פורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
אבל שיזמינו כבר מפה נורמלית ממישהו


כעת כבר יש הודעה באתר הרכבת:
אבל שיזמינו כבר מפה נורמלית ממישהו
 

easylivin

New member
רכבת ישראל! הזמיני מפה טובה מאלן!


דבר איתם אריק, אשמח לעזור...
רכבת ישראל! הזמיני מפה טובה מאלן!

המפה של הרכבת באמת די נוראית. לא במטרה להעליב מישהו, פשוט שילמדו ויעתיקו מהעולם: יש מספיק דוגמאות למפות נאות באמת. גם נראה לי כמובן מאליו שצריכות להיות גרסאות דומות, אך שונות לתלייה בתחנות ולאתר האינטרנט (שם בכלל רצוי שהמפה תהיה אינטראקטיבית, עם אפשרויות כמו "קבע כתחנת מוצא/יעד", "הראה לוח זמנים לתחנה זו" וכדומה).
 

alantan

New member
נקווה שמישהו קורא...


רכבת ישראל! הזמיני מפה טובה מאלן!

המפה של הרכבת באמת די נוראית. לא במטרה להעליב מישהו, פשוט שילמדו ויעתיקו מהעולם: יש מספיק דוגמאות למפות נאות באמת. גם נראה לי כמובן מאליו שצריכות להיות גרסאות דומות, אך שונות לתלייה בתחנות ולאתר האינטרנט (שם בכלל רצוי שהמפה תהיה אינטראקטיבית, עם אפשרויות כמו "קבע כתחנת מוצא/יעד", "הראה לוח זמנים לתחנה זו" וכדומה).
נקווה שמישהו קורא...
 
אגב, לא רק שהיא לא ממש יפה, היא גם לא נכונה:

רכבת ישראל! הזמיני מפה טובה מאלן!

המפה של הרכבת באמת די נוראית. לא במטרה להעליב מישהו, פשוט שילמדו ויעתיקו מהעולם: יש מספיק דוגמאות למפות נאות באמת. גם נראה לי כמובן מאליו שצריכות להיות גרסאות דומות, אך שונות לתלייה בתחנות ולאתר האינטרנט (שם בכלל רצוי שהמפה תהיה אינטראקטיבית, עם אפשרויות כמו "קבע כתחנת מוצא/יעד", "הראה לוח זמנים לתחנה זו" וכדומה).
אגב, לא רק שהיא לא ממש יפה, היא גם לא נכונה:
אין הפרדה בין השירות הפרברי לבינעירוני בקו החוף הדרומי, ולקו ב"ש-דימונה יש עצירה מסתורית באמצע הדרך.
 

easylivin

New member
הרכבת מדימונה פשוט עוצרת בב"ש צפון פעמיים:

אגב, לא רק שהיא לא ממש יפה, היא גם לא נכונה:
אין הפרדה בין השירות הפרברי לבינעירוני בקו החוף הדרומי, ולקו ב"ש-דימונה יש עצירה מסתורית באמצע הדרך.
הרכבת מדימונה פשוט עוצרת בב"ש צפון פעמיים:
הקו פועל רק ב(חלק מ)שעות היום, אבל העצירה הנוספת היא בלילה. הטלפורטציה טרם הומצאה, אבל מכונת זמן בחסות ר"י כבר יש לנו.
 

benshap2

New member
אלוהיי השקרים הגסים עובד שעות נוספות...

כעת כבר יש הודעה באתר הרכבת:
אלוהיי השקרים הגסים עובד שעות נוספות...
"נהנים מתדירות רכבות גבוהה יותר:
תושבי הערים אשקלון, אשדוד, יבנה וראשל"צ נהנים מגמישות בבחירת זמן הנסיעה ובעיקר מתדירות גבוהה יותר של רכבות בשעות העומס הפקוקות בבוקר ואחה"צ."
 
הניסוח אולי לא מדויק, אבל לא הייתי ממהר

אלוהיי השקרים הגסים עובד שעות נוספות...
"נהנים מתדירות רכבות גבוהה יותר:
תושבי הערים אשקלון, אשדוד, יבנה וראשל"צ נהנים מגמישות בבחירת זמן הנסיעה ובעיקר מתדירות גבוהה יותר של רכבות בשעות העומס הפקוקות בבוקר ואחה"צ."
הניסוח אולי לא מדויק, אבל לא הייתי ממהר
להאשים ב"שקרים גסים"...
בוא נתייחס לכל עיר בנפרד:
רשל"צ (מערב)- התדירות אומנם לא עלתה.. מה שכן- משך הנסיעה לת"א של אחת מ 3 הרכבות בשעה התקצר...
יבנה (מערב)- גם כאן יש קיצור במשך הנסיעה של חלק מהרכבות מתקצר, אך במקביל יש הרעה בתדירות בשעות השפל..
אשדוד+אשקלון- התדירות לת"א גדלה בשל התווספות רכבות להוד השרון, וכך גם נפתחת האפשרות לסוע ישירות מאשקלון, אשדוד לרשל"צ, בת ים, חולון...
ובשל העובדה שאחת הרכבות להוד השרון לא עוצרת בתחנות חולון בת ים, מתקצר משך הנסיעה מ אשדוד, אשקלון ב כ 10 דקות ביחס למשך הנסיעה כיום.
 

FiReBall

New member
ממשה דיין תהיה רכבת נוספת?

הניסוח אולי לא מדויק, אבל לא הייתי ממהר
להאשים ב"שקרים גסים"...
בוא נתייחס לכל עיר בנפרד:
רשל"צ (מערב)- התדירות אומנם לא עלתה.. מה שכן- משך הנסיעה לת"א של אחת מ 3 הרכבות בשעה התקצר...
יבנה (מערב)- גם כאן יש קיצור במשך הנסיעה של חלק מהרכבות מתקצר, אך במקביל יש הרעה בתדירות בשעות השפל..
אשדוד+אשקלון- התדירות לת"א גדלה בשל התווספות רכבות להוד השרון, וכך גם נפתחת האפשרות לסוע ישירות מאשקלון, אשדוד לרשל"צ, בת ים, חולון...
ובשל העובדה שאחת הרכבות להוד השרון לא עוצרת בתחנות חולון בת ים, מתקצר משך הנסיעה מ אשדוד, אשקלון ב כ 10 דקות ביחס למשך הנסיעה כיום.
ממשה דיין תהיה רכבת נוספת?
כרגע יש למיטב ידעתי 3 - ולאחר השינוי יהיו 4.. הלא כן?
 

benshap2

New member
אתה מתייחס בצורה לא הוגנת

הניסוח אולי לא מדויק, אבל לא הייתי ממהר
להאשים ב"שקרים גסים"...
בוא נתייחס לכל עיר בנפרד:
רשל"צ (מערב)- התדירות אומנם לא עלתה.. מה שכן- משך הנסיעה לת"א של אחת מ 3 הרכבות בשעה התקצר...
יבנה (מערב)- גם כאן יש קיצור במשך הנסיעה של חלק מהרכבות מתקצר, אך במקביל יש הרעה בתדירות בשעות השפל..
אשדוד+אשקלון- התדירות לת"א גדלה בשל התווספות רכבות להוד השרון, וכך גם נפתחת האפשרות לסוע ישירות מאשקלון, אשדוד לרשל"צ, בת ים, חולון...
ובשל העובדה שאחת הרכבות להוד השרון לא עוצרת בתחנות חולון בת ים, מתקצר משך הנסיעה מ אשדוד, אשקלון ב כ 10 דקות ביחס למשך הנסיעה כיום.
אתה מתייחס בצורה לא הוגנת
אתה בודק את התדירות מאשדוד ואשקלון בשני הקווים
ומיבנה בקו אחד המערבי בלבד
ואז מגיע למסקנה שהשינוי הוא בסה"כ הורדה של רכבת אחת בשעת השפל.

קודם כל, גם מתחנת יבנה מערב היו 100% יותר רכבות בשעות השפל עד כה.
אבל זו לא הנקודה.
הנקודה היא שבשעות השיא במקום 5 רכבות מהעיר יבנה (מזרח+מערב), תהיינה 3 רכבות בלבד.
גם בשעות השיא בדרך חזרה הביתה, חלה ירידה ל-3 רכבות בשעה בלבד במקום 4.

כשאתה רואה כמה נוסעים יש על הרכבות האלו, אתה מבין עד כמה הצפיפות הולכת להיות עד כדי כך לא נעימה, שיהיה עדיף לנסוע ברכב פרטי וזהו...
 

טשאפק 2

New member
אז אם כך אתה צופה ירידה בכמות הנוסעים מיבנה

אתה מתייחס בצורה לא הוגנת
אתה בודק את התדירות מאשדוד ואשקלון בשני הקווים
ומיבנה בקו אחד המערבי בלבד
ואז מגיע למסקנה שהשינוי הוא בסה"כ הורדה של רכבת אחת בשעת השפל.

קודם כל, גם מתחנת יבנה מערב היו 100% יותר רכבות בשעות השפל עד כה.
אבל זו לא הנקודה.
הנקודה היא שבשעות השיא במקום 5 רכבות מהעיר יבנה (מזרח+מערב), תהיינה 3 רכבות בלבד.
גם בשעות השיא בדרך חזרה הביתה, חלה ירידה ל-3 רכבות בשעה בלבד במקום 4.

כשאתה רואה כמה נוסעים יש על הרכבות האלו, אתה מבין עד כמה הצפיפות הולכת להיות עד כדי כך לא נעימה, שיהיה עדיף לנסוע ברכב פרטי וזהו...
אז אם כך אתה צופה ירידה בכמות הנוסעים מיבנה
בעקבות ההדרדות שחלה בשירות, לדבריך?

נראה בעוד רבעון.

האם יבנה מצדיקה 5 רכבות בשעה, לדעתך? יש בה פחות מ-40,000 תושבים.
 

benshap2

New member
5 רכבות לשעה לבדיוק שעתיים בשעות השיא בבוקר

אז אם כך אתה צופה ירידה בכמות הנוסעים מיבנה
בעקבות ההדרדות שחלה בשירות, לדבריך?

נראה בעוד רבעון.

האם יבנה מצדיקה 5 רכבות בשעה, לדעתך? יש בה פחות מ-40,000 תושבים.
5 רכבות לשעה לבדיוק שעתיים בשעות השיא בבוקר
4 רכבות לשעה בשעות השיא בערב.

האם לדעתי זה מצדיק?
לאור העובדה שאין כל ספק כי רכבות אלו צריכות להמשיך לכל הפחות לאשדוד, עיר גדולה שמגיע לה יותר מ2 רכבות לשעה במהלך היום ו3 לשעה בשעות השיא של הבוקר (למעט 7-8 אז יש 4).
הדבר אמור במיוחד לגבי הקו המערבי, אשר לא מנצל פרומיל מהקיבולת שלו, ואשר הינו מהיר יותר מהקו המזרחי.

לעזאזל, לפחות שיעשו "שאטל" רכבתי מאשדוד\אשקלון דרך יבנה לתחנת משה דיין, שיתואם כך שיגיע 2-3 דקות לפני יציאת הרכבת "החסרה" צפונה, ולהיפך!
שישימו בו אפילו קרון וקטר וזהו!
 
תראה בשנה הבאה שמספר הנוסעים יגדל

אלוהיי השקרים הגסים עובד שעות נוספות...
"נהנים מתדירות רכבות גבוהה יותר:
תושבי הערים אשקלון, אשדוד, יבנה וראשל"צ נהנים מגמישות בבחירת זמן הנסיעה ובעיקר מתדירות גבוהה יותר של רכבות בשעות העומס הפקוקות בבוקר ואחה"צ."
תראה בשנה הבאה שמספר הנוסעים יגדל
עם כל הקיטורים תראה איזו עליה תהיה במספר הנוסעים לאשדוד ואשקלון.
אל תשכח לבוא בינואר ולבקר גם את גרף הנוסעים.
 
אבל אם הלו"ז החדש לא ישתנה, בתחנות יבנה תהיה

תראה בשנה הבאה שמספר הנוסעים יגדל
עם כל הקיטורים תראה איזו עליה תהיה במספר הנוסעים לאשדוד ואשקלון.
אל תשכח לבוא בינואר ולבקר גם את גרף הנוסעים.
אבל אם הלו"ז החדש לא ישתנה, בתחנות יבנה תהיה
ירידה.
 
מה שלא פורסם כלל זה תעריפים חדשים בעקבות

פורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-334270-00.html
מה שלא פורסם כלל זה תעריפים חדשים בעקבות
פתיחת הקו החדש וכך נוצר מצב אבסורדי להחריד:
אשקלון - יבנה מערב 28.5 ש"ח
אשקלון - משה דיין 27 ש"ח
אשקלון - ת"א 25.5 ש"ח
אשדוד - יבנה מערב 22 ש"ח
אשדוד - משה דיין 21 ש"ח
אשדוד - ת"א 19.5 ש"ח

אני מאוד מאוד מקווה שהמחירים שיהיו החל ממוצ"ש יהיו אחרים, אחרת יהיה אפשר להכניס את האבסורד הזה לספר השיאים של גינס.
 
עברנו מיימד לעולם הפוך


מה שלא פורסם כלל זה תעריפים חדשים בעקבות
פתיחת הקו החדש וכך נוצר מצב אבסורדי להחריד:
אשקלון - יבנה מערב 28.5 ש"ח
אשקלון - משה דיין 27 ש"ח
אשקלון - ת"א 25.5 ש"ח
אשדוד - יבנה מערב 22 ש"ח
אשדוד - משה דיין 21 ש"ח
אשדוד - ת"א 19.5 ש"ח

אני מאוד מאוד מקווה שהמחירים שיהיו החל ממוצ"ש יהיו אחרים, אחרת יהיה אפשר להכניס את האבסורד הזה לספר השיאים של גינס.
עברנו מיימד לעולם הפוך
 
התעריפים לא השתנו

מה שלא פורסם כלל זה תעריפים חדשים בעקבות
פתיחת הקו החדש וכך נוצר מצב אבסורדי להחריד:
אשקלון - יבנה מערב 28.5 ש"ח
אשקלון - משה דיין 27 ש"ח
אשקלון - ת"א 25.5 ש"ח
אשדוד - יבנה מערב 22 ש"ח
אשדוד - משה דיין 21 ש"ח
אשדוד - ת"א 19.5 ש"ח

אני מאוד מאוד מקווה שהמחירים שיהיו החל ממוצ"ש יהיו אחרים, אחרת יהיה אפשר להכניס את האבסורד הזה לספר השיאים של גינס.
התעריפים לא השתנו
לא ממש הבנתי כוונתך
 
זה בדיוק העניין - אם התעריפים לא ישתנו

התעריפים לא השתנו
לא ממש הבנתי כוונתך
זה בדיוק העניין - אם התעריפים לא ישתנו
יווצר מצב לא הגיוני.
נסיעה בין אשקלון או אשדוד לבין יבנה מערב תהיה יקרה יותר מאשר בין אשקלון או אשדוד לראשל"צ משה דיין שתהיה יקרה יותר מאשר נסיעה בין אשקלון לאשדוד לבת-ים שתהיה יקרה יותר מאשר נסיעה בין אשדוד או אשקלון לחולון שתהיה יקרה יותר מאשר נסיעה בין אשקלון או אשדוד לתל אביב.
ככל שהתחנה רחוקה יותר באותה נסיעה המחיר יהיה זול יותר.
במצב כזה, אם יישאר כך, יהיה כדאי לקנות כרטיס מאשקלון או אשדוד לתל אביב גם אם צריך לרדת בתחנה בדרך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה