פורטלנד ניצחה הלילה את ס"א בחוץ

rapgamer4ever

New member
פורטלנד ניצחה הלילה את ס"א בחוץ

וזה עוד אחרי פיגור 17 ברבע הראשון. הרבה כבוד לבלייזרס- חגגו בריבאונד ונעזרו ב-26 נקודות של רוי. הם נצמדו ליוסטון וסאן אנטוניו במקומות 3-5. אני חושב שהכי טוב להם לעלות ל-3 ולמרות שצפגש מול ניו אורלינס לא פשוט זה פותח להם דרך להגיע לגמר בלי לפגוש את הלייקרס. אם כי גם המצב הנוכחי לא רע ומפגש מול יוסטון הוא יחסית בסדר. אם זה יגיע בתוספת ביתיות- מה טוב.
 
לא רואה את פורטלנד מנצחים את יוסטון בסדרה

עם או בלי ביתיות... אם רוי לא היה דופק את הבאזר ביטר המטורף מול הרוקטס בתחילת שנה הרוקטס היו מסיימים את העונה בסוויפ על פורטלנד (למרות שבסדרה העונתית כל קבוצה ניצחה בבית שלה, ופורטלנד קבוצת בית מצויינת..) מצד אחד אני ממש לא אוהב את פורטלנד ולא רוצה שהם יעברו שלב, מצד שני אני אתבאס קצת אם יוסטון תעברו שלב דווקא כשטימאק פצוע....
 

ThEgReEnKiNg

New member
בהחלט פורטלנד קבוצה מעניינת

אבל אותי דנבר הרבה יותר מענינים , הם כמעט סגורים סופית במקום ה2 במערב (מתי הם עשו את זה פעם אחרונה אם בכלל? ) , ומענין אותי אם דנבר שאומנם בילאפס הוא חיית פליאוף ותיקה אבל כל שאר הח'ברה של דנבר נכשלו בפלאיוף פעם אחר פעם (כרמלו ,ננה ,ג'יי אר) , לכן מענין מאוד אם הם יצליחו לעבור את יוטה\דאלאס בסדרה או לא.
 

rapgamer4ever

New member
מול דאלאס לדעתי זה לא כוחות

למאבס אין מספיק כלים כדי לעבור סיבוב בפלייאוף במערב, לא משנה מול איזו יריבה. לעומת זאת מול יוטה באמת יהיה מאוד מעניין. אני חושב שהביתיות היא שתכריע לטובת דנבר.
 

88nothing

Active member
לחברה של דנבר לא היה סיכוי אמיתי עד עכשיו!!

הם תמיד הגיעו מהמקומות האחרונים במערב ולהתחיל מול ס"א או הלייקרס זה לא דרך להצליח בפליאוף! עכשיו יש להם קו קידמי ששומר מצויין ובתוספת למשחק לואו פוסט של ננה שלא היה בעבר והכרחי לגמרה בפליאוף! יחד עם הכח אש שלהם קבוצה מאוד מעניינת השנה! לגבי פורטלנד! זה לא באמת חשוב מה הם יעשו השנה!! זה הפליאוף הראשון שלהם ולכן הכי חשוב מבחינתם היה להגיע כדי לקבל ניסיון! אליפות הם לא יקחו בכל מקרה!! והם גם לא צריכים בחירות דראפט כי הקבוצה מלאה בכישרון ומה שהם יצתרכו להביא בקיץ זה דווקה ווטרן!! דבר אחד בטוח! אם דנבר בגמר היא אלופה וזה לא בגלל הניסיון והווינריות של בילופס!! אלה בגלל הפיזיות שלו! שאין לאף רכז אחר בליגה!
 

carmelo

New member
לא מקבל את התירוצים שלך על דנבר

קודם כל, מאז שאנתוני בקבוצה הם נפגשו לא רק עם הספרס והלייקרס, אלא גם הודחו 4-1 ע"י הקליפרס - עם כל הכבוד לעונה המצויינת שהם נתנו אז, אתה לא יכול לטעון שגם זו התחלה קשה מדי... דווקא את הספרס הם הצליחו בשתי הסדרות להפתיע בניצחון חוץ במשחק 1 או 2, אבל אחר כך ביישו את הביתיות. שנה שעברה מול הלייקרס הם בכלל היו ביזיוניים וגרמו לכולנו להתגעגע לווריורס. עם הפציעה של מאנו, הסיכויים שלהם להגיע עד לגמר המערב בהחלט השתפרו בעיני. לגבי פורטלנד, אין ספק ששבירת הבצורת של חמש שנים בלי פלייאוף (הארוכה בליגה מאז שהווריורס שברו בצורת של 20 שנה מחוץ לפלייאוף...) היא כבר אחלה הישג, וגם להגיע ל50 ניצחונות. עם היתרון ביתיות, בהחלט יש סיכוי להפתיע בסיבוב הראשון או לפחות לא להתבזות. אבל העיקר זה ההשתתפות והניסיון, אני כבר מחכה לעונה הבאה שבה תהיה לנו רביעיית סופמורים (אלא אם אחד או שניים ישלחו בטרייד, כנראה שלא), וגם לראות את וובסטר חוזר (או שלא...) וכמו שנאמר, תוספת וטרנים (או ש...)
 

ה מרקיז

New member
חסר לפפורטלנד עוד סופרסטאר

ווטרנים זה טוב ויפה אבל כאשר כבר הקבוצה בנוייה וחסר לה הגרוש ללירה. מרוב בניות לעתיד אין הווה ומה שחשוב כרגע זה ההווה, יש לה סגל מספיק מלא בכשרונות עתידיים ועכשוויים.. הרבה רול פליירים אבל חסר עוד סופרסטאר בעמדה קדמית 4 או 5 שיעשה את ההבדל מקבוצה שיכולה להציק לקבוצה שיכולה לקחת את התואר. הלייקרס היו יכולים לבנות את עצמם לדעת אבל טרייד אחד שהביא את גאסול שינה את כל התמונה במערב ובליגה. כך גם בוסטון שקודם כל הביאו את הסטארים שהם צריכים, כל הווטרנים והרול פליירים כבר יבואו לבד. איך שאני רואה את פני הליגה, אני חושב שנוביצקי מאוד יתאים להם. עושים לו קצת רצח אופי לדעתי.. חוץ מגארנט ודאנקן אין שחקן גבוה טוב ממנו, ולשחקנים כמו בוש, אמרה או בוזר אין מספיק אופי להחזיק קבוצה ברמה הגבוהה ביותר. נוביצקי כסופרסטאר לצד סופרסטאר יכול להיות תוספת מושלמת.
 

carmelo

New member
מה שחשוב כרגע זה ההווה?

ממש לא...יש ארבעה רוקיס בקבוצה הזאת ושניים מהם עם פוטנציאל סופרסטאר. רוי בן 25 אבל סה"כ בעונתו השלישית בליגה. הקבוצה הזאת בנויה לעתיד ואין סיבה להביא את נוביצקי שרמז על פרישה בעוד שנתיים-שלוש. אבל גם אם הוא ימשיך לשחק עד גיל 38, והוא בהחלט מסוגל לדעתי להתמיד עד הגיל הזה בזכות הקליעה שלו ויכולתו להימנע מפציעות - לא יהיה לבלייזרס קאפ ספייס ב2010 כדי להחתים אותו, ופורטלנד תצטרך לתת יותר מדי בטרייד עבורו, עם אלדריג' כנקודת פתיחה. יאללה, אם מדברים על החמורים...הניצחון על הלייקרס בדרך :)
 

ה מרקיז

New member
אתה מחזק את טענתי

זה בלתי אפשרי בליגה של היום לראות מעבר לשנתיים הבאות. בליגה שבה טריידים גדולים נעשים מדי שנה אי אפשר לבנות יותר מדי. מיאמי הביאו את שאקיל צירפו לו כמה רול פליירים ולקחו אליפות , כך גם בוסטון וכך הלייקרס, קשה להרכיס פאזל אחרי פאזל, יש עוד 29 קבוצות בליגה לכל אחד אינטרס אחר. אפילו ניתן לבנות על כך שיהיה לפחות מגה טרייד כל עונה שישנה תמונה שלמה. ניו אורלינס הייתה קבוצהחזקה מאוד שנה שעברה. אבל הסגל שלהם הגיע למיצוי, חסרים בו לפחות 2 שחקנים כשאחד מהם הם סופרפטאר קצת יותר גדול מטייסון צ'נדלר. אם לטענתך יש כמה כשרונות צעירים בפורטלנד הם צריכים לקבל החלטה את מי הם משאירים ואת מי הם שולחים בטרייד כדי לקחת גבוה משמעותי. וגם אם הם לא יזכו כלום שנה הבאה.. לפחות הם יידעו מעשית מה חסר להם ולא תיאורטית. שחקנים משלימים תמיד אפשר למצוא. יש הזדמנות לא רעה. הלייקרס ישלטו במערב בשנתיים הקרובות לפחות והם יהיו הקבוצה שיצטרכו לנצח. אני לא רואה את הספרס, היוטה או דנבר מתקרבים אליהם. עכשיו תורם להתקדם עוד צעד לעומק במקום צעד לרוחב.. כדי שלא יהפכו למקרה "שיקגו" 2 .
 

carmelo

New member
יש הבדל לעומת כל הקבוצות האלה

קודם כל הלייקרס, ששכחתי להתייחס למה שאמרת עליהם בהודעה הקודמת שלך - חוץ מביינום, כל הצעירים שלהם הם רול פליירס. יש להם את קובי בשיאו שדרש טרייד בתחילת העונה שעברה ובלי הטרייד עבור גאסול, בהחלט יתכן שהדרישה הזאת היתה עולה מחדש. הלייקרס לא נתנו אף שחקן משמעותי תמורת גאסול, אז אם היית מציע לפני הטרייד דד ליין עסקה של לה פרנץ, רודריגז הזכויות על ג'ואל פרילנד ושתי בחירות סיבוב ראשון תמורת נוביצקי, הייתי חותם לך במקום. מיאמי הביאה את שאק לשנתיים של התמודדות על אליפות עם זכייה אחת. מצד אחד, אי אפשר להתווכח עם ההישג (אבל כן עם העובדה שזו היתה אחת האלופות העלובות בעשור האחרון...). מצד שני, זו דוגמה טובה למשכון העתיד (תאר לעצמך את באטלר לצד ווייד כיום) בשביל הישג חד פעמי שאחריו הם נאלצו להיבנות מחדש. הסלטיקס החזיקו בשלד צעיר ומבטיח של רונדו, טוני אלן, ג'ראלד גרין, דלונטה ווסט, ריאן גומס, פרקינס וכמובן אל ג'פרסון. הם בנו חזק על זכייה באודן או דוראנט ונתנו עונת טנקינג. ברגע שהתוכנית נכשלה, היה עדיף להם כבר להביא את אלן ובהמשך את גארנט. זאת דוגמה קיצונית לבניית אינסטנט, וכאן בניגוד למיאמי השלד אומנם מבוגר אבל יחזיק מעמד לעוד כמה שנים. הבלייזרס ממש לא צריכים טרייד עבור גבוה משמעותי. אלדריג' ממשיך בשיפור שלו והוא רק בעונתו השלישית. צריך שיהיה לו באק אפ קשוח ממנו, אבל השדרוג הנחוץ הוא בעמדת הרכז. וובסטר אמור לחזור לעמדת הסמול ובאטום הוא העתיד שם, הבלייזרס צריכים רכז ותיק עד שבאיילס יהיה מוכן לפתוח בחמישיה - ביבי או היינריך. שיקאגו 2 הם בטוח לא יהיו. עם כל הכבוד לדנג, הבייבי בולס לא החזיקו בסופרסטאר כמו רוי וכמובן שלא היו להם גבוהים שיספקו נקודות בצבע כמו אלדריג' ואודן. הם ביזבזו את בחירת הלוטרי של הניקס בדראפט 2006 ואת הקאפ ספייס שהיה להם באותו קיץ על טיירוס תומאס ובן וואלאס הנגרים.
 

ה מרקיז

New member
לא נתתי את הליקרס או מיאמי

לדוגמה כהתנהלות נכונה. ברור שהרטרייד על גאסול היה על כלום. אם תשים לה זה נאמר בהקשר של שחקן שמשנה תמונה של קבוצה וליגה ולא משנה איך הוא הגיע. במצבים כאלה פורטלנד יכולה לבנות ולבנות ויש לה שחקנים שמשתפרים כל הזמן , השאלה מה טווח השיפור שלהם. אני לא רואה את אלדריג' ואודן מתפתחים לסופרסטארים בשנתיים הקרובות. יש מספיק קבוצות בליגה עם סגלים טובים שטרייד אחד טוב יקפיץ אותם מדרגה אחד מעל פורטלנד אם הם ימשיכות באותו קו שלהם. אוקיי, אז שנה הבאה הם ישתפרו בעוד כמה אחוזים טובים.. הם עדיין לא ייאבקו על התואר. יש להם הזדמנות להכות במערב, חוץ מהלייקרס, לבסס לעצמם כקבוצה שתהיה אלטרנטיבה ותמשוך לבד שחקנים טובים. קח את האלופות של העשור האחרון- לייקרס, ספרס, מיאמי, דטרויט, לכולם היה גבוה או גבוהים אול סטארים. לא שחקנים בהכנה, שחקנים של כאן ועכשיו. הצעד הזה מסתם קבוצת פלייאוף לגיטימית ונחמדה לקונדקדטורית הוא הכי קשה והקו הקדמי של פורטלנד לא יכול לספק את זה כרגע. למרות שהם משחקים נהדר ואני מאוד אוהב לראות אותם. זאת הקבוצה היחידה שהפסד של הלייקרס מתקבל אצלי בשלוות נפש..
 

carmelo

New member
לא צריך שפורטלנד תתמודד על התואר שנה הבאה

אני אומר ההיפך, חוץ מהלייקרס שיש להם עוד הרבה שנים בצמרת עם ההרכב הנוכחי, שאר המערב בתקופת מעבר. קבוצות כמו יוטה ויוסטון עם עתיד לא ברור ועדיין חסרות משהו להיות קונטנדריות, אוקלהומה ונמושות אחרות מבטיחות אבל עדיין בגדר פוטנציאל. הבלייזרס מצד שני, גם מחזיקים בסגל מהצעירים בליגה שרק צפוי להשתפר, וגם מצליחים כאן ועכשיו והולכים להתנסות בפלייאוף. אני לא נגד טרייד שיחזק את הבלייזרס, אבל תלוי על מי מוותרים. בטרייד דד ליין, פריצ'ארד התעניין בשמות כמו קרטר, RJ וג'ראלד וואלאס. אבל היה ביקוש לפרננדז, באטום ובאיילס, ובשביל לוותר על אחד מהם יידרש שחקן בקאליבר הרבה-הרבה יותר גבוה שיגיע בחזרה. כבר הצעתי בעבר טרייד משולש אפשרי עם שיקאגו ופניקס שיביא לנו את היינריך ודנג תמורת בלייק, וובסטר ואאוטלו, פלוס החתמת ברנדון באס. זה מהלך שאני אחיה איתו, למרות שאני מאוד מעוניין לראות את וובסטר חוזר מהפציעה ומקבל עוד צ'אנס. אופציה אחרת היא לשחרר את בלייק בקיץ ועם הקאפ ספייס המוגדל, להחתים את ביבי שיחנוך את באיילס. אני לא חושב שהבלייזרס צריכים עוד כוכב דומיננטי. ברגע שבאיילס ואודן יהיו מספיק טובים, אז חמישיה שלהם עם רוי, אלדריג' ובאטום שגם כן הולך להיות שחקן משנה אדיר, תהיה קטלנית ומאוזנת. יחד עם פרננדז ואולי גם אאוטלו מהספסל, יש לך מספיק כלי נשק התקפיים ועדיין אפשר לשחק קבוצתי.
 

ה מרקיז

New member
אם היא לא תתחיל לחשוב על תואר

שנה הבאה היא תתפוגג. אני לא אומר שהיא חייבת לזכות אבל צריך לעשות צעד משמעותי בכיוון. קבוצת NBA לא יכולה להישאר על הקצה כמו פורטלנד לאורך זמן, כמו קבוצה לא יכולה להוות למשך יותר מדי זמן אלטרנטיבה. או אפילו קבוצה לא יכולה להיות אלופה למשך כמה עונות רצוף עם אותו סגל שחקנים, משהו ייאבד בדרך. לכל קבוצה יש פרק זמן של שנתיים שלוש עד אשר היא עולה למעלה או יורדת למטה. אם קליבלנד לא יזכו באליפות השנה או שנה הבאה הקבוצה הזאת תתפרק. כך גם הלייקרס, הצעד הבא שלהם זה לקחת אליפות ויש להם רק את השנה או שנה הבאה . ואם לא, אז ישנו את הקבוצה לא משנה אפילו אם יבואו שחקנים שלכאורה פחות טובים. מה שאתה מציע זה לקחת את פורטלנד ולהפוך מקבוצה טובה לקבוצה טובה קצת יותר. הם צריכים הרבה יותר. לדעתי את דנג הם בכלל לא צריכים. הם צריכים רכז, לא בעדיפות ראשונה ושחקן גבוה כמו שאמרתי . רוי הוא ממש לא הסופרסטאר שיכול לקחת קבוצה כזו על הגב לבדו. למעשה רק לברון מציג כאלה יכולות. אפילו קובי זקוק לפאו ואודום וביינום בכושר טוב כדי לעשות משהו. לדעתי בלייק יותר מתאים מהיינריך, השחקנים המשניים פחות חשובים. יש כבר מספיק כאלה לפורטלנד- באטום, בייליס, פרננדז, אאוטלו. במהלך השנתיים הקרובות הלייקרס וקליבלנד ישלטו בליגה כנראה, אורלנדו תשתפר ותהיה עוד קבוצה שתעשה טרייד ענק עבור חוזים נגמרים, יש את דטרויט שתחתים אול סטאר ב 2010 וככה שוב פורלטנד יהיו הקבוצה שרואה לטווח הארוך והאחרות בינתיים קוטפות את התארים. הם צריכים להביא מישהו שידרג אותם משמעותית שנה הבאה כדי להביא עוד מישהו שיקח אותם עוד צעד בעוד שנתיים ולהיות חלק מאותן קבוצות שיכולת לקחת תואר. אחרת הם פשוט יילכו אחורה.
 

rapgamer4ever

New member
../images/Emo45.gif

אני לא מסכים עם כל מה שאמרת, אבל עם הרעיון המרכזי כן. פורטלנד צריכה לעשות שינויים, משתי סיבות. האחת היא שהספסל שלה מעולה ולעומתו החמישייה בינונית, קבוצה אלופה צריכה יותר איכות ופחות כמות. סיבה שנייה היא שבאמת יש פרק זמן מוגבל שקבוצה יכולה להיות בדרג שני עם שאיפות לאליפות. יוטה הייתה במצב הזה, לא השכילה לבצע שינוי שיקח אותה לשלב הבא ועכשיו היא לא רלבנטית בענייני אליפות. פורטלנד יכולה להרשות לעצה לקחת את הזמן, אבל אסור לה להרדם. דבר שאני לא מסכים איתו הוא ההתייחסות שלך לרוי. לדעתי הוא כן יכול להיות השחקן הכי טוב באלופה.
 

ה מרקיז

New member
אני גם חושב שרוי יכול להיות

השחקן הכי טוב בקבוצה אלופה. אבל הוא עדיין צריך לידו אול סטאר מוכח, אם לא ברמה שלו. הרבה שחקנים גדולים ממנו לא לקחו אליפות ועם צוות מסייע טוב יותר, ראה דאלאס עם נוביצקי. ואיך שלא תהפוך את זה, נוביצקי היה כוכב גדול יותר מרוי. רוי עדיין לא מגה סטאר. אם ישחק ככה 3 שנים יהיה אפשר לקרוא לו אחד כזה. וכפי שלמדנו ממגריידי, יש סופרסטארים ויש סופרטארים שאיתם אתה יכול ללכת עד הסוף. עדיין אי אפשר לקטלג את רוי אבל כנראה שסך הכשרון של הלייקרס לא תאפשר ברירה אחרת. הם יצטרכו עוד שחקן בקליבר שלו.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים

הם בינתיים בונים על אודן ככזה, אבל אני בספק אם אודן יצליח להפוך לכזה בזמן הקרוב. וכמו ששנינו הסכמנו, לדרוך במקום במשך כמה שנים זה לא בריא. אני משוכנע שפורטלנד צריכה להעביר 2 או 3 מתוך פרננדז, אאוטלו, וובסטר, באטום וביילס- בתמורה לשחקן ברמת אולסטאר ומעלה. או פשוט להחתים שחקן כזה כפרי אייג'נט ולא לחדש את החוזים של חלקם.
 

carmelo

New member
יוטה עוד עשויה להיות רלוונטית

הם סה"כ היו שנתיים בפלייאוף עד העונה. בפלייאוף הבכורה שלהם הגיעו עד לגמר המערב ונעצרו ע"י הספרס, האלופים שבדרך. שנה שעברה הם נתנו פייט ללייקרס הפיינליסטים, שעלו הרבה בזכות כמות שריקות מוגזמת לטובת קובי. העונה הם סבלו ממכת פציעות משמעותית, במיוחד לבוזר שלא חזר אותו דבר. אבל אין ספק שבהרכב הנוכחי הם לא קונטנדרים. השאלה היא האם בדיעבד היה מהלך שהם יכלו לעשות, לא חושב. למזלם, יש להם צ'אנס בקיץ הזה ובבא לעשות כמה שינויים. בוזר צפוי לעזוב בקיץ ומילסאפ ייכנס לנעליו באופן קבוע. יתכן שבעונה הבאה, הרוקי קוסטה קאופוס שהראה ניצוצות כבר השנה, יהפוך גם את אוקור לאקספנדבל בקיץ 2010. יחד עם קורבר והארפרינג שהחוזה שלהם יסתיים, הג'אז יהיו עם שלד צעיר של דרון-ברואר-מילסאפ-קאופוס ומספיק קאפ ספייס, אם גם קירילנקו יועבר במהלך לקיצוץ במשכורות, בשביל להחתים שחקן כנף סקורר. לא הייתי מספיד את הג'אז, זאת קבוצה עם המאמן הכי אנדרייטד בליגה, עם שיטה מובנית וסגנון משחק מאוד קשוח.
 

rapgamer4ever

New member
הם יהיו חייבים לעשות שינוי משמעותי

הסגל הנוכחי לא מספיק חזק, על אחת כמה וכמה בלי בוזר שצפוי לעזוב. קירילנקו מתבזבז אצלם כבר שנתיים רצוף (ואפילו לא תורם כמו שצריך בהגנה כמו שראינו בסדרה מול הלייקרס), הקבוצה הזאת פשוט מנוהלת לא חכם.
 

carmelo

New member
לא בטוח שהקאבס יתפרקו

כל מה שיקרה שם תלוי בכלל בהחלטה של לברון אם להישאר או לא. כבר הועלו ספקולציות שהוא יעשה זאת אם לא יזכה באליפות עם הקאבס בשנתיים הבאות, כאילו כדי לשפר את סיכוייו; מנגד, אמרו גם שאם הוא יביא לקאבס אליפות, זאת תהיה מבחינתו סגירת מעגל והוא יוכל לעזוב את כור מחצבתו אוהיו בלב שקט. אם הלייקרס לא יקחו אליפות השנה, בהחלט יצטרכו לקבל שם החלטות קשות בנוגע לאודום ואריזה הפרי אייג'נטס, כשגם עמדת הרכז בסימן שאלה קל. אבל אני מאמין שהשלד קובי-גאסול-ביינום יישאר ביחד הרבה זמן. הבלייזרס בטח שלא ילכו אחורה אפילו אם הם יישארו עם אותו סגל, כי מספיק שחקנים שם אמורים להשתפר. כבר אמרתי שככל שאודן יהפוך לאיום התקפי גדול יותר, שחקנים כמו וובסטר ואלדריג' רק ירוויחו מזה מבטים פנויים. באיילס הוא שחקן עם פוטנציאל כוכבות שדווקא צריך ללמוד איך להפוך לשחקן משנה. אין ספק שהקיץ הזה הוא חלון ההזדמנויות המשמעותי של הבלייזרס, בגלל הקאפ ספייס באיזור ה7-9 מיליון. אם תהיה אופציה להביא את בוש תמורת אלדריג', בלייק ובחירות דראפט אני בעד. אבל נוביצקי מבוגר מדי, אמארה בעייתי מהרבה בחינות ואלו לדעתי האופציות לשדרוג בעמדת הפאוור.
 
למעלה