פורטוגל בוחרת שיר

Eurovision News

New member
פורטוגל בוחרת שיר../images/Emo70.gif

הערב ברבע לחצות, בטרם נעכל את הזוכה ב- "נולד לרקוד", נתפנה לצפות בקדם הפורטוגלי (בהנחה שהלינק לשידור יפורסם בהמשך). 10 שירים שטרם שמענו יתחרו על הזכות לנסות לשנות את מעמדה של פורטוגל כמדינה הותיקה ביותר שטרם הגיעה לטופ 5 באירוויזיון, והם: 1. אדמונדו ויאיירה ופיליפה קארדושו – "הפעם" 2. מרתה פלנטיאר ולהקת "אוש סורבוש" – "פסנתר, פסנתר" 3. לואיש ו- "אה לאטה" - "איי.פוד" 4. סברינה – "תרקוד איתי" 5. דיוגו טי. - "מספיק... זה היה יותר מדי" 6. להקת "טריבו אורבאנה" - "תני לי את הירח" 7. מלו די. ואלייזה – "זה מוקדם" 8. תרזה ראדמנטו – "הו, אלו שמעולם לא שרו" 9. ואנסה והנריקה פישט – "על כנפי חלום" 10. זה פי. – "האי" המון
לפורטוגל הערב
 

M a g n u s

New member
יש לי ציפיות גבוהות מפורטוגל../images/Emo57.gif

אני חושב שאחרי הנצחון של פינלנד הפורטוגזים חשים תקווה מחודשת אחרי שנים רבות של בצורת. מה שעוד יותר נחמד זה שהקדם הפורטוגזי הוא בין היחידים השנה שהשירים המתמודדים בו נחשפים בפעם הראשונה במופע עצמו, מה שהופך את הכל להרבה יותר מותח (בהנחה כמובן שהשידור יהיה באיכות סבירה). אני רק מקווה שפורטוגל אכן תשכיל לבחור בשיר שיביא את האירוויזיון לליסבון- כי כ"כ מגיע להם
 
בהצלחה לפורטוגל../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מקוה להפתעה חיובית, הגיע הזמן שפורטוגל תגיע למקום טוב לשם שינוי. אם פינלנד הצליחה אז גם להם יש סיכוי...
 

GrandPrix2OO7

New member
לא יודע למה אני רואה את זה...

הדבר היחיד ששווה צפייה בקדם הזה זה הגלויות, כל אומן בוחר את המנצח הפורטוגזי האהוב עליי. איזה אחת עם בלדה מסריחה בחרה את פורטוגל 93, רק שלקח לי בערך 5 דקות להזכר שזה פורטוגל 93. הזכרון שלי בנוגע לשירי אירו' הולך ונעלם (וטוב שכך).
 

Lirronia

New member
פורטוגל 93' ../images/Emo99.gif. איזה מלך דיוגו

טי. הזה שבחר את פורטוגל 81'
 
אתה משתמש בסוכרזית../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo18.gif

כי גם אני התחלתי להשתמש בסוכרזית בחצי שנה האחרונה ואני פשוט מתחיל לשכוח דברים
ברצינות
ידידה שלי אמרה לי לפני כמה שבועות שסוכרזית גורמת לאיבוד זיכרון ואני בהתחלה פקפקתי בדבריה אבל כשבחנתי את הנושא הבנתי שהיא צודקת לגמרי, אין סיבה אחרת, מאז שהתחלתי להשתמש בסוכרזית אני פשוט לא זוכר שמות, תאריכים, פגישות וכו'. אני לא צוחק.
 

Lirronia

New member
עופרקה, לא רוצה להפחיד אותך, אבל -

סוכרזית זה אחד הדברים הכי לא בריאים בתחום המזון, ומחקרים קבעו ששימוש באופן קבוע בממתיקים מלאכותיים עלול להגביר את הסיכוי לחלות בסרטן. המנחה שלי בתואר השני הכירה לא מעט אנשים שחלו בסרטן, ולדבריה המשותף לכולם הוא השימוש המוגבר בסוכרזית. יש כיום ממתיק טבעי מצויין ומתוק מאוד (סטיביה- זה למעשה צמח), לא משמין ולא עושה צרות במערכת העיכול כמו סוכר, ומצד שני גם לא מזיק כמו ממתיקים מלאכותיים. אני אישית לא נוהגת להמתיק כלל קפה או תה, אך מדי פעם אני מרשה לעצמי להשתמש בסוכר. ניסיתי סטיביה בעבר, והייתי מרוצה מאוד (הבעיה היא שהוא לא הכי זול). דיאט קולה אני שותה רק ב- "מקרי חירום".
 
את האמת, בקשר לסרטן../images/Emo18.gif

תמיד ידעתי את זה, למרות שלפני חודש קראתי במנטה על מחקר שפסל לחלוטין את הטענה שסוכרזית גורם לסרטן - שלא היה הבדל בחולי המחלה הנוראה, בין אלה שהשתמשו בסוכרזית ובין אלה שלא. בכל זאת, אני ההוכחה לכך שאיבוד הזיכרון אכן קשור לסוכרזית, לא יתכן שסתם ככה התחלתי לאבד את הזיכרון בחצי שנה האחרונה. אבוי לי, מה אני אעשה, מים מהווים רק כ-30% מסך השתייה שלי. יתר ה-70% זה דיאט קולה, תה עם סוכרזית וכמובן - ההפוך היומי שלי עם שתי(!) שקיות סוכרזית
אוי
בכל מקרה, תודה מתוקה (אמיתית כמובן ולא מתוקה מלאכותית
)
 

Lirronia

New member
איזה באסה שלא הצלחתי לשמוע את

הזמרים, אלא רק את הליווי המוסיקלי
בכל זאת, הצלחתי להבחין איכשהו בין השירים המשעממים לשירים המעניינים והמיוחדים. אציין לטובה כרגע את שירים 2, 3, 6, 9 ו- 10. מחכה לשמוע את השירים כמו שצריך. מקווה שיזכה שיר טוב (אני מהמרת על 6 ו- 9).
 

GrandPrix2OO7

New member
לירוני חבל לשקר לעצמך - כולם גרועים

זה אולי הקדם הגרוע של השנה. אני בעד מלו.די שנשמע הכי פחות גרוע מכולם. אגב, אי אפשר שלא לשים לב לדמיון בין האינטרבל של הפורטוגזים לזה של המלודי - כנראה שה-Theme של מיוזיקלס הולך חזק השנה.
 
למעלה