורפים, בסים עצבנים ,אנרגיות , וביצועים נדירים בין כל האמנים.. שימו לב בתוך הסוכה יארח שחר סוויסה : את האושפיזין הכי חמים בשוק: **** יהודה קייסר **** **** שי 360**** **** חמי (שבק ס) **** **** סולג'ה **** **** לוקאץ **** **** נ"צי נ"ץ **** **** צ"ולו **** **** ו בזוקה מאן **** את המופע יפתחו ארבעת המינים ,הגברברים המסוקסים, הרכב הראגא/ היפ הופ החם של השנה : *** "פרודוקס" *** ועל הפטפונים יעיפו לכם את הסכך ויזיזו לכם את הגוף במקצבים סקסים מלאי וייבזז d.j badawin (שמוליק ורועי רסטה )... עוד בתכנית השמעת בכורה לחומרים חדשים מהאלבום החדש של שחר סוויסה שמתבשל על האש הגבוהה ביותר שימו לב אנשים !! הולך להיות חם חם חם , הולך להיות שורף הולך להיות שמייח!!! בנות התכוננו לנענע ישבנים ,בנים היכונו לתת בלולבים , לרגל החג, ותחילת שנת הלימודים , מחיר מיוחד ב כ נ י ס ה : 10 ₪ בלבד!!!!!!!!! קרדיטים : שירה הקדשות ימי הולדת , בר מצווות ,חתונות , והחזקת מיקרופון שוטפת לאורך כל הערב : שחר סוויסה ש"ס על הגיטרות , מעריצות , אתרוגים וערבות , האיש עם הכי הרבה כבוד , : רימוך על העמדה הd.j שינווט את הספינה ויצליף בכם עם הלולב : מסטר d.j – alarm זהו חברים יקרים אנו מצפים לראות אתכם שם בן האושפיזין חוגגים איתנו בגדול את "פסטיסוויסי " סוכות 2010 !! כל זה יקרה ב"ה ביום רביעי ערב סוכות ה- 22/9/10 בשעה 22-00 בדיוק במועדון ה"לימה לימה" ברחוב לילינבלום 42 בת"א. לא לאחר יש כיבוד ומשקה קל , למאה אנשים המגיעים הראשונים יחולקו קישוטים לסוכה!! לינק לאיוונט הרשמי בפייסבוק http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=156083247736546&ref=ts