פורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד
פורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-334270-00.html
פורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-334270-00.html
קראתי היום ברכבת את ידיעות וישראל היוםפורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-334270-00.html
עיתונאים מעתיקים הודעות יח"צ...קראתי היום ברכבת את ידיעות וישראל היום
בישראל היום היתה כתבה מפרגנת ללו"ז החדש (9 דקות מת"א לראשון לציון, בכותרת), בידיעות לא מצאו עדיין את הבעיות בלו"ז, אז לא כתבו כלום.
היה סמוך ובטוחעיתונאים מעתיקים הודעות יח"צ...
אפילו לאשדוד ולאשקלון השיפור לא משמעותי כמו שעושים ממנו.
רוב שעות היום משך הנסיעה בקו מאשקלון לת"א ירד בפחות מ10%. בשים במקום 3 רכבות בשעה יש 4, אבל הן תוכננו כך שמי שרוצה לקחת את הרכבת המהירה ידחס בה, ומי שרוצה לקחת את הקו האיטי יסע בנוחות דקות ספורות (8) אחריה, ולאחר מכן יש הפרש גדול (במקום פעם ברבע שעה באופן מסודר).
קצת מזכיר את קווי המזלג בתל אביה - כש 189-289-89 מגיעים תוך 2 דקות לתחנה ואז 15-30 דקות אין כלום, תלוי בשעה ביום...
נכון, מה שהם כותבים זה בדר"כ סתם חרטא.היה סמוך ובטוח
שבידיעות\וינט לא מעתיקים הודעות יח"צ של רכבת ישראל.
לדעתי עידן יוסף שכתבתו הובאה בפתיחת השרשורנכון, מה שהם כותבים זה בדר"כ סתם חרטא.
"תחקירים" המורכבים מציטוטים דמיוניים של "גורמים בהנהלת הרכבת" או "נוסעים זועמים" שלא היו ולא נבראו. מ', תייר מארגנטינה: "הרכבות בישראל הן בדיחה. מקצרים רק ב-10 דקות? אצלנו זה לא היה קורה!" עדיף כבר לקרוא את ההודעות לעיתונות כמו שהן.
אם רוצים להביא דוגמה טובה יותר לכתיבה בנושאי תחבורה בכלל והרכבת בפרט, קחו את TheMarker, גם שם לא מעתיקים הודעות לעיתונות כלשונן. לא תמיד מושלם ולפעמים רחוק מזה, אבל הבדל תהומי בהשוואה למדור הרכב של טמקא.
קיצור של 10 דקות זה קיצור רציניעיתונאים מעתיקים הודעות יח"צ...
אפילו לאשדוד ולאשקלון השיפור לא משמעותי כמו שעושים ממנו.
רוב שעות היום משך הנסיעה בקו מאשקלון לת"א ירד בפחות מ10%. בשים במקום 3 רכבות בשעה יש 4, אבל הן תוכננו כך שמי שרוצה לקחת את הרכבת המהירה ידחס בה, ומי שרוצה לקחת את הקו האיטי יסע בנוחות דקות ספורות (8) אחריה, ולאחר מכן יש הפרש גדול (במקום פעם ברבע שעה באופן מסודר).
קצת מזכיר את קווי המזלג בתל אביה - כש 189-289-89 מגיעים תוך 2 דקות לתחנה ואז 15-30 דקות אין כלום, תלוי בשעה ביום...
בתור תושב אשקלון הקו החדש לא ישפרעיתונאים מעתיקים הודעות יח"צ...
אפילו לאשדוד ולאשקלון השיפור לא משמעותי כמו שעושים ממנו.
רוב שעות היום משך הנסיעה בקו מאשקלון לת"א ירד בפחות מ10%. בשים במקום 3 רכבות בשעה יש 4, אבל הן תוכננו כך שמי שרוצה לקחת את הרכבת המהירה ידחס בה, ומי שרוצה לקחת את הקו האיטי יסע בנוחות דקות ספורות (8) אחריה, ולאחר מכן יש הפרש גדול (במקום פעם ברבע שעה באופן מסודר).
קצת מזכיר את קווי המזלג בתל אביה - כש 189-289-89 מגיעים תוך 2 דקות לתחנה ואז 15-30 דקות אין כלום, תלוי בשעה ביום...
פעם בשעה קיצור של 10 דקותבתור תושב אשקלון הקו החדש לא ישפר
כלום, מלבד איזה רכבת שפעם בשעה אולי תקצר בכמה דקות בודדות שום דבר לא ישתנה, להפך בקו החדש יהו יותר תחנות(אני מדבר על אלה שעוצרות בכל התחנות) מאשר הקו הישן לבנימנה לפי זה בקו החדש באלה שעוצרותב כל התנחנות יהו 7 תחנות עצירה עד ת"א הגנה, לעומת הקו הישן שזה 4 עד ת"א(לעומת 3 החדש והמהיר כאילו) בקיצור קו מיותר לחלוטין השקעה של ביזבוז משאבים ללא קיצור משמעותי בנסיעה , לא עשינו בזה כלום , יכול להיות שזה היה טוב יותר אם הקו של יבנה מערב ימשיך להיות פרברי ויעבור בכל התחנות, ואילו קו אשקלון החדש יעבור רק דרך אשדוד וראשון וישירות לתל אביב זה באמת היה מעויל יותר טוב חבל ואני בצתור אחד שמאוד אוהב רכבות הדבר הזה מתנהל ללא שום הגיון.
אבל זה בטח לא שווה את ההשקעה של המילוניםפעם בשעה קיצור של 10 דקות
בזמן הנסיעה לת"א, זה לא אידאלי, אבל זה בטח לא כלום.
הבעיה העיקרית זה כמובן החשמולאבל זה בטח לא שווה את ההשקעה של המילונים
ואגב הקו הישן לתל אביב הגנה לוקח 49 דקות כשהרכבת מגיעה במזמן ככה שהחסיכון או לא יותר מ6 דקות פלוס מינוס. אני זוכר ביום שפתחו את התחנה באשקלון הבטיחו בהתחלה רכבת של 45 דקות ואחרי זה אמור להצטרף קו מהיר שיקח 30 דקות כרגיל דיבורים ובהטחות ובסוף נשארנו עם קו מיותר לחלוטין שאפשר לוותר, ועל הקו לבנימינה היה אפשר להצטרף את זה לקו של שדרות, בשביל זה לא היו צריכים לפתח את הקו של יבנה מערב לכיון אשקלון. אגב מענין אם יהיה קו מהיר גם לכיון ההפוך מנת"א לאשקלון?
אהה. אז נסיעה מאשדוד לת"א דרך רחובות ולודאבל זה בטח לא שווה את ההשקעה של המילונים
ואגב הקו הישן לתל אביב הגנה לוקח 49 דקות כשהרכבת מגיעה במזמן ככה שהחסיכון או לא יותר מ6 דקות פלוס מינוס. אני זוכר ביום שפתחו את התחנה באשקלון הבטיחו בהתחלה רכבת של 45 דקות ואחרי זה אמור להצטרף קו מהיר שיקח 30 דקות כרגיל דיבורים ובהטחות ובסוף נשארנו עם קו מיותר לחלוטין שאפשר לוותר, ועל הקו לבנימינה היה אפשר להצטרף את זה לקו של שדרות, בשביל זה לא היו צריכים לפתח את הקו של יבנה מערב לכיון אשקלון. אגב מענין אם יהיה קו מהיר גם לכיון ההפוך מנת"א לאשקלון?
* להיסחבאהה. אז נסיעה מאשדוד לת"א דרך רחובות ולוד
היא מספיק טובה לדעתך... נו שויין. מקווה שלא בדרך הזאת אתה נוהג ברכב, אלא נוסע בדרך קצת יותר הגיונית. מעניין שגם לאוטובוסים יש מסלול הגיני יותר, אז מה הרכבת, ג'ינג'ית? למה היא צריכה להיסחף מסביב לעולם ועוד על מסילה בודדת ורעועה, ולא כפולה ומודרנית? לא הגיע הזמן שגם היא תתקדם?
זה בטח ובטח שווה את ההשקעה, שתבוא באמת לידי ביטוי בלוחות הזמנים הבאים כשזמן הנסיעה יקוצר עוד יותר. כבר הסבירו פה שעל קו חדש הנסיעה איטית יותר בדרך כלל.
אם גם ככה יש לא מעט (בלשון המעטה) נוסעים ברכבת מאשדוד, הם כבר יגידו תודה על הקיצור המשמעותי ב-10 דקות, ומספרם יעלה. וימשיך לעלות עם המשך השיפורים הצפויים בקו. גם התדירות תעלה עם הזמן. נכון להיום הרכבת נמצאת במחסור מתמיד בקרונות ובקטרים, שנכרשים וייכנסו לשירות השנה (גם על זה בטח תכעס ותגיד שזה "לא שווה את ההשקעה". תגיד את זה לנוסעים שכן משתמשים ברכבת יום-יום).
אבל זה בדיוק הבעיה שאפילו הקו הישןאהה. אז נסיעה מאשדוד לת"א דרך רחובות ולוד
היא מספיק טובה לדעתך... נו שויין. מקווה שלא בדרך הזאת אתה נוהג ברכב, אלא נוסע בדרך קצת יותר הגיונית. מעניין שגם לאוטובוסים יש מסלול הגיני יותר, אז מה הרכבת, ג'ינג'ית? למה היא צריכה להיסחף מסביב לעולם ועוד על מסילה בודדת ורעועה, ולא כפולה ומודרנית? לא הגיע הזמן שגם היא תתקדם?
זה בטח ובטח שווה את ההשקעה, שתבוא באמת לידי ביטוי בלוחות הזמנים הבאים כשזמן הנסיעה יקוצר עוד יותר. כבר הסבירו פה שעל קו חדש הנסיעה איטית יותר בדרך כלל.
אם גם ככה יש לא מעט (בלשון המעטה) נוסעים ברכבת מאשדוד, הם כבר יגידו תודה על הקיצור המשמעותי ב-10 דקות, ומספרם יעלה. וימשיך לעלות עם המשך השיפורים הצפויים בקו. גם התדירות תעלה עם הזמן. נכון להיום הרכבת נמצאת במחסור מתמיד בקרונות ובקטרים, שנכרשים וייכנסו לשירות השנה (גם על זה בטח תכעס ותגיד שזה "לא שווה את ההשקעה". תגיד את זה לנוסעים שכן משתמשים ברכבת יום-יום).
עוד פעם, 10 דקות הן לא "דקות בודדות"!אבל זה בדיוק הבעיה שאפילו הקו הישן
שעושה דרך עקומה לתל אביב מגיעה בערך באותו זמן כמו הקו החדש עם הבדל אולי של כמה דקות בודות, ואם נתחש בבמספר הק"מ אז יוצא שהרכבת של הקו לבנימינה בממוצע מהיר יותר אני רק מאמת שאתה צודק לגבי זה שזה יקוצר בהמשך,
מליוני נוסעים בשנים הקרובות שיסעו במסילהאבל זה בטח לא שווה את ההשקעה של המילונים
ואגב הקו הישן לתל אביב הגנה לוקח 49 דקות כשהרכבת מגיעה במזמן ככה שהחסיכון או לא יותר מ6 דקות פלוס מינוס. אני זוכר ביום שפתחו את התחנה באשקלון הבטיחו בהתחלה רכבת של 45 דקות ואחרי זה אמור להצטרף קו מהיר שיקח 30 דקות כרגיל דיבורים ובהטחות ובסוף נשארנו עם קו מיותר לחלוטין שאפשר לוותר, ועל הקו לבנימינה היה אפשר להצטרף את זה לקו של שדרות, בשביל זה לא היו צריכים לפתח את הקו של יבנה מערב לכיון אשקלון. אגב מענין אם יהיה קו מהיר גם לכיון ההפוך מנת"א לאשקלון?
לדעתי זו בעייה זמניתבתור תושב אשקלון הקו החדש לא ישפר
כלום, מלבד איזה רכבת שפעם בשעה אולי תקצר בכמה דקות בודדות שום דבר לא ישתנה, להפך בקו החדש יהו יותר תחנות(אני מדבר על אלה שעוצרות בכל התחנות) מאשר הקו הישן לבנימנה לפי זה בקו החדש באלה שעוצרותב כל התנחנות יהו 7 תחנות עצירה עד ת"א הגנה, לעומת הקו הישן שזה 4 עד ת"א(לעומת 3 החדש והמהיר כאילו) בקיצור קו מיותר לחלוטין השקעה של ביזבוז משאבים ללא קיצור משמעותי בנסיעה , לא עשינו בזה כלום , יכול להיות שזה היה טוב יותר אם הקו של יבנה מערב ימשיך להיות פרברי ויעבור בכל התחנות, ואילו קו אשקלון החדש יעבור רק דרך אשדוד וראשון וישירות לתל אביב זה באמת היה מעויל יותר טוב חבל ואני בצתור אחד שמאוד אוהב רכבות הדבר הזה מתנהל ללא שום הגיון.
מה שמוזר הוא שבאתר רכבת ישראל טרם פורסם דברפורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-334270-00.html
גם כששינו את הלו"ז פעם קודמת לפני מספר חודשיםמה שמוזר הוא שבאתר רכבת ישראל טרם פורסם דבר
בנוגע לשינוים בלו"ז שצפויים להיכנס לתוקף החל ממוצ"ש הקרוב..
כעת כבר יש הודעה באתר הרכבת:מה שמוזר הוא שבאתר רכבת ישראל טרם פורסם דבר
בנוגע לשינוים בלו"ז שצפויים להיכנס לתוקף החל ממוצ"ש הקרוב..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.