פורטוגל בוחרת שיר

M a g n u s

New member
כמעט שפרשתי אחרי 5 השירים הראשונים

אבל אז הגיע רצף של שלושה שירים ממש טובים
6. דואט אר אנ בי בין סוג של ראפר וסוג של זמרת סופרן, חביב לאללה
7. שיר אר אנ בי שעבר שדרוג אלקטרוני- אהבתי
8. שיר פורטוגזי מצוי וחביב ע זמרת שמשדרגת את השיר בלייב
מבחינתי שיר מס' 7 להלסינקי
 

GrandPrix2OO7

New member
היהפוך פורטוגזי עורו?

פורטוגל בחרה בשלאגר לטיני זול לאירוויזיון. השיר הנורווגי יאכל את זה בלי מלח, ושוב פורטוגל שולחת את השיר הגרוע ביותר שאפשר להעלות על הדעת כבר 4 שנים ברציפות.
 

M a g n u s

New member
הא../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif בכלל לא שמתי לב

שנבחר השיר
חשבתי שזו הפסקה או משהו כזה
הם בחרו ב-Dansa Conmigo
MY GOD, זה היה אולי השיר הגרוע של הערב
 

GrandPrix2OO7

New member
מבחינתי כל השירים היו גרועים

באותה המידה. העיקר תיאורי השירים המפוצצים ב-Esctoday ושות' הבטיחו שירי רוק עוצמתיים שיכולים לנצח את האירו', היפ הופ חדשני עם נגיעות פאדו ועוד כל מני הפלצות מהסוג הזה. עדיף שיפרשו, הם מסריחים.
 

M a g n u s

New member
כן הם גם אמרו את זה על הסמי הראשון

של המלודי בכלל ועל אנה בוק בפרט... אסור להקשיב להם
 

python 4

New member
פורטוגל עשתה לנו טריק מלוכלך למעשה!

אנחנו יושבים פה, אני קובי ונטלי, נרגשים ונלהבים אחרי השידור החלק והמצויין של המלודי על תוצאותיו הנפלאות, ואמרנו לעצמנו - יאללה, נראה גם את פורטוגל, אם אנחנו כבר כאן. בכל זאת, הקדם פרופר האחרון של השנה (אם לא סופרים את הבריטים). אבל הפורטוגלים מתעקשים לעשות לנו חיים קשים. על הבמה עולה שלמה ניצן בכבודו ובעצמו, ומה שמתחיל כגרסה פורטוגזית מקוצרת לממה מיה הופך במהרה לסיוט ביזארי של שעתיים. אין ספק שהפורטוגלים התקנאו במחזמר שהיה באינטרוול של המלודי, והחליטו לעשות אותו דבר רק הפוך - מחזמר, עם שירי הקדם באיטרוולים שלו. השירים היו גרועים, שלמה ניצן וחבר השחקנים שלו היו גרועים, ואם זה לא מספיק הרי שבלי שום התראה מוקדמת הקדם יוצא לפרסומות, השידור עובר לערוץ אחר, ואנחנו ממשיכים לצפות בכל מני סרטים משונים לפני שבסולסיק צועקים שהשיר כבר נבחר off the air. אחרי זה הפורטוגלים לא מבינים למה כולם שונאים אותם באירוויזיון. נו באמת. השיר עצמו - היה השיר הנורמלי היחיד בקדם הנוראי הזה, משמיעה ראשונה חיבבתי אותו קלות. אבל אני שומר לפורטוגל את שנאתי השנה, ואת המקום הלפני אחרון.
 

python 4

New member
../images/Emo46.gif

מה שכן החלטנו שבניגוד לגמר הפיני אצל נטלי, המופלטות אצל דודה שלה במימונה ואילת בקיץ הקדם הפורטוגלי בהחלט לא יהפך להיות מסורת!
 

nevidora

New member
שנה שלישית ברציפות

שפורטוגל שולחת שיר זול+חמוד. הישר למקום ה29
 

Lirronia

New member
לא מפתיע אותי שהפורטוגלים שוב

נכשלים בבחירת השיר לאירוויזיון. חוששני שמדובר במקרה אבוד. מה שכן, מאכזב אותי לגלות שכל התיאורים המפוצצים לגבי השירים היו מוגזמים לחלוטין. אולי באמת עדיף שיפרשו בשנה הבאה- הם סתם מבזים את עצמם באירוויזיון, וחבל. תור הזהב שלהם חלף מזמן, והם רק מדרדרים משנה לשנה. המוסיקה שלהם מחוץ לאירוויזיון הרבה יותר טובה. אם הם לא מסוגלים להבין שמה שהם שולחים לאירוויזיון אמור לשקף את המוסיקה האמיתית שלהם ולא להשמע כמו חיקוי לשירים של מדינות אחרות- שיוותרו על הסיפור, באמת לא כזה הפסד מבחינתם.
 
../images/Emo2.gif../images/Emo31.gif../images/Emo18.gif

לירונו'ש, אל תגידי דבר כזה, תמיד צריך לשמור על תקווה, מתישהו הם יצליחו. אני יודע שאת לא חושבת ככה, אבל לדעתי השיר שלהם השנה חמוד ביותר.
 

Lirronia

New member
תודה על העידוד ../images/Emo24.gif, העניין הוא

ש- א. היו להם שירים הרבה יותר מוצלחים בקדם (עד כמה שהצלחתי לשמוע)- גם מבחינתי וגם מבחינת סיכויי ההצלחה ב. השיר לא עושה לי את זה בכלל (זה כמו א', רק חמור יותר
) ג. התחרות בין פורטוגל לנורבגיה תהיה בלתי נמנעת (אותו סגנון ואף אותו שם
) התקווה שלי היא בכך שהשנים החזקות של פורטוגל באירוויזיון מסתיימות בספרה 8, כך שאולי אולי בשנה הבאה התנאים יתאימו יותר לבחירת שיר טוב באמת לפורטוגל
.
 
../images/Emo2.gif

לא מאמין שאת היא זו שכתבת את זה!! את בטוחה שלא פרצו לך למחשב וכתבו את זה מרחוק...?
 

Lirronia

New member
../images/Emo6.gif ראה תגובתי לעופר ../images/Emo13.gif -

כנראה שזה נכתב ברגע של שביזות (כותבים "שביזות" או "שבי"זות"?).
 
למעלה