פורומים חדשים ב-

פורומים חדשים ב-../images/Emo43.gif

הלהקה האנונימית שהגיעה אלינו מנתניה מזמרת לעבר העונה השישית. בואו לדבר על הדמויות, הבדיחות והפספוסים בפורום הפיג'מות http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=1082
הקומדיה המגוללת את סיפורו של טד במציאת אהבת האמת שלו בניו יורק נחתה בתפוז. עוד לא התמכרתם? הקליקו והכירו את פורום איך פגשתי את אמא http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2208
תושבים בעבר, הווה ועתיד וגם כאלו שסתם רוצים לדעת מתי השוק פתוח - מוזמנים לפורום רמלה- לוד החדש, בשיתוף המקומון "גל גפן" http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2219
העיר הכי ידידותית לילדים ולמבוגרים גם יחד זוכה לקהילה חמה משלה. כולם מוזמנים לפורום חולון, בשיתוף המקומון "גל גפן" http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2220
 
../images/Emo207.gif עוד חדשות BD ../images/Emo58.gif מעניינות...

אז ככה: איזה שחקן כלשהו, שאני לפחות לא מכירה, פירסם בטוויטר שלו את ההודעה הבאה: מסתבר שלבת שלו היה אודישן... לתפקיד של נסי! אין תמונה או משהו, אבל יש בכתבה קצת דיון על הגיל שלה, ועל זה שהשחקנית כנראה תצטרך להיות בת 4-6. משהו מעניין שכתוב שם, זה שאולי ישתמשו בשחקנית אמיתי, ועליה ישמתמשו באפקטים ממוחשבים של הצערה כמו שעשו בסרט "בנג'מין באטן" למי שראתה. זו פשרה הוגנת בעיני.. דעתכן?
 

ליאתי1989

New member
../images/Emo203.gifחח זה ממש מצחיק..

אני כבר שבוע עובהדת בגן ילדים טרום חובה (ילדים בגילאי 3-4) ויש ילדה ממש מתוקה בהירה, שיער בהיר ועיניים חומות.. ברגע שראיתי אותה ישר חשבתי ללהק אותה לתפקיד!
אני חושבת שלא תהיה הרבה ברירה, למצוא שחקנית בוגרת מספיק שתגלם את נסי זה קצת בעייתי אמצעים טכנולוגיים רק יעזרו לדעתי..
 

hodaya96

New member
וואי מגניב..

נשמע סבבה אם ישתמשו בתוכנה הזאתיP: זה נשמע יותר טוב משיביאו אלף ילדות בגילים שונים שישחקו את רנסמייXD אבל מעניין אותי איך היא נראית=]
 
../images/Emo58.gif בשתי ההודעות מעלי וגם פה ../images/Emo13.gif

אני אתעניין באיך שהיא נראית כשייבחרו את השחקנית... ואז אני בטח אתעצבן מזה שהיא לא נראית כמו שצריך
 

shaharEB

New member
זו אכן פשרה הוגנת ../images/Emo13.gif אבל יש מצב שהאיש הזה

סתם אומר לא..? הרי הוא אמר renesmee for twilight..no big deal right? הוא ציני ? כי זה כן ביג דיל
 

Gal4193

New member
דעתי שצריך תמונה!

אני חושבת שזה רעיון טוב שישתמשו בשחקנית ועליה יפעילו אפקטים במקום דמות שהיא רק אפקטים.. אבל רק אם השחקנית באמת באמת מתאימה במראה. ושתהיה שחקנית טובה [לגיל שלה כמובן
]
 

2MayaN2

New member
חחח דווקא יש הרבה שחקניות טובות ../images/Emo221.gif

בגילאים כאלה
 

רותם654

New member
אחותי מתאימה להיות נסי!../images/Emo6.gif

באמת! היא בת 4 וחצי יש לה צבע שיער כמו לרוברט וגלי והיא שחקנית מעולה היא מתה על קהל
 

Twilight Girll

New member
../images/Emo207.gifנכשלתי בטסט ראשון ../images/Emo10.gif

אני צריכה תמיכה
חחחח. הוא היה פשוט מושלם! ואז עשיתי טעות מפגרת!
 
למעלה